EL PALACIO DE LA ENCOMIENDA Y SUS COMENDADORES.

Investigación de xenealoxías
Responder
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

EL PALACIO DE LA ENCOMIENDA Y SUS COMENDADORES.

Mensaje por Per »

Borrador del capítulo dedicado al Palacio de la Encomienda y a sus comendadores.
http://www.scribd.com/doc/20886276/Pala ... Portomarin
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Unha vez leído o borrador de Per.

1) Moitos dos datos/comentarios que aparecen non levan o lóxico e adecuado soporte crítico (vs. citas bibliográficas, fontes, etc.). Co que, resulta incomprensible que se emitan certas afirmacións sen a correspondente aclaración da fonte de onde proceden que, dende logo, non son da colleita do pretendido autor.

2) Non se pode, e non se debe, facer casar os datos por que si, cometendo erros de filiación e de cronoloxía tan claros como o que segue:
* "1486. Álvaro González de Ribadeneira, tenía ocupados en la feligresía de Santiago de Saa (Páramo) junto con su jurisdicción civil y criminal, pero también se litigo con la madre de Álvaro, Dª. Constanza de Saavedra, mujer de Pedro de Miranda, y madre como queda dicho de Álvaro sobre (...)" (cit. textual).
- Pois ben, Per. Pedro de Miranda e dona Constanza de Saavedra matrimoniaron no ano 1500. Polo tanto, ¿como é posible que tivesen un fillo no ano 1486 ...?.. A filiación que das é, sinxelamente, unha chapuza ou trapallada asincrónica ...

3) Moitos dos comentarios sobre o comendador/comendadores Piñeiro son inverosímiles ... ata puntos extremos. Pero, dado que o Sr. Per pretende saber máis e "tourear" ós que coñecemos/estudiamos esa liñaxe, segundo quedou demostrado, xa non teño máis que dicir ...
 
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

Mensaje por Per »

Pois mire, entre os consellos bibliográficos, as suas correccios é o material que saco adiante no foro, seguramente muita xente xa saca as suas conclusios, boa verdade é o que me apuntaba un bon amigo meu sobre os traballos históricos, necesitase muita formación MULTIDISCIPLINAR, Xa falaremos do tema PORTOMARÍN que é o que me ocupa de verdade. E por certo a ver si alguén ten algo de este vencello fámiliar: Vilouzas, Ribadeneira- Losada Cecaís se aclare ó que se dí na historiografia sobre portomarín " os Berbetoros surxen dispois do declibe dos Piñeiro" coido que as cousas poden ir por ahí. unha aperta.
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Sr. Per.

- Para botar balóns fóra, hai que recoñecer que é vostede todo un artista. Agora ben, para defender/demostrar aqueles aspectos históricos ou xenealóxicos que vostede mesmo presenta ou comenta, deixa vostede bastante que desexar. Xa que logo, non é propio dun bo investigador escribir/emitir comentarios históricos sen facer unha criba documental e contrastar os datos que manexa.

- Para mostra un botón. Se lle di a vostede que se "columpia" no caso do Ribadeneira e do matrimonio Miranda-Saavedra, é se escapa vostede por outro lado. ¿Coñece vostede unha película española titulada "Don Erre que Erre" ...?; ...

- A súa resposta é a típica daquel que non se sabe se sube ou baixa da escaleira !!!.
 
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

Mensaje por Per »

Aplicar os coñecementos da ciencia con mans de artista é unha tarefa de mestres e coido que o derradeiro mestre que o facia esta enterrado na catedral de Avila, pero a pesares das limitacions de dar a coñecer o que atopo nos arquivos a os que teño acceso, muitas de estas fontes son de uso corrente dos que participamos nos foros, pero sempre hay algun dato que nos sorprende -Pois hay muita documentación todabía inédita é de acceso complicado- coido que esa é unha tarefa a que axuda muito esta páxina de Xenealoxia. A pesares das cribas que teña que pasar esta documentación hay muita xente que ten acceso a datos que doutra maneira lle sería imposibel, po-la miña parte seguirei colgando o froito dos meus traballos, como me pete, o que lle interese sabe que me ten disposto a-o dialogo amigable e constructivo, non vivo disto nin pretendo vivir, a Deus grazas, pero hay unha cousa que teño muy clara A persoa é muito mais do que o seu ADN.
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Sr. Per.

