Allegue

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
maa
Mozo
Mozo
Mensajes: 15
Registrado: 15 Mar 2008, 15:35

Allegue

Mensaje por maa »

ME GUSTRÍA SABER SI ALGUIEN ME PUEDE DECIR ALGO SOBRE ESTE APELLIDO, QUE PROVIENE DE PONTEDEUME
Ali
Novo
Novo
Mensajes: 5
Registrado: 01 Abr 2008, 22:39
Ubicación: Miami, FL

Re: APELLIDO ALLEGUE

Mensaje por Ali »

[quote="maa"]ME GUSTRí
Avatar de Usuario
maviac
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 379
Registrado: 17 Dic 2004, 09:00

Mensaje por maviac »

A consulta da base de apelidos debe estar fechada a causa das reformas na páxina, pero o apelido Allegue provén sen dúbida do lugar da parroquia de San Miguel de Breamo (concello de Pontedeume) do mesmo nome. Quer dicir: é outro apelido toponímico. A frecuencia do mesmo en Pontedeume, por tanto é absolutamente natural.
Hai outro lugar chamado Allegue en Alfoz, Lugo, pero non sei se producíu apelidos.
maa
Mozo
Mozo
Mensajes: 15
Registrado: 15 Mar 2008, 15:35

Mensaje por maa »

Gracias a Ali.
Aqui ponen un enlace del apellido allegue..
pero no lo puedo abrir dice que la pagina ya no existe...
mi segundo apellido es allegue y tambien me gustaria saber mas del mismo...

http://www.xenealoxia.org/modules.php?n ... nt&id=1282

a mi no me abre quizas a ti si...

A mi tampoco me abre esa página, seguramente por estar solucionando algun problema, tal como dice maviac. (Aunque creo que no va desde hace ya algún tiempo, no se si alguién podrá decirnos algo más)


Gracias también a maviac por la información del apellido, yo pensaba que provenía de Pontedeume, aunque no sabía que más concretamente de Breamo. Por cierto , ¿ de donde podría obtener más información con respecto a este apellido?
Avatar de Usuario
maviac
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 379
Registrado: 17 Dic 2004, 09:00

Mensaje por maviac »

Non hai moito mais que dicir do apelido como tal. En todo caso a significación da palabra parece discutida. Eu somente coñezo o que propuña nun libro sobre a toponimia de Pontedeume o falecido erudito Isidoro Millán, que pensaba nunha base latina parecida á de Alén, Alende, etc, que significase lugar de aquí, ou algo así, pero non me parece moi seguro.
Por outra banda, seguindo as liñas de ancestros poderías ao mellor achar os primeiros que portaron o apelido, pero ese é xa outro tema igualmente complexo.
Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensajes: 19875
Registrado: 29 Sep 2004, 09:00
Ubicación: Mos

ALLEGUE

Mensaje por serba »

Hola:

D. Luis Francisco de Allegue era escribano de Mondoñedo en 1769.


{{ "Episcopologio mindoniense". D. Enrique Cal Pardo.
Cuadernos de Estudios Gallegos. Anexo XXVIII. Santiago de Compostela MMIII -página 798- }}
Poblada soledad es hoy el mundo.
Responder