Família Núñez

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
skynet
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 28 Sep 2003, 09:00
Contactar:

Família Núñez

Mensaje por skynet »

Chamome Manuel Núñez, e estou interesado en saber quenes foron os primeiros Núñez en Galiza, como tamen recibir pistas para comenzar a investigar o meu apelido. Agradezo moito calquer tipo de información. Un saudo
Avatar de Usuario
lumebóo
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 128
Registrado: 03 Feb 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol

primeros nuñez en galicia

Mensaje por lumebóo »

Ola skynet:

Supoño que os primeiros Núñez da Galiza aparecerían na Alta Idade Media, polo menos creo telo visto nalgúnha transcrición de documentos desa época. E obvio dicir que ven do nome de pía Nuño ou Nuno.

En calquera caso estamos falando dun apelido, non dunha liñaxe. É dicir, poida que ti non descendas dun personaxe concreto que apareza documentado.

Para elaborares a túa árbore xenealóxica non contes podela facer exclusivamente a base de pistas. Este é un labor básicamente de método e paciencia.
O primeiro que terás que facer ha ser buscar os datos dos teus antepasados coñecidos máis antigos: nome, apelidos, datas de nacemento, casamento, defunción; parroquia onde tiveron lugar esas circunstancias, etc. De aí has ter que ir tirando cara arriba cos datos que os documentos referidos che aporten, e así sucesivamente.

Un saúdo. Lumebóo
Daniel Ríos Nuñez

Mensaje por Daniel Ríos Nuñez »

Yo tambien estoy interesado ya que mi familia es de Mugardos y descendemos de la Familia Núñez Pérez, desde mi infancia siempre escuché que procedia de Pontevedra me gustaria que me informases de tus ultimas investigaciones sobre el apellido ya que mi abuelo hace 100 años en noviembre y estamos recopilando datos, información, y biografía para recuerdo Gracias espero contestación
Clovis Pena
Mozo
Mozo
Mensajes: 16
Registrado: 19 Feb 2015, 08:32

Re: FAMÍLIA NÚÑEZ , municipio de MUGARDOS.

Mensaje por Clovis Pena »

Daniel Ríos Nuñez escribió:Yo tambien estoy interesado ya que mi familia es de Mugardos y descendemos de la Familia Núñez Pérez, desde mi infancia siempre escuché que procedia de Pontevedra me gustaria que me informases de tus ultimas investigaciones sobre el apellido ya que mi abuelo hace 100 años en noviembre y estamos recopilando datos, información, y biografía para recuerdo Gracias espero contestación
.
Hola Daniel ! Vivo en Brasil y estoy buscando registros de MANUEL NÚÑEZ BADÍA que fue casado poco antes de 1893 en primero matrimonio de mi bisabuela MARÍA VENTURA REY TOIMIL en MUGARDOS .

Pido contato por favor : clovispena@hotmail.com
Clovis Pena
Mozo
Mozo
Mensajes: 16
Registrado: 19 Feb 2015, 08:32

Re: Família Núñez

Mensaje por Clovis Pena »

skynet escribió:Chamome Manuel Núñez, e estou interesado en saber quenes foron os primeiros Núñez en Galiza, como tamen recibir pistas para comenzar a investigar o meu apelido. Agradezo moito calquer tipo de información. Un saudo
.
.
Hola ! Vivo en Brasil y estoy buscando registros de MANUEL NÚÑEZ BADÍA que fue casado poco antes de 1893 en primero matrimonio de mi bisabuela MARÍA VENTURA REY TOIMIL en MUGARDOS .

Pido contato por favor : clovispena@hotmail.com
Responder