Catalina Bazán de Torres

Procuras de familiares
Responder
Maria José
Mozo
Mozo
Mensajes: 39
Registrado: 04 Abr 2008, 17:54
Ubicación: O Salnés

Catalina Bazán de Torres

Mensaje por Maria José »

Hola: alguén sabe decirme de quen podería ser filla:CATALINA BAZÁN DE TORRES, da flia. dos Bazán de Cambados, e n. de Tremoedo. Quen casou entre 1685 e 1687 con Antonio Domínguez de Castrelo.
Gracias, Un saúdo.
Avatar de Usuario
Pousada
Administrador
Administrador
Mensajes: 1254
Registrado: 15 Sep 2006, 09:00

Mensaje por Pousada »

El apellido Bazan de Torres tiene su origen en el matrimonio conformado por D. Pedro Juan de Bazan y Heredia y Dª Mª Perez de Torres, y se regenera en la persona de su nieto, D. Juan de Bazan y Torres, esposo de Dª Catalina de Torres Saco y Somoza. Dado que los hijos de esta segunda pareja fallecieron en la segunda mitad del S. XVII, me decanto por el hecho de que la mencionada Catalina Bazan de Torres sea nieta de D. Juan y Dª Catalina, teniendo en cuenta la fecha que aportas para su matrimonio. En este caso, sus posibles padres serian D. Mauro Bazan y Torres, Dª Juana Bazan y Torres o Dª Isabel Bazan y Torres, ya que el resto de los hermanos, bien fueron religiosos, D. Pedro, D. Benito y Dª Antonia, mientras que la restante perecio soltera y sin sucesion, Dª Francisca.
Maria José
Mozo
Mozo
Mensajes: 39
Registrado: 04 Abr 2008, 17:54
Ubicación: O Salnés

Mensaje por Maria José »

I) ANTONIO DOMÍNGUEZ, f. de ¿? Domínguez e de Mª do Casal, c.m. en Castrelo a 16-3-1672 c. MARÍA DE GONDAR, f. de Alberte de Gondar e de María Durán, fª a 1-4-1685 sen facer testamento. Antonio casou entón por 2ª vez c. CATALINA BAZÁN DE TORRES, da flia. dos Bazán de Cambados, e n. de Tremoedo. Antonio fº a 10-10-1711 contando con 57 anos e deixando feito testamento. Do 1º matrimonio h.p.f.:
A) Antonio Domínguez, q.s.a.l.
Do 2º matrimonio, que foi v. Do lugar de Sartaxes, h.p.f.:
B) Juan Domínguez, bº a 24-7-1687 apadriñado por D. Alonso de Torres e Dª Mª Marta de Torres.
C) José Domínguez, bº a 29-9-1689 apadriñado por D. Pedro Juan de Torres e Dª Francisca de Torres.
D) Alonso Juan Domínguez, bº a 22-3-1692 do que foron padriños D. Alonso de Torres de Lobera e Dª Juana Vázquez Bazán.
E) Isidoro Domínguez, bº a 19-4-1699 sendo padriños D. Marco Antonio de Torres e Dª Josefa Bernarda de Torres.
F) Ana Isabel Domínguez, ver flia. Prieto II.
G) Félix Domínguez, bº a 15-1-1703 sendo padriño D. Francisco de Salazar.
H) Alejos Domínguez, bº a 29-4-1705 apadriñado por D. Alejos de Torres.
I) María Domínguez, bª a 22-11-1706.
II) ANTONIO DOMÍNGUEZ, bº a 31-1-1675 apadriñado por Jacinto Domínguez e Mª do Casal. C.m. a 11-2-1715 en Castrelo con ESTÉFANA ( ESTEVA ) LANDÍN, n. da frª de Tremoedo e v. de Castrelo, f. de Blas de Landín, n. e v. de Tremoedo da flia. dos Landíns de S. Fins de Lois, e de Dominga Barreiro Monterroso, n. da flia dos Barreiros e Monterrosos de Tremoedo. Antonio fº a 16-12-1734 deixando feito testamento e Estéfana fº a 22-3-1754 deixando feito testamento simple. Este matrimonio v. de Sartaxes, t.p.f.:
A) Froilán Domínguez, nº e bº a 4-9-1716 apadriñado por D. José de Torres, v. de Castrelo. Fº solteiro a 15-5-1737.
B) Lorenza Domínguez, ver flia Gondar II.
Millafre
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 209
Registrado: 06 Abr 2008, 12:41

