Soalleiro

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Responder
Avatar de Usuario
fillo
Mozo
Mozo
Mensajes: 22
Registrado: 13 Dic 2002, 09:00
Ubicación: madrid
Contactar:

Soalleiro

Mensaje por fillo »

Alguien podria informarme del origen de este apellido del sur de Galicia.
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

soalleiro

Mensaje por Milleiro »

Ola Fillo,
Na Galiza non che atopei nengún topo con ese nome, o máis semellante é Solleiro...que se encontra nos concellos do Baixo Miño, coa orixe en Tomiño, mas acho que non ten que ver cos Soalleiros.
Eu penso que o apelido que andas a buscar é de orixe portuguesa, no país "irmão" atopamos os seguintes lugares Soalleiro:

1. Marco Soalheiro, localidade do concelho de Vagos, distrito de Aveiro
2. Monte do Soalheiro, localidade do concelho de Avis, distrito de Portalegre
3. Monte Soalheiro do Barranco, localidade do concelho de Santiago do Cacém, distrito de Setúbal
4. Quinta do Soalheiro, localidade do concelho de Cinfães, distrito de Viseu
5. Soalheiro, localidade do concelho de Felgueiras, distrito de Porto
6. Soalheiro, localidade do concelho de Ponte de Lima, distrito de Viana do Castelo
7. Soalheiros, localidade do concelho de Ponte de Lima, distrito de Viana do Castelo

Espero que sexa dalgunha axuda.
Saudos
Xavier




Avatar de Usuario
MIGUELANGEL
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 260
Registrado: 02 Feb 2003, 09:00
Ubicación: Ferrol

soalleiro

Mensaje por MIGUELANGEL »

Hola fillo y Milleiro
creo que tiene razon milleiro sobre el origen del apellido pero soalheiro es una pallbra de origen portugues pero si la pasamos al gallego daria soalleiro porque la lh en gallego es ll o mejor dicho en gallego portugues el digrafo lh sustituyo a la letra española ll
mire en infobel y me da 55 personas con ese apellido casi todos en galicia
Un saludo
Miguel Angel
manuel jesus

origen del apellido soalleiro

Mensaje por manuel jesus »

este apellido es muy corriente en La cañiza (Pontevedra) y en concreto en la parroquia de Achas.
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

DISTRIBUCIÓN NO PAÍS GALEGO
Provincia de Ourense: 7 abonados, nos concellos de Ourense (3), Melón (3) e Ribadavia (1)
Provincia de Pontevedra: 13 abonados, nos concellos de Vigo (5), A Cañiza (5), Crecente (2) e Arbo (1)
Portugal: 40 abonados, 17 deles na Região Norte

LIÑAXE E PEDRAS ARMEIRAS
Non teño constancia na Galiza

OPINIÓN PERSOAL
Descoñezo a orixe deste apelido, se cadra portuguesa
Invitado

Soalleiro

Mensaje por Invitado »

Meu pai ten o apelido Soalleiro en segundo término, por parte da nai. Él naceu en Luneda (A Cañiza), pero creo que miña abuela era de Achas (Arbo). Polo que vexo é onde hai máis xente con ese apelido.
Segundo contan os vellos ese apelido pertenece a unha familia de Arbo coñecida como Os Capotes, tal vez eles viñeran de Portugal.

Alguen sabe algo disto?
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Soalleiro

Mensaje por kruzul »

Ola:
Hai outra mensaxe na que aparece unha Soalleiro de Achas

Gómez-Pereira (Sta. Cristina de Valeixe-A Cañiza)
"María Rosa Soalleiro,ésta de S.S.de Achas"
http://www.xenealoxia.org/modules.php?n ... mezpereira
yolanda arias

origen del apellido soalleiro

Mensaje por yolanda arias »

Soy de Argentina, estuve casada con el unico Soalleiro que vivio en mi pais y su origen fue Arbo - Pontevedra - España , de esa union han nacido tres "chavales" que son los unicos Soalleiro en Argentina
Avatar de Usuario
Moza
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 12 Ene 2006, 09:00
Ubicación: Vigo
Contactar:

Re: origen del apellido soalleiro

Mensaje por Moza »

yolanda arias escribió:Soy de Argentina, estuve casada con el unico Soalleiro que vivio en mi pais y su origen fue Arbo - Pontevedra - España , de esa union han nacido tres "chavales" que son los unicos Soalleiro en Argentina
Este Soalleiro q foi emigrado á Arxentina creo que foi imán da miña avoa. Miña avoa xunto co seu home viviron en Luneda (A Cañiza), ainda que ningún dos dous son oriundos de ahí­.

Bicos.
Avatar de Usuario
Celia45
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 18 May 2007, 09:00
Contactar:

Re: origen del apellido soalleiro

Mensaje por Celia45 »

Yolanda:

Soy de Argentina, mi abuelo se llamaba Manuel Soalleiro, gallego y mi padre Juan Francisco Soalleiro, argentino. Yo Ester Celia y mi hermana Teresita Mirta somos argentinas.
Saludos
Avatar de Usuario
CBSoalleiro
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 10 Jul 2007, 09:00
Contactar:

Soalleiro

Mensaje por CBSoalleiro »

Olá para todos !!! Eu e minha esposa somos da Cidade de Santos, Estado de São Paulo, País BRASIL. Estamos a procura de Familiares na Espanhã, os Avós Paternos ( falecidos ) chamam-se Antônio Domingues Soalleiro e Preciosa Fernandez Soalleiro; e o filho único Emílio Dominguez Soalleiro ( falecido ). Gostaríamos de saber mais notícias, a avó Preciosa Fernadez Soalleiro dizia que a Família é de Reinado. Somos Caroline Batista Soalleiro e Rodrigo Batista Soalleiro ( irmãos ).
Responder