- Errare humanum est, diabolicus perseverare ...!!!. Dito doutro xeito: Todos nos equivocamos máis veces das que quixéramos, só os catetos ou de corto entendemento non o recoñecen, e por iso buscan sempre auto-exculparse !!!.

- Amen ...!!!
 
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

Mensaje por Per »

Totalmente de acordo co seu anterior comentario.
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Eu tamén me congratulo de que esté dacordo co meu comentario, sobre todo pola parte que lle toca nel ...!!!.

- Amen !!!.
 
CRUZ
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 405
Registrado: 02 Oct 2007, 16:47

"tregua"

Mensaje por CRUZ »

Estimados compañeros ,Per y Veremudus :

Daros un respiro y resolver vuestras diferencias compartiendo y degustando un buen vino y una tapa de pulpo a la mugardesa .

Saludos
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

Mensaje por Per »

por min non hay ningún problema, por certo ahí vai un escudo de un comendador da orden de San Xoan, esta na torre capela do Hospital de Incio, pareceme que perteñece a D.Rodrigo de Quiroga, comendador do Incio un saudo para todos/as.
http://www.subirimagenes.com/otros-quiroga-3370569.html
Avatar de Usuario
José Luis
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 213
Registrado: 20 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Buenos Aires

Re: "tregua"

Mensaje por José Luis »

CRUZ escribió:Estimados compañeros ,Per y Veremudus :

Daros un respiro y resolver vuestras diferencias compartiendo y degustando un buen vino y una tapa de pulpo a la mugardesa .

Saludos
¡Era hora que alguien dijera algo!
Se estaba empezando a poner un poco pesado el tema, creo que para eso están los mensajes personales...¿o me equivoco?
Saludos a todos,
JL
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Sen comentarios.

- Cada un que pense e se encomende ó que sabe.

- Amen !!!.
 
claudioqr
Novo
Novo
Mensajes: 10
Registrado: 06 Ago 2017, 23:35

Re:

Mensaje por claudioqr »

Per escribió: 12 Oct 2009, 01:20 Aplicar os coñecementos da ciencia con mans de artista é unha tarefa de mestres e coido que o derradeiro mestre que o facia esta enterrado na catedral de Avila, pero a pesares das limitacions de dar a coñecer o que atopo nos arquivos a os que teño acceso, muitas de estas fontes son de uso corrente dos que participamos nos foros, pero sempre hay algun dato que nos sorprende -Pois hay muita documentación todabía inédita é de acceso complicado- coido que esa é unha tarefa a que axuda muito esta páxina de Xenealoxia. A pesares das cribas que teña que pasar esta documentación hay muita xente que ten acceso a datos que doutra maneira lle sería imposibel, po-la miña parte seguirei colgando o froito dos meus traballos, como me pete, o que lle interese sabe que me ten disposto a-o dialogo amigable e constructivo, non vivo disto nin pretendo vivir, a Deus grazas, pero hay unha cousa que teño muy clara A persoa é muito mais do que o seu ADN.
Estimado: E digo estimado, por os coñecementos deos que dispós.
Eu que son un inorante,novato investigador dos datos que a istoria agarda se conten, pídoche si fose posibel me facilites todos os datos posibles acerca da Ermita de suestra señora del Camino, extramuros de la Villa de Rivadeo, inclusa en la feligresía de San Juan de Obe, que es de la Encomienda de Portomarín....
Saudos.
Responder