Aspeito físico dos germanos antigos: nom tam loiros!

Topónimos, entidades de poboación, parroquias...
Responder
Avatar de Usuario
Hilde
Novo
Novo
Mensajes: 4
Registrado: 18 Ago 2005, 09:00
Contactar:

Aspeito físico dos germanos antigos: nom tam loiros!

Mensaje por Hilde »

Eram os migrantes germanos de aspeito " loiro" ?
Muitas vezes tendemos erroneamente a considerar o aspeito físico de umha pessoa ou povo como umha pista para deduzir às suas origes étnicas, o qual certamente é umha falácia científica:
Os genes que codificam o aspeito físico passam inalteráveis de pais a filhos, mas nom obstante em dúcias ou centos de geraçons a selecçom natural tenderá a fazer " brancos" em Europa e " pele escura" em regions mais expostas à luz solar( África, Ásia do Sul, Austrália).
Isto significa que um decendente de europeus vivendo em África rematará sendo negro, e vice-versa. Portanto, o aspeito físico nom é um marcador fiável da orige de indivíduos ou povoaçons, apesar do que a maioria da gente pensa.
Graças à tecnologia do ADN estám-se derrubando muitos mitos: por exemplo veu-se que os antigos povoadores norte-europeus de há só uns milénios nom eram tam loiros como os actuais apesar de serem os seus avos.
É muito possível que os migrantes Suevos se parescessem mais aos Galegos actuais fisicamente do que aos nórdicos actuais, de facto de todas as crónicas que relatam o estabelecemento dos suevos em Gallaecia( Hidácio, Orósio...) nengum fai nem umha soa mençom ao aspeito físico dos recém-chegados, algo que sí teriam feito se lhes " chocara" bastante dalgumha maneira o físico dos novos vizinhos.

Umha investigadora do ADN antigo chegou à conclusom do que os germanos antigos nom eram tam loiros. A ligaçom aqui:

http://abc.net.au/science/news/stories/s1154815.htm
Avatar de Usuario
TRISKEL
Novo
Novo
Mensajes: 6
Registrado: 27 Nov 2005, 09:00
Ubicación: Trasancos
Contactar:

Re: Aspeito físico dos germanos antigos: nom tam loiros!

Mensaje por TRISKEL »

Hilde escribió: Isto significa que um decendente de europeus vivendo em África rematará sendo negro, e vice-versa.
Isso é um disparate meu. Dizer que nom tudos os germanos eram loiros isso é óbvio, mas dizer de que se eu vivo em Africa rematarei sendo preto e viceversa é umha tontaria muito grande.

Que nom foram loiros , nom significa que nom foram arianos nórdicos (Germanos) , ao fim o cabo ser loiro só é umha tonalidade de pelo. Os arianos mediterráneos som de umha tonalidade de pele mais escura que os e nom por isso deixam de ser tam arianos como os arianos nórdicos.
Imagen
GALIZA NA OM
Responder