Guiao

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Responder
Manuel Guiao Martínez

Guiao

Mensaje por Manuel Guiao Martínez »

¿alguén me pode axudar a encontrar as orixe do apelido GUIAO? Agradecería calquera axuda e contestación ó correo: manuel_guiao@hotmail.com
Moitas gracias
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Guiao

Mensaje por Milleiro »

Ola Manuel,

Os teus devanceiros de que zona proceden? Non atopei na Telefónica nengún abonado en Galiza co teu apelido.

Xavier
Olga Vazquez Guiao

Re: Guiao

Mensaje por Olga Vazquez Guiao »

Manuel Guiao Martínez escribió:¿alguén me pode axudar a encontrar as orixe do apelido GUIAO? Agradecería calquera axuda e contestación ó correo: manuel_guiao@hotmail.com
Moitas gracias
Estou no mesmo, creo que eres meu primo, non lembro o teu segundo apellido si sabes algo informame ovazquez@cantv.net
Avatar de Usuario
maviac
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 379
Registrado: 17 Dic 2004, 09:00

Mensaje por maviac »

A título de hipótese, proporía explorar a posibilidade de que ese apelido sexa unha deturpación do apelido Giao (Xiao ou Xian, o nome do Santo) a través dunha hipercorrección: Que algúen no pasado alterase a pronuncia en gheada do apelido Giao e o convertese en Guiao na procura dunha eufonía. Os escribáns podían ser moi ocorrentes.....
joe razor

guiao

Mensaje por joe razor »

maviac escribió:A título de hipótese, proporía explorar a posibilidade de que ese apelido sexa unha deturpación do apelido Giao (Xiao ou Xian, o nome do Santo) a través dunha hipercorrección: Que algúen no pasado alterase a pronuncia en gheada do apelido Giao e o convertese en Guiao na procura dunha eufonía. Os escribáns podían ser moi ocorrentes.....
el apellido Guiao es gallego !!!!!!!!!!!!!!!


att Ramon R. Guiao.
Responder