XENEALOXIA.ORG: NOVA XEIRA

Propostas e debates sobre o traballo no portal
Responder
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

XENEALOXIA.ORG: NOVA XEIRA

Mensaje por Milleiro »

XENEALOXIA.ORG: NOVA XEIRA / NUEVA ÉPOCA

Hola a todos/as,

Desde hace algún tiempo, se podría decir que el proyecto de Xenealoxia.org ha decaido un poco. El problema principal es la falta de tiempo para ir metiendo contenidos en esta Base de Datos.

Os propongo un debate sobre hacer un EQUIPO DE TRABAJO, al que cada persona le podría dedicar a Xenealoxia.org 10 o 15 minutos diarios o una hora semanal.

Hay muchos artículos acomulados que aún no hemos podido añadir a la web, pero también hay que tener en cuenta cuestiones como el mantenimiento informativo o actualización, es decir, hay artículos que pueden ser ampliados con el tiempo, tenemos una sección de Enlaces con más de 1000 uniones a otras páginas y es posible que algunas páginas ya no existan, también la moderación de los foros, etc.

También se podría cotemplar añadir nuevas secciones y capítulos.

Me gustaría conocer vuestras impresiones y si algunos de vosotros estaría dispuesto a colaborar en esta página que és vista por 1000 personas diariamente, también dejar claro que la última palabra en todo lo que propongais la tiene el Administrador de la página, Ricardo Lago Couce "Cruzul".

Os agradezco desde ya, vuestras respuestas.

Xavier Milleiro
-Moderador de Foros de Xenealoxia.org-
Avatar de Usuario
Alven
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 132
Registrado: 26 Feb 2004, 09:00
Ubicación: Lomas de Zamora Argentina
Contactar:

NOVA XEIRA - NUEVA EPOCA

Mensaje por Alven »

Hola Xavier y amigos de Xenealogia, desde el lejano Rio de la Plata, me pongo a disposicion, para cualquier tarea que Uds. consideren necesaria a efectuar durante 45 minutos o una hora diaria promedio.
Estoy ligado a Galicia, por historia familiar, por un profundo afecto a esa tierra que aun no conozco, pero que diariamente recorro por sus comarcas, sus archivos historicos, su geografia y su historia, por este maravilloso medio, que nos permite estar cerca en todo momento.
Existen sin duda, trabajos que se pueden efectuar, organizando una Red de Xen-Foristas, dispuestos a gestionar documentacion frente a organismos oficiales, presentaciones en medios de comunicacion, realizar charlas en los Centros y Asociaciones Gallegas, en una palabra, dar mayor difusion a la gran tarea que se realiza desde Xenealogia.Org
Ademas desde luego, de las lecturas, recopilaciones, organizacion de archivos, o necesidades que aparezcan en esta nueva etapa.
Desde Lomas de Zamora, Bs As, Argentina
Unha aperta
Luis Alvariza Ventoso
Avatar de Usuario
Mochy
Mozo
Mozo
Mensajes: 16
Registrado: 08 May 2004, 09:00
Contactar:

Mensaje por Mochy »

Hola:
Para lo que este en mi mano aqui me teneis
Un saludo.
Imagen
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Licencia

Mensaje por kruzul »

Hola a todos:

Recién resucitado :wink: me incorporo a este debate.

Hasta ahora Xenealoxía.org funciona como una web personal, con el único requesito legal que obliga a identificar al propietario y no recibir ningún tipo de ingreso económico por la actividad. De cara a la gestión del proyecto y los derechos de autor incluí desde el principio unas ideas personales de como se regiría el sitio web junto con el texto siguiente al final de los contenidos "A copia literal e a distribución dos artigos contidos nesta sección está permitida en calquera medio, sempre e cando o nome do autor e esta nota sexa preservada.
Copyright © 2002 por Xenealoxía.org." (desconozco el alcance legal), pero desde luego aclaraban suficientemente desde mi punto de vista las reglas de trabajo.

