Mensaxes

Propostas e debates sobre o traballo no portal
Responder
Breo-jan
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 640
Registrado: 20 Mar 2006, 09:00
Contactar:

Mensaxes

Mensaje por Breo-jan »

Que hai,Ricardo.Mira,teño 2 mensaxes privadas novas ,mais non as podo ler porque me pon que o cartafol está cheo,pero tampouco quero borrar todas as mensaxes.¿Qué teño que facer pra conseguir ler as mensaxes?Porque me pon pra liberar e reordenar as mensaxes pero sigo co mesmo problema.¿A onde lle teño que dar?..Outra cousa que me acabo de decatar ó darlle ao de mensaxes privadas é que me pon que non estou autorizado a enviar mensaxes privadas(non sei dende cando)¿Como se consegue a autorización?
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Re: Mensaxes

Mensaje por kruzul »

Ola Breo:
O cartafol deste sitio de mensaxes privadas énchese deseguida (creo agora esta en 200).
O senso do sistema é poder enviar mensaxes irrelevantes ou avisos, do tipo "xa me chegou" "envíamo ao meu correo bada@gggh.com" ... Todo esto hay que borralo de cando en vez.
Para as comunicacións de interés xa cada ún debería ter o seu propio sistema privado (correos electrónicos por exemplo) Cousa que se non tes, recoméndoche que fagas en diante. Aquí non podemos garantir a integridade do mesmo (privados), todo o noso esforzo está centrado no contido, e aquí sí, que iste non desapareza e estea accesible.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Re: Mensaxes

Mensaje por kruzul »

Desculpa, o outro tema que consultas é por estar moderado.
Responder