Quintá de Covas

Topónimos, entidades de poboación, parroquias...
Responder
Avatar de Usuario
vicmanu
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 01 Jun 2004, 09:00
Contactar:

Quintá de Covas

Mensaje por vicmanu »

Hola a tod@s.
A ver si alguien me puede ayudar.
En una partida de nacimiento he leido que mi bisabuelo Ramón Garcí­a López nació en Quintá de Covas Lugo. Alguien puede decirme, en concreto, donde se encuentra para poder continuar la busqueda?. :?:
Muchas gracias.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Mensaje por kruzul »

Suponemos que no tienes ningún dato más que arañar. Pues literal lugares Quintá en Covas (parroquias) no veo nada que similar.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Mensaje por kruzul »

Resposta de Ayán:
Hola de nuevo,

Parece ser que alguien se está interesando en localizar Quintá de Covas.
Pues bien, es una aldeita que pertenece al Concello de Baralla (el siguiente pueblo a Becerreá)
Mi familia pertenece allí desde generaciones, es la casa de Ayán (logicamente, jejeje).
Si alguien quiere conocer más que me pregunte, veraneo allí desde que iba en el vientre de mi madre.

saludiños de una madrileña de orígen gallego
Avatar de Usuario
carabelete
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 08 Jun 2004, 09:00
Contactar:

Quintá de Covas

Mensaje por carabelete »

A aldea hoxe chamada Quintá de Covas (ou Cobas, que é como tradicionalmente se escribiu) foi parroquia e tivo (e segue tendo como nome "verdadeiro") o nome de "Quintá de Rivadeneira", o cambio de nome veu dado polo pasar a parroquia a anexa da de Covas. Desta aldea procede (Creo, non teño datos moi precisos) a liñaxe e o apelido de "Ribadeneira" (Ribadeneyra). Pertence ó concello de Baralla (antes chamado Neira de Xusá).
Hai unha web con información sobre a zona, aínda que con partes en construcción: http://www.xente.mundo-r.com/valdoneira
Avatar de Usuario
carabelete
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 08 Jun 2004, 09:00
Contactar:

Mensaje por carabelete »

Se o apelido do teu antepasado é García seguramente era da casa de García, unha casa desta aldea que hoxe está avandonada. Os únicos descendentes que eu coñeza viven en Bilbao, pero veñen ás veces por aquí en vacacións. Se tes moito interese mándame un correo e se os vexo no verán (que non é fixo, pero pode ser) doulles o teu contacto.

Saúdos
Responder