Baleiron

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Avatar de Usuario
hbaleiron
Novo
Novo
Mensajes: 5
Registrado: 20 Jun 2007, 09:00
Ubicación: Argentina
Contactar:

Baleiron

Mensaje por hbaleiron »

Hola, soy Hernan de Argentina y quisiera buscar datos acerca de mi apellido.

Les comento que uno de mis objetivos que me plantee es armar un arbol familiar que se remonte lo mas atras posible en el tiempo. Desde pequeño me gustaron este tipo de cosas. Pero es una tarea harto complicada, y por eso necesito la ayuda de Ustedes.

Es de origen gallego? Hay muchos Baleiron en Galicia? Tiene algún significado en idioma galego?

Muchas gracias.
Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 248
Registrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaje por Tito11 »

Baleiron é o nome de un val no norte do concello de Rois, que comprende as parroquias de Santa Maria de Urdilde, San Miguel da Costa, San Vicente de Aguasantas ata San Mamede de Rois. O nome é moi antigo e enclavase na antigua xurisdición de Quinta.
Avatar de Usuario
hbaleiron
Novo
Novo
Mensajes: 5
Registrado: 20 Jun 2007, 09:00
Ubicación: Argentina
Contactar:

Mensaje por hbaleiron »

Muchisimas Gracias Tito 11. Fuiste muy amable y muy claro y despertaste aun más mi curiosidad por mis origenes.

Sabrías como puedo hacer para averigüar la linea ascendente de mi familia? Mi abuelo era José Baleiron y vivió en Casas do Porto, Padrón, Rois.

Muchas gracias otra vez.
Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 248
Registrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaje por Tito11 »

Bueno, o primeiro seria saber en que anos ou en que época viveu José Baleiron. De 1870 cara adiante, aproximadamente, existe registro civil. De 1870 cara atras soamente existe os rexistros parroquiais. A parroquia da vila de padrón é a de Santiago de Padrón, e ata hai pouco mantiña os seus libros en Padrón. Terias que falar co parroco, que creo que agora é D. Roberto Martinez; podese conseguir o seu telefono na paxina do arzobispado de Santiago, consultando o link de "parroquias". Si el xa non tibese os libros, estos estarian no Arquivo Historico Diocesano de Santiago, e para contactar xa ten unha paxina web propia. Sorte.
Avatar de Usuario
hbaleiron
Novo
Novo
Mensajes: 5
Registrado: 20 Jun 2007, 09:00
Ubicación: Argentina
Contactar:

Mensaje por hbaleiron »

Otra vez gracias, Tito. Me voy a poner en contacto con las fuentes que me citaste para poder recaudar mas información.

Abrazo

Hernan
Responder