Família Carabelos

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
Terrachan
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 11 May 2002, 09:00
Ubicación: Madrid
Contactar:

Família Carabelos

Mensaje por Terrachan »

Hola,

Me he dado de alta hoy en Xenealoxia.org, y lo primero es saludaros a todos y lo segundo es preguntaros por el apellido CARABELOS;

Estoy investigando mis antepasados y me he quedado en la 6ª generación con Ventura Carabelos en la localidad de Mourente(Pontevedra), el caso es que no encuentro nada sobre este apellido, espero que me podais ayudar.



Muchas gracias



torresg@wanadoo.es

RTGMADRID
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Apellido Carabelos

Mensaje por kruzul »

Hola Terrachan:
Bienvenido. Te he adjudicado el presente mensaje, donde aún figurabas como invitado.
Saúdos:
Ricardo Lago
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Apellido Carabelos

Mensaje por kruzul »

Eu tampouco atopei grande cousa. Poñoo aquí para posteriormente ir engadindo na enciclopedia.

Topónimos Carabelos en:
- Santa Olalla de Pereira, Ordes, A Coruña.
- San Mamede de Berreo, Trazo, A Coruña.
- Santiago da Medorra, Montederramo, Ourense.
- Santa María de Afora, Mourente, Pontevedra.

Etimoloxía: Tanto carabela como carabelo veñen do latín carabu, canoa, pero no caso de carabela, era tamén unha cesta de pequeno tamaño , feita de vimbios, para levar comestibles na cabeza. E carabelos un cesto pequeno con asa, moi tupido, e que xeralmente lévase no brazo. Sería tamén no que pescadores botan as troitas. Todo según a E. Galega Universal.

Mirando nos teléfonos en Infobel, da 96 en toda España. Por provincias en Galicia, nas páxinas bráncas da Telefónica: 1 na Coruña, 1 Lugo, 1 Ourense e.... 72 en Pontevedra. Polo que se ve, o groso dos Carabelos encóntranse nesta provincia. Tería que facerse un estudo máis detido, para vela súa distribución, por axuntamentos, e cos datos que ti tes, poderíase tirar algunhas conclusións máis atinadas.

Saúdos:
Ricardo Lago
Responder