Lusquiños

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Ignacio
Novo
Novo
Contactar:

Lusquiños

Mensaje por Ignacio »

No concello de Soutomaior, veciño do de Pontevedra, tamén é moi frecuente o apelido Lusquiños. Gostaria de coñecer o significado deste apelido, o cual desconhezo.
Unha vez falando con unha conhecida da Irlanda dixome que tamén existia un apelido nese pais que era Lusquin ou luskin (non sei cual seria a ortografia). Tampouco sei se lusquiños tera a ver con o "lusco" de "entre lusco e fusco".
Estas son as únicas pistas que eu teño sobre o apelido.
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Nunhas xornadas que organizou o concello de Pontevedra no Pazo da Cultura sobre toponimia e onomática galega, saiu este apelido. Segundo o profesor Gonzalo Navaza, da Universidade de Vigo, explicou que a orixe do topónimo, e polo tanto do apelido, era derivativo da palabra lusco.

Sobre a relación con Irlanda, non lle fagas caso. É normal que os apelidos se asemellen a outros, e mesmo que apelidos iguais teñan orixes diferentes.
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

hola me llamo ana lusquiños , busco informacion de mi apellido, se que es gallego dicen que antes hace mucho tiempo era el nombre de un pueblo. y ya no se nada más. gracias un saludo a todo.ana
analusqui@hotmail.com
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre

Re: Lusquiños

Mensaje por serba »

Poblada soledad es hoy el mundo.
Responder