Miguenes / Miguéns

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Responder
Avatar de Usuario
lumebóo
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 128
Registrado: 03 Feb 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol

apellido miguenes

Mensaje por lumebóo »

Ola Ester:

Penso, de primeiras, que o teu apelido debe de ser o mesmo que Miguens por unha evolución castelanizante moi usual.
Se é así, existe un foro, se non máis, neste portal onde se abordou este tema. Procura buscalos.

Sorte

Lumebóo
Anonymous

apellido miguenes

Mensaje por Anonymous »

Esther..Tienes que dar más datos.No creo que ese Miguenes fuese galego,más bien sería gallego...Pero¿de donde?,porque yo creo que por ahí les llamáis gallegos hasta a los de Madrid y a los de Andalucía.Ese Miguenes,caso de que tuviera origenen Galicia,parece ya muy ´castellanizado´...de Galicia pudiera ser algún antepasado,y su apellido sería Miguéns,o Míguez,que es lo mismo
Anonymous

apellido miguenes

Mensaje por Anonymous »

¿Tu bisabuela? ¿Bien atras,dices?...Mira,maja...Yo tengo montones de líneas en las que llego 10,11 genearaciones atrás,y aún así no me es suficiente para clarificar el origen del apellido..Ni pa darme una idea siquiera..así que imagínate...Muchos apellidos cambian según las épocas...Basquez(Vázquez) pasó a ser Bas, y más tarde(y epoca actual)sería Vaz.O a la inversa,algunos que eran Vaz,hoy son Vázquez...Romero era Romeu...Además,para ese tipo de apellidos,por lo general,no hay una única procedencia,ya que son patronímicos,procedentes de antropónimos.Vázquez,Vas,Vaz,Vasques,etc..de Vasco o Basco...Miguens,Míguez,Miguel,Migueles,Miguelez(y con casi completa seguridad también tu ´Miguenes´)de Miguel,etc...Y esos apellidos se dieron en los más diversos lugares por todo lo que se llama península ibérica...Luego,haz cuentas... Firma:Breo
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

apellido miguenes

Mensaje por veremudus »

Hola Esther:
Lamento non poder ofrecer datos sobre o apelido MIGUENES, que teño e debo supoñer unha hiper-corrección lingüística sobre o apelido MIGUENS. Penso que debes mirar hacia esta última forma, habitual en galego e coido que ata certo punto frecuente como apelido na zona das Rías Baixas.
Noutra orde, coido que non lle debes dar crédito ó que resposta BREO quen, entre outras cousas discutibles, mezcola por exemplo ós apelidos ROMEU e ROMERO, ambos con distinción lingüística documentada dende a Baixa Idade Media.
Unha aperta e ogallá quen atopes o que buscas. Un saúdo.
 
Avatar de Usuario
lumebóo
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 128
Registrado: 03 Feb 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol

apellido miguenes

Mensaje por lumebóo »

Ola a todos:

Eu, que saiba, nestes foros como no resto dos ámbitos da vida, e aínda máis se os que nos len non poden ver a nosa cara, o respeito ao que está falando con nosoutros debe ser o primeiro signo de civilización. E xa non me refero a insultar, senón simplemente ao tono que se empregue en dicir as cousas. Póde-se manter unha postura radicalmente crítica a respeito de opinións alleas, pero penso que a discusión, por moi agra que seña e sobre todo tratándo-se de temas máis ou menos científicos, non debe descorrer pola vía do sarcasmo.

Non me extraña que Ester solicitase a eliminación dos seus comentarios. Eu había-me sentir ben amolado se me pasase a min.

A ver se somos serios e temos unha pouca comprensión cara as persoas que non son tan listas nen tan preparadas coma nosoutros. Supoño que ninguén naceu aprendido e que todos, cando comezamos nisto da xenealoxía, teremos cometido as mesmas torpezas que ela, ou máis.

Por favor non lle roubemos a ilusión á xente, sobre todo se estan tan lonxe de onde elas talvez quererían estar.

Saúdos.

Lumebóo

[ Esta mensaxe foi editado por: lumebóo on 28-12-2002 18:02 ]
Responder