LOS CASTRO de San Martiño dos Condes Friol, Lugo

Investigación de xenealoxías
Responder
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

LOS CASTRO de San Martiño dos Condes Friol, Lugo

Mensaje por Per »

Un pequeno traballo sobre unha das casas fidalgas de San Martiño dos Condes en Friol. http://www.scribd.com/doc/21697528/Casa-Del-Castro
Samuel c o castro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 182
Registrado: 15 Jun 2009, 13:24

Re: LOS CASTRO de San Martiño dos Condes Friol, Lugo

Mensaje por Samuel c o castro »

Prezado Per,

Muito obrigado pela indicaí§í£o de mais este interessante link.

Caso descobrires dados da ancestralidade de Domingos de Castro y Seixas, peí§o o especial favor de me informar, pois com apenas os dados ali contidos, ainda ní£o está sendo possí­vel entroncar junto aos demais Castros da base.

Ratifico meus agradecimentos. Fico a disposií§í£o. Fraterno abraí§o.

Samuel de Castro
Intereí§o-me por dados genealógicos de todos os ramos da famí­lia Castro.
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

Mensaje por Per »

Luis das Seixas y Ribadeneira. Casó con D.ª Leonor Gómez de Ventosa. (Fueron padrés de Pedro Bolaño das Seixas y Ribadeneira, señor de la casa de Bascuas en Santa María de Rendal Arzua, y que casó con Dª María Álvarez de Quiroga y Sotomayor, dando lugar a una importante rama del linaje Seixas) y Dª Catalina das Seixas y Ribadeneira, que casó con Marcos de Castro Niño y Feixóo, de la casa del Castro en San Martiño dos Condes, Friol Lugo.
Este é o primeiro dos datos que temos da chamada Casa do Castro, o que pasa é que non teño fontes documentais para artellar a xenealoxia. non podo unir estes cos que habitan a casa no século XVIII.
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Pois nada, seguimos co tema da NULA bibliografía e da NULA cita de fontes documentais directas (nin por asomos) ... E despois AlGÚNS pretenden que se lles tome en seriedade os seus traballos .... ¿Non aprenderán dunha vez en QUÉ consiste o concepto de ÉTICA e CÓMO é o sistema habitual de CITAS BIBLIOGRÁFICAS e de FONTES?. En fin ..., moita (aparente) FIDALGUÍA e poucas NOCES ó tenor ...
 
Samuel c o castro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 182
Registrado: 15 Jun 2009, 13:24

Mensaje por Samuel c o castro »

Per escribió:Dª Catalina das Seixas y Ribadeneira, que casó con Marcos de Castro Niño y Feixóo, de la casa del Castro en San Martiño dos Condes, Friol Lugo. O que pasa é que non teño fontes documentais para artellar a xenealoxia. non podo unir estes cos que habitan a casa no século XVIII.
Prezado Per,

Em minha base tenho um ramo “Nino de Castroâ€
Intereí§o-me por dados genealógicos de todos os ramos da famí­lia Castro.
Avatar de Usuario
Per
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 448
Registrado: 03 Dic 2002, 09:00
Ubicación: Lugo

Mensaje por Per »

Estimado Samuel.
Os datos que publico no foro corresponden a-os árbores xenealoxícos da casa de San Paio de Narla, ou torre de Xiá. Agora atopome traballando precisamente en eles, pero hay un traballo que trae muy boas árbores na que se inclue esta de donde saquei estes datos o traballo é:o Torres do Allo: arquitectura e historia del primer pazo gallego
Jesús Angel Sánchez García, Jaime Bugallal y Vela
Diputación Provincial de A Coruña. Imprenta Provincial, 2001. ISBN 84-95335-82-4

Os outros datos proveñen da documentación da propia casa, que nestes intres mercaron unhos amigos meus. Estes datos utilizaronse pra confección de outros traballos que hoxe estan no mercado. Outros proveñen dos libros parroquiais que estan duados de consultar no Arquivo Diocesano de Lugo, pero é muy dificil chegar mas aló do ano 1700, pois a documentación antiga perdeuse, soio quedou a referencia do parentesco cos Señores de Xiá.
No lugar de San Martiño dos Condes é aledaños oubo alomenos tres fortalezas, A de San Paio, A da Luz, é a de Bostelo. Tamén oubo alomenos outros tantos pazos, agora recordo o dos Bolaño, o das Pardellas, é iste do Castro. todos eles xunguidos por nexos de sángue que xa publicarei en diante.
Samuel c o castro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 182
Registrado: 15 Jun 2009, 13:24

Mensaje por Samuel c o castro »

Prezado Per,

Muito obrigado pelas informaí§íµes complementares. Estarei acompanhando, com muito interesse, os dados que diz aqui vais publicar. Ratifico, dentro das possibilidades, fazer referíªncia das bibliografias consultadas.

Ótimo fim de semana. Fraterno abraí§o.

Samuel de Castro
Intereí§o-me por dados genealógicos de todos os ramos da famí­lia Castro.
Responder