Cercido

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Avatar de Usuario
Davinia
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 24 Ene 2006, 09:00
Contactar:

Cercido

Mensaje por Davinia »

Hola mi nombre es Davinia Rodríguez Cercido y vivo en la provincia de A Coruña en Narón y me gustaría conocer el origen de mi apellido CERCIDO. Si alguien me podría ayudar.... Muchas gracias. :)
Avatar de Usuario
Alven
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 132
Registrado: 26 Feb 2004, 09:00
Ubicación: Lomas de Zamora Argentina
Contactar:

Cercido

Mensaje por Alven »

Hola Davinia

En principio la información que puedo proporcionarte, son dos enlaces:
el primero, las paginas blancas, donde solo en La Coruña aparecen mas de 10 abonados basicamente en Naron (me imagino familiares tuyos)
http://blancas.paginasamarillas.es/jsp/ ... 20Coru%F1a

El otro enlace es a la pagina de familysearch, donde hay varias referencias, que tal vez resulte un buen comienzo para tu investigación.

http://www.familysearch.org/Eng/search/ ... esults.asp

Por cualquier duda, estoy a tu disposición
Un cordial saludo
Luis Alvariza Ventoso
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Ola a todos:
- En diversos documentos de finais do século XVI e do século XVII teño atopado ó apelido CERCIDO en persoeiros ubicados no antigo couto de Xuvia e cercanías, así como na entón vila de Ferrol.
Avatar de Usuario
maviac
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 379
Registrado: 17 Dic 2004, 09:00

Mensaje por maviac »

Trátase, como tantos outros dun apelido que se orixinou nun topónimo. Non sei se haberá na bisbarra de Ferrol algún lugar chamado así; pode ser ainda que non aparece no nomenclátor. O mais próximo que aparece é este en Laracha: LARACHA, A (A Coruña) Erboedo (Santa María) Cercido. Quizás haxa que procurar nese concello a orixe do apelido, xa que o outro Cercido que aparece no nomenclátor está na Estrada. Non é imposibel a procedencia de aquí pero é menos probabel. En todo caso algunha tradición familiar podería orientar a algún deses sitios a procedencia dos portadores do apelido.
Avatar de Usuario
veremudus
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 241
Registrado: 23 Oct 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Mensaje por veremudus »

- Eu non teño nada claro que este apelido -CERCIDO- nos referidos persoeiros ubicados na comarca de Ferrol nestos séculos XVI-XVII teñan nada que ver cos topónimos Cercido de Laracha ou da Estrada. Por outra parte, o feito de que non apareza o topónimo Cercido no nomenclator nesta comarca de Ferrol non implica que non exista ou existise como microtopónimo, que non se recollen no nomenclator.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Cercido

Mensaje por kruzul »

Ola a todos:
Eu vou reproducir da EGU, Vol. 5 p. 194. a entrada:
Cerceda.- Apelido de orixe toponímica que remite ó latín *cereceta, derivado de cerasu "cerdeira" e mais o sufixo abudancial -eta "abundancia de cerdeiras". A mesma orixe, pero co sufixo abudancial -etu, presentan os apelidos Cercedo, Cercido e Cerdido. Documéntas desde o s XIII: "Fernán Peres de Cerzido" (doc ano 1284 en Enrique Cal Pardo, El monasterio de san Salvador de Pedroso en Tierras de Trasancos, 1984, p 247), "Juan Fernandes de Cercedo" (doc ano 1482 n J. García Oro, Galicia en la baa Edad Media, 1977)
Heráldica.
Responder