Casas de Friol e Mirapeixe

Investigación de xenealoxías
Responder
Anonymous

Casas de Friol e Mirapeixe

Mensaje por Anonymous »

Un tal Xose Abel,ten posto varias xenealoxías nesta páxina...Uns eran sobre os Prados e os Gayosos,das casas de Friol e Mirapeixe...Agradeceríalle que me puidese dar máis datos se ten sobre a ascendencia de Alonso Gómez de Sexarey y Prado,escribano da S.M.e de número do coto de Sobrán(Vilagarcía),veciño que foi de Sobradelo(VilAGª tamén),descendente das casas de Friol(Prado) e de Mirapeixe(Gayoso),que casou con María de Villamoure,c.s. e con Alberta de Paadín,c.s. tamén.Foi fillo del e supoño que tamén de Alberta de Paadín D.Antonio de Prado y Gayoso,que casou con Dª.Catalina Mariño de Lobera(ou de Mendoza,filla de Dª,Mayor de Mendoza y Mariño,e neta materna de D.Payo Mariño de Lobera, V señor da Serra de Outes e da súa muller Dª.Ana de Montenegro Sotomayor y Mendoza)con sucesión...Alonso Gómez de Prado foi defunto en 1659.O seu fillo D.Antonio en 1691. Asinado:Breo
)
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

Casas de Friol e Mirapeixe

Mensaje por Per »

Hola Chamome Xosé Manuel Abel Expósito. Primeiramente sería ó meu desexo saber con quen estou a falar para poderlle contestar debidamente. direille a meu interlocutor (Incognito Breo) que creo me está a falar da casa dos Gomez de Gayoso de donde proven unha dilatada estirpe da que teño alguns datos. Ahora non me acordo do nome de esta casa, que proven das mistura das casas de Friol Parga é dos Ares Conde de feito teño no meu arquivo particular algun documento o respeto pero sey que figura no fortalezas de Lugo é Provincia facendo un apendice o final do tomo VI. En Particular a Devandita María de Vilamoure, poder ser María de Gayoso da casa de Fonteboa. o cecais por cercania Xeografica mesmo da casa das Camoiras (Castrodá, Cerracín, Casa grande das Camoiras).......
Responder