Villasuso

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Villitis
Novo
Novo
Contactar:

Villasuso

Mensaje por Villitis »

Son un membro da Familia Villasuso orixinaria de Ortigueira, penso. Gustaríame saber información sobre o meu apelido e sobre a xente que o leva, xa que a causa da morte do meu avó fai xa bastantes anos temos o contacto prácticamente perdido con eles.
Saúdos e gracias :cry:
Magaly18
Novo
Novo
Contactar:

Mensaje por Magaly18 »

Hola:

Me llamo Magaly y mi abuela es Villasuso, nació en Otiguerira... su padre se llamaba Manuel Villasuso, eran 8 hermanos, queda vivo sólo dos una vive en La coruña y la otra en ferrol. El segundo apellido de mi padre es Villasuso y nació en ortigueira, no se si esto sea lo que estas buscando.

Leo y entiendo Gallego pero no lo escribo... la mayoría de los hijos de los Villasuso migraron a Venezuela.

Mi correo es maga@elmosca.com

Chaito
lamigueiro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Contactar:

Vilasuso/Villasuso

Mensaje por lamigueiro »

Juan de Vilasuso veciño de Santa María de Mera no ano 1579, testemuña do seu veciño Juan Teixeiro contra o Hospttal Real de Santiago confesa se de edad de 25 anos.

Bernabé de Vilasuso marido de Marta do Vale tiveron por fillos a María e tamén a Lucía do Vale nadas respectivamente nos anos 1688 e 1699. Bernabé era fillo de Juan de Vilasuso veciño de Santa María de Mera. Libros de Bautizados de Cerdido.
Lamigueiro ©
Ezequiel
Novo
Novo

Mensaje por Ezequiel »

Hola! Soy de Argentina, perdon, un poco se me dificulta para entender bien el catalan, pero entiendo bastante
Solo queria sumarme a la cruzada de los Villasuso, pues de hecho que mi nombre es Ezequiel Villasuso, nieto de Florentino Villasuso.
Bueno, es un gusto encontrar lazos al rededor del globo.
Saludos
Responder