Casa Torre de Lamela de Arriba (Pereiro de Aguiar)

Investigación de xenealoxías
Responder
Avatar de Usuario
penaraxada
Novo
Novo
Mensajes: 6
Registrado: 24 Jul 2007, 09:00
Contactar:

Casa Torre de Lamela de Arriba (Pereiro de Aguiar)

Mensaje por penaraxada »

DESCENDENTE DO CONCELLO DE PEREIRO DE AGUIAR

Ola
Son descendente de don Tomas Perez Varela, de don Gines Fernando Pérez Somoza, de dona Benita Varela, de don Juan Perez de San Payo, de dona Catalina Somoza Sotomayor, que viviron na Casa Torre de Lamela de Arriba (Santa Maria de Lamela) e de San Miguel de Melias, ambas en Pereiro de Aguiar (Ourense).
Alguén ten máis informacion
Moitas gracias
 
Avatar de Usuario
omarlejos
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 18 Jul 2019, 10:09

Re: Casa Torre de Lamela de Arriba (Pereiro de Aguiar)

Mensaje por omarlejos »

Buenas tardes,
He dado con este mensaje con casi 12 años de antigüedad. Me gustaría saber si podemos charlar personalmente, pues tengo alguna información sobre la Casa que usted menciona. Por favor, envíeme un mensaje privado. Gracias
Atte.
Doctoral Candidate Ph.D
International Mention
Fernando
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 20 Jul 2019, 00:35

Re: Casa Torre de Lamela de Arriba (Pereiro de Aguiar)

Mensaje por Fernando »

Ola!
Son o que enviou aquela mensaxe. Que datos ten, Saúdos. Dende aquela xa conseguín moitos datos.
Apertas

De xeito privado, como se fai!
Graciñas
Avatar de Usuario
omarlejos
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 18 Jul 2019, 10:09

Re: Casa Torre de Lamela de Arriba (Pereiro de Aguiar)

Mensaje por omarlejos »

Boas, Fernando. Agora que comecei as vacacións decidin retomar cousas pendentes e vexo que me contestaras esta mensaxe. Por favor, escríbeeme un correo: omarlejos@hotmail.com

O dato que estou a investigar é o termo Lamela, a qué enclave corresponde e que relación tiña co Pazo ou Casa de Castadón, que foi propiedade da que creo que foi a miña tataravoa. Se me escribes penso que podemos intercambiar mota información. Sinto non ter lido antes esta mensaxe. As miñas disculpas.
Omar
Doctoral Candidate Ph.D
International Mention
Responder