Doce

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Respostar
Nena

Doce

Mensaxe por Nena » 05 Dec 2005, 21:12

Hola, gustaríame coñece-la orixe do meu apellido, DOCE, e tamén saber se está moi extendido por Galiza na actualidade. Espero que me poidades axudar. Graciñas.

maviac
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 379
Rexistrado: 17 Dec 2004, 09:00

Mensaxe por maviac » 08 Dec 2005, 01:28

É un apelido de alcuño, que nace dunha característica particular dunha persoa, que a veces, como neste caso serve de base para a formación dun apelido: Doce é un adxectivo (de dulcis en latín, dulce en castelán, onde se repite a existencia deste mesmo apelido). Parece ter surxido en Ferrolterra ou nas Mariñas, pois xa no século XIII e no XIV se documenta xente con este apelido. Tamén en Ourense a fins do s. XV. Non sei se é o teu caso pero creo que segue a ser a zona entre Ferrol e Betanzos a que concentra mais portadores do apelido na actualidade.

Alven
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 132
Rexistrado: 26 Feb 2004, 09:00
Contactar:

Doce

Mensaxe por Alven » 08 Dec 2005, 19:00

Con relación a la segunda parte de tu consulta, te envio a continuación
un vinculo donde podras listar a los abonados telefonicos con primer
apellido DOCE en Galicia.
En Pontevedra 35 , A Coruña 163 y en Lugo 20

http://blancas.paginasamarillas.es/jsp/ ... idioma=spa

Espero te resulte de utilidad.
Un cordial saludo desde Lomas de Zamora
Luis Alvariza Ventoso

ANTONIO DOSSEM
Novo
Novo
Mensaxes: 8
Rexistrado: 01 Xan 2009, 20:59

Re: Doce

Mensaxe por ANTONIO DOSSEM » 26 Xuñ 2012, 00:09

Pelo que vi numa informação do Instituto da Língua Galega, há 1418 ocorrências deste apelido na Galiza. Porque não consultas esse site? Tem a quantidade de apelido por concelho, a maior em Ferrol e a mais pequena em Dodro e Barro. Também o meu trisavô tinha este apelido (ou Ossa ou Osse, conforme os documentos). Veio para Portugal no início de 1800, aqui casou (três vezes) e morreu em 1885. Nasceu na paróquia de Santa Cristina de Covas, Meaño, Pontevedra, em 1799-1800. Irei a Meaño em Julho para ver se encontro o seu registo de nascimento. Quem sabe se somos parentes?
Me gustaba saber cal a orixe do nome DOSSEM, tamén OCEM, CEM, DOCEM y SEM

Respostar