Durante estos meses que me mantuve apartado del proyecto, he ahondado en el tema y creo haber encontrado la solución que mejor se adapta al proyecto, y que además le daría cobertura legal en caso de conflictos (sigo hablando de derechos de autor); y es como sigue:

En un primer paso registaría la base de datos de Xenealoxía.org en el Registro General de la Propiedad Intelectual, para a partir de ahí licenciar el contenido bajo el texto legal de Creative Commons que reseño más abajo.
El problema que se me plantea es con todas las aportaciones hechas hasta ahora sobre las que no puedo decidir, pero no habría ningún problema sobre las futuras que necesariamente pasarían por una acepatción de la licencia salvo expresión manifiesta de lo contrario (a lo que no me opongo).

No me extiendo más, sirva esto para centrar el debate, pues es sobre este ladrillo ( en los dos sentidos :wink: ) sobre el que se edificará el trabajo en común y nos permitirá tener las cosas claras.

La definición de la licencia podeis verla aquí http://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.1/es/
y pulsando en los enlaces de abajo de los idiomas se accede al texto completo.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Definición de la licencia Creative Commons 2.1

Mensaje por kruzul »

Bueno lo que yo llamo definición, resumen en realidad, está en inglés por el momento, no así la licencia completa que está en varios idiomas, pero dice lo siguiente:
Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 2.1 España

Usted es libre de:

* copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra
* hacer obras derivadas

Bajo las condiciones siguientes:

Reconocimiento. Debe reconocer y citar al autor original.

No comercial. No puede utilizar esta obra para fines comerciales.

* Al reutilizar o distribuir la obra, tiene que dejar bien claro los términos de la licencia de esta obra.
* Alguna de estas condiciones puede no aplicarse si se obtiene el permiso del titular de los derechos de autor

Los derechos derivados de usos legítimos u otras limitaciones no se ven afectados por lo anterior.

Esto es un resumen legible por humanos del texto legal (la licencia completa) disponible en los idiomas siguientes:
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Colaborar na web

Mensaje por kruzul »

Ola a todos:

Pois en adiante dende que especifique no pe da web (footer), publicarase baixo a Creative Commons 2.1. Sei que parece aburrido e case unha teima miña obsesiva, pero trátase das "regras do xogo".

Digo isto, pois así baixo a lei española de Internet LSSI, (LEY 34/2002, de 11 de julio, de servicios de la sociedad de la información y de comercio electrónico http://www.setsi.mcyt.es/legisla/intern ... umario.htm ) esta é unha web persoal pola que non se percibe ningún tipo de contraprestación económica, polo que non precisa de ningún tipo de trámite burocrático (sempre falando do presente) i é legal.

Afirmado isto, Xenealoxía.org, corre baixo o software de publicación web PhpNuke, de Fonte Aberta (GPL). Este software entre outras cousas permite que persoas de distintos i en distintos lugares traballen xuntos, en comunidade, por un intres común e cando teñen tempo libre.
Moita xente deixou a súa semente dende que comezou o proxecto. E como ocorre nun proxecto destas características o movemento é constante. Cerca de 2000 membros rexistrados, non é totalmente real, hai xente que se dou de alta varias veces por esquecer ou perder o contrasinal, pero é unha referencia. Tamén temos unha media de mil páxinas servidas diariamente, e nos “rankings” temos un merecido posto dentro das web hispanas de xenealoxía despois de El Anillo

http://www.nedstatbasic.net/s?tab=4&lin ... gory=15005

No "ranking" de páxinas inglesas estamos nun posto 13, cando a primeira é o xigante Ancestry.com

http://www.genealogy.org/index.asp?gid=1098


No terceiro que está apuntada a páxina Las 100 en Genelogía e depende non das visitas senón dos votos emitidos polos internautas acadou o posto 17.
http://www.topsitelists.com/start/genea ... sites.html

Despois de todas estas glorias ;-) quero invitar a participar no proxecto ós que responderon ó chamado de Xavier e os que se sumen. Senón esquezo a ninguén entre unhas mensaxes e outras están Mochy que se ofreceu a botar unha mao, Luis Alvariza o mesmo, Alisanos nas fotos e nos Foros, Serba nas fotos, i José Docampo para un proxecto de Liñaxes que aínda non veu unha solución axeitada pola miña parte (software, e continuo o parénteses dicindo que algo teño que podería servir utilizando o PhpGedView).

