Bayolo de Ferrol

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
LPA
Novo
Novo
Mensajes: 4
Registrado: 27 Sep 2015, 18:27

Bayolo de Ferrol

Mensaje por LPA »

Boa tarde,

Minha trisavó Saturna Alvarez de Bayolo, nasceu em Pontevedra, filha de:
|
Agustina Bayolo (Pontevedra) e de Juan José Alvarez do Carreiro (Tomiño), neta de:
|
Josefa Bayolo (S. Julián de Mugardos - 1801) e de homem incógnito, bisneta de:
|
Andrés Bayolo (S. Julián de Mugardos) e de Dominga de Durán (S. Martin de Goente), 3ª neta de:
|
Lorenzo Bayolo (Ferrol) e de Josefa de Santos de Lago (S. Julián de Mugardos), 4ª neta de:
|
Andrés Bayolo (Ferrol) e de Josepha Vermudez (Ferrol)

Este último Andrés Bayolo é o último do apelido de que eu tenho conhecimento.
Alguém me pode dar informações anteriores a 1700 sobre pessoas deste apelido (Bayolo) nesta região de Ferrol / Mugardos?

Cumprimentos,

Lopo Amorim
José Manuel Bértolo
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 61
Registrado: 21 Oct 2012, 20:43

Re: Bayolo de Ferrol

Mensaje por José Manuel Bértolo »

En san Vicente de Caamouco hai un Juan Baiolo, fillo de Juan Baiolo e de Marina López Teixeiro, que o 26 de maio de 1627 ante o escribán Pedro de Lago fixo un vínculo e mandou a seu sucesor que fixera e dotara unha capela, da que sería patrón, dentro da igrexa de Caamouco en honor de San Xoán Bautista e da Virxe da O. O sucesor Pedro Teixeiro era o dono da casa de Piñeiro.
Caamouco queda a 7 kilometros de Mugardos. No arquivo diocesano de Santiago están os libros de Mugardos desde o ano 1605. Os de Caamouco empezan máis tarde en 1747, pois aínda que hai libros desde 1675 non están dispoñibles para o público.
LPA
Novo
Novo
Mensajes: 4
Registrado: 27 Sep 2015, 18:27

Re: Bayolo de Ferrol

Mensaje por LPA »

Estimado José Manuel Bértolo,
Agradeço muito o seu comentário, que me ajudou bastante. O "meu" Andrés Bayolo terá nascido em 1697 em Ferrol. O problema é que não tenho acesso aos registos paroquiais de Ferrol, nem no arquivo de Mondoñedo-Ferrol fazem esse tipo de pesquisa.
Conhece alguém a quem eu possa encomendar o serviço de investigação genealógica, para tentar fazer a ligação entre Andrés Bayolo (n. Ferrol, 1697) e o Juan Bayolo?
Muito obrigado pela sua ajuda.
Melhores cumprimentos,
Lopo Amorim
Pequena
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 19 Dic 2020, 01:21

Re: Bayolo de Ferrol

Mensaje por Pequena »

Hola,mi abuelo se llamaba Juan bayolo y era se San Julián( Mugardos)
Responder