Familia Bogo

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
Trapa
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 122
Registrado: 14 Nov 2002, 09:00
Contactar:

Familia Bogo

Mensaje por Trapa »

Busco información sobre el apellido BOGO. Tengo los siguientes datos:

_ Hay un San Pedro de Bogo en A Pontenova (Lugo), pero en Galicia, todas las personas de este apellido tienen como lugar de origen la zona de Valdoviño- Ferrol.

_ Según las guías telefónicas, el mayor número de abonados pertenece a la comarca anterior.

_ En el archivo genealógico Mormón, aparece un JOAN MACÏA Y BOGO, en Cataluña, en el siglo XVIII.

_ Apellido de origen italiano.

_Hay gran número de familias con este apellido en Italia y Hungría, en menor medida en: Alemania, Dinamarca y Noruega.

_ Los datos más antiguos que pude encontrar: la boda de ANNE BOGO en Odense, Dinamarca, en el año 1701. Además de las partidas de bautismo de unos hermanos en Noruega, a finales del siglo XVII.

_ Los Bogo de Sudamérica (Brasil), son de origen italiano.

_ Los Bogo de Estados Unidos; son sobre todo italianos y húngaros, además de alguna familia de origen Noruego. Por curiosidad consulté los archivos de pasajeros de la Isla de Ellis, allí me encontré a Ricardo Bogo, natural de Ferrol. Este podría ser un hermano de mi bisabuela, desaparecido siendo prácticamente un niño y del que nunca se volvió a saber nada, coincide su nombre, procedencia y aproximadamente su edad.

Esta es la poca información que tengo, espero que alguien pueda aclararme el origen de los BOGO de Galicia.
Avatar de Usuario
Trapa
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 122
Registrado: 14 Nov 2002, 09:00
Contactar:

Bogo

Mensaje por Trapa »

Sigo investigando lo de los Bogo, visité el archivo de Mondoñedo y allí encontré que los Bogo de la zona de Esmelle (Ferrol) proceden realmente de la parroquia de Loira, cercana a Valdoviño. José Bogo llegó a Esmelle a comienzos del siglo XIX (sobre 1805), se casó dos veces y tuvo por lo menos nueve hijos. El cura de Loira solo me pudo buscar datos hasta mediados del siglo XVIII, los libros según me dijo están en muy mal estado. Casualmente en los archivos de Pontedeume, entre unos expedientes de reclutamiento, apareció la milicia de Cedeira de 1704, allí nombraban en la escuadra de Loira a Fernando Bogo "hombre mozo y de caudal" y le ordenaban que se presentase en Pontedeume con arma y munición. Por falta de datos no pude relacionar a esta persona con el grupo anterior.
¿En donde puedo encontrar el Catastro de la Ensenada en el que aparece esta parroquia de Loira? ¿En que otro sitio puedo mirar?.
Un saludo a todos.
Carola
Avatar de Usuario
lumebóo
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 128
Registrado: 03 Feb 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol

Mensaje por lumebóo »

Ola Carola:

No Arquivo Histórico do Reino de Galiza, sito no Xardín de San Carlos (A Coruña), teñen microfilmados os Interrogatorios do Catastro de Ensenada, aínda que non sei se teñen o correspondente a Loira. Eu, por exemplo, non puiden consultar algunha parroquia do meu interese por non a teren,

Saúdos. Lumebóo
moucho

Bogo

Mensaje por moucho »

Eu levo o Bogo de segundo apelido. O meu ven dos lugares de Taraza e Montefaro, parroquia de Meirás, concello de Valdoviño.

É un pouco misterio o de este apelido. Ninguén sabe ben de onde ven o condeado.

Por lóxica hai tres opcións:
1- Nasceu en Valdoviño, xa como Bogo, ou como Boga e cambiou de xénero.
2- Veu da Pontenova. Mais é raro que alí non haxa ningún Bogo.
3- Alguén doutro país chegou á zoa de Valdoviño.

Veña, ¿qué pensades?.
moucho

Bogo - engado unha cousa

Mensaje por moucho »

Esquencín unha cousiña. O nome de "Valdoviño" ven do troco da verba "Balduino" (un rei nórdico das invasións normandas na Galicia). Isto podería reforzar a procedencia Noruega-Danesa do apelido.
¿Qué pensades?.
Invitado

Mensaje por Invitado »

Vamos cos datos que teño eu.
Pedro Bogo, nacido aproximadamente no 1615 en Santa Cruz de Moeche, estuvo casado con Theresa Fernández Boga da Senra, tiveron por fillo a Alonso Bogo (Aprx. 1640) quen se casou con Dominga Alonso e tuveron por fillo a Matheo Alonso (Aprox. 1670), quen se casou duas veces, a primeira con Dominga Fernández que faleceu cerca do 1700 e casou en segundas con Isabel de Quintiá en Santa Cruz de Moeche ó 21.07.1700.
Da sua primeira muller tuvo por fillo a Luís Bogo (Aprox. 1697), quen se casou com María Méndez en San Jorge de Moeche.
Outros datos, en 01.09.1677, María fernández, Domingo Bogo e Juan Bogo, fillos lexitimos que ficaron de Juan Bogo e Catalina Fernández, veciños de San Jorge de Moeche comparecen ante Diego López, escribán da Jurisdicción e pidenlle o Merino e Xusticia do Estado de Moeche, que o curador que lles foi posto a falecimento dos séus pais (Francisco de Lamigueiro) lles de conta do estado da sua herencia y piden poder administrarse por eles mesmos, o cal lles e concedido.
Este segundo grupo debe ser seguramente parentes dos anteriores, máis eu non fun quen de encontrar ainda a union.
Avatar de Usuario
irmandinos
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 117
Registrado: 13 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Moeche
Contactar:

Mensaje por irmandinos »

Soio para aclarar que o autor do anterior mensaxe era eu (Irmandiños), pois quedou sin firma.
Fernando
carlos cousiña

Re: Bogo - engado unha cousa

Mensaje por carlos cousiña »

moucho escribió:Esquencín unha cousiña. O nome de "Valdoviño" ven do troco da verba "Balduino" (un rei nórdico das invasións normandas na Galicia). Isto podería reforzar a procedencia Noruega-Danesa do apelido.
¿Qué pensades?.
Responder