Os Foros. Non é o meu intres primordial a potenciación de uns Foros de xenealoxía ó uso, de feito non naceron con ese propósito, naceron como foros de traballo nas que poder opinar sobre o publicado ou mesmo xuntar información para publicar, son os que están baixo a categoría Publicación, os de Buscas naceron para dar saída e que tivesen o seu sitio as peticións de información sobre persoas familias localización de apelidos e demais que chegaban ó portal. O de Historia o moderou e animou Xosé Lamigueiro dende o primeiro momento, e cando pode. O resto os Foros os moderou e modera Xavier Milleiro. Bo, os de Software e PhpGedView lévoos eu pero mais ben non teñen movemento.
A moderación é fundamentalmente axuda os máis, e ordenación das mensaxes “apelidos” a “apelidos” . Nos Foros abertos cando algún gracioso deixa unha “pintada” bórrase (non ocorre moito) contra o que se puidera pensar. Tamén tentar calmar os debates “quentes” para que non cheguen ó persoal, e como medida extrema pechar un debate, i en último lugar eliminar unha mensaxe se todo o anterior fracasa. O intres de que haxa varios moderadores, é dende outro lado do charco mellor (por Luis) é polo cuestión dos horarios, e que haxa unha franxa maior de horas con algún moderador.

Nas Seccións de Xenealoxía.org, Xavier Milleiro leva a Enciclopedia Apelidos, da cal é o principal motor dende os comezos, e o Directorio Web (Enlaces) do que digo o mesmo.
O resto vouno “facendo” eu. A sección Liñaxes é quizás a que máis axuda precisa, pois darlle forma ás Liñaxes con etiquetas html, toma certo tempo nas longas para que resulten intelixibles. Na sección Artigos tamén se pode publicar, pero nesta o atraso é menor ou casque inexistente.

En Artigos se hai máis reforzos gustaríame en: ¿Como Investigar? Desenrolar a pequena guía de José Docampo hasta conseguir un Manual do Investigador primeira versión, que despois anualmente conforme se vai aprendendo e xurdindo novas ferramentas poderíase actualizar. Eu teño xa algunhas cousas en calidade borrador. Segan a porción que cada un dominamos máis, uns de notarías, Rexistro Civil, Arquivos parroquiais, programas de xenealoxía, fotografía, retoque de fotos antigas, dixitalización documentos, OCR, procesadores de textos, etc.

Tamén se alguén lle gusta a edición de libros electrónicos estou cunha pequena vía nese sentido en Descargas – Publicacións, para darlle saída ós traballos máis extensos en formato PDF. Hai varios exemplos xa, e outro no meu PC.

Está o proxecto de Bibliografía e o da Galería. E todo o que queirades opinar ou propoñer.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Actualización Xenealoxía.org

Mensaje por kruzul »

Ola a todos:
Costou un pouco, pero vai por bo camiño.

Está pendente o tema da barra de selección "Libros", e as antigas seccións de Artigos están totalmente reconvertidas, falla agora restituir as categorías e ordealas pois cun pequeno chequeo que lle fixen semella que están moitos cruzados: número de identificación e artigo.

Coma sempre agradecería calquer comentario sobre a web, e sobre calquer erro que se detecte como poden ser frases en inglés onde non deberían.
Avatar de Usuario
carlosae
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 75
Registrado: 09 Ene 2007, 09:00

LA PAGINA ESTA EN MANTENIMIENTO?

Mensaje por carlosae »

BUENAS HACE DIAS VEO QUE LA PAGINA ESTA EN MANTENIMIENTO...

QUERIA PREGUNTARLES SI REQUIERE AYUDA?, AQUI ME TIENEN A SU DISPOSICION, OS ENVIO UN SALUDO MUY GRANDE DESDE PERU.

CARLOS ALBERTO ESPANTOSO NEYRA.

PD. ME PARESE MUY BIEN QUE SE RESPETEN LOS DERECHOS DE AUTOR Y TAMBIEN LO MAS IMPORTANTE EL TEMA DE COMERCIALIZACION LIBRE, ESPERO PRONTO SE RESUELVA EL MANTENIMIENTO DE LA PAGINA Y QUE SE APLIQUEN MAS ESTOS DOS TEMAS.
Responder