CRISOSTOMO

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Trigh0
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 29 Nov 2015, 18:49

CRISOSTOMO

Mensaje por Trigh0 »

Apelido: Criso(')stomo (No DNI aparece sen til, pero seria con til no primeiro "o" (pero tenho un teclado ingles e non podo ponher tils nen enhes))

Hola, non estou seguro de se o meu apelido e' castelan ou portugues, cheguei a ler que poderia ser grego.
Somos de Tui (Pontevedra), pero seica o meu visavo' era de Arcos de Valdevez no norte de Portugal.
A ver se podedes axudarme. Saude
Breo-jan
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 640
Registrado: 20 Mar 2006, 09:00
Contactar:

Re: CRISOSTOMO

Mensaje por Breo-jan »

Ola,Trigho.De grego terá apenas a etimoloxía,supoño.Seica era patronímico.En Portugal parece que eran bastante comúns esta clase de apelidos,algúns dos quais (coma Teodósio,Custodio,ou este Crisóstomo) pasaron na 2ª metade do século XIX ou 1ª do XX ó territorio que hoxe fai parte da comunidade autónoma galega.Saúdos.
 
Trigh0
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 29 Nov 2015, 18:49

Re: CRISOSTOMO

Mensaje por Trigh0 »

Moitas gracias. E xa que estou, poderías indicarme algunha pista ou enlace ou punto de saida para indagar un pouco máis nas súas orixes? Graciñas de novo
Breo-jan
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 640
Registrado: 20 Mar 2006, 09:00
Contactar:

Re: CRISOSTOMO

Mensaje por Breo-jan »

Pra iso hai que saber o seu nome e data de nacemento exacta ou aproximada,e lugar,ou onde naceu ou foi bautizado
 
Trigh0
Novo
Novo
Mensajes: 3
Registrado: 29 Nov 2015, 18:49

Re: CRISOSTOMO

Mensaje por Trigh0 »

Traballo de campo entón, verei que podo faer. Mil gracias de novo. Saúde
Breo-jan
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 640
Registrado: 20 Mar 2006, 09:00
Contactar:

Re: CRISOSTOMO

Mensaje por Breo-jan »

Dis que naceu en Arcos.¿Sabes en cal das 2 parroquias foi bautizado e o ano máis ou menos?E o nome
 
Responder