Catalina Bazán de Torres

Mensaje por Millafre »

Como anduve en otro tiempo buscando datos de los Bazán, puedo decir que Catalina Bazán de Torres fue una hija natural de Mauro Bazán de Torres habida en Dominga Barreiro Monterroso; procede esta información de la partida de matrimonio de Catalina (Bazán Barreiro en el asiento) con Antonio Domínguez, celebrado en Tremoedo el 1.5.1685, fecha en que Dominga ya estaba casada con Blas Landín. De este casamiento de Dominga, que ahora me interesa por la familia de Blas,todo lo que se es que no sucedió en Tremoedo, y creo que tampoco en Lois. ¿Alguna noticia sobre el particular?
Maria José
Mozo
Mozo
Mensajes: 39
Registrado: 04 Abr 2008, 17:54
Ubicación: O Salnés

Mensaje por Maria José »

Hola: Gracias por los datos aportados. Siento no poder corresponder de la misma manera con la información requerida. Añado aquí estos datos que tengo sobre unos Barreiro en Castrelo que no se de donde son originarios, aunque no creo que puedan tener relación ninguna con los mencionados, pero como a veces hay casualidades...

I) ANDRÉS BARREIRO, fº a 22-2-1709 con 75 anos aproximadamente, en Castrelo c.m.c. DOMINGA DE CASTRO, da flia. dos Castros de Castrelo, quen fº a 2-3-1712 con 80 anos aprox. Aparecendo nos libros parroquiais de Castrelo, por fillos deste matrimonio, v. do lugar de Cerqueiras:
A) Dominga Barreiro, bª a 25-11-1668, apadriñada por Alberto Rodríguez v. de Sisán e Benita Pérez v. de Castrelo.
B) Jacinta Antonia Barreiro, ver flia. Rial I.
C) María Barreiro, bª a 25-2-1675 sendo padriños Domingo de Nin da Costa e Benita.

Una cosa mas,tendría alguna información que añadir sobre los Bazan, en lo que he publicado en el tema empezado por Nadir sobre la Casa de Quintáns de Stª Cruz de Castrelo, Cambados. Gracias, un saludo.
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Abal, Dominguez, Castro e Torres de Castrelo (Cambados)

Mensaje por daniel_okintos »

Saúdos
A miña familia paterna é de Castrelo. Os apelidos da miña familia paterna, no século XVIII e XIX, foron Abal ou Daval, Dominguez, Castro i emparetaron con uns Torres a finais do XIX ou primeiros anos dos XX. Xa sei que éstes apelidos son moi comúns no Salnés, pero Castrelo no tería moitos habitantes no século XIX, polo que é moi posible que estiveran emparentados con esas xentes das que ti comentas. Sempre me chamou a atención, de que a miña familia teña en propiedade entre outras, parte do Castro de Castrelo, dende o Cumio (posible localización da poboación Castrexa) ata as plataformas de defensa do Castro. Gostaríame ter algunha información ou compartir sobre o tema.
Saúdos.
Daniel D. oKintos
 
Maria José
Mozo
Mozo
Mensajes: 39
Registrado: 04 Abr 2008, 17:54
Ubicación: O Salnés

Abal, Dominguez, Castro e Torres de Castrelo (Cambados)

Mensaje por Maria José »

Hola: Eu tamén son de Castrelo e por elo dalí parte das miñas raíces, entre as cales se atopan estes apelidos que nomeas, polo que estaría encantada de compartir información e así contrastar e ampliar datos, que me parecen importantes para coñecer a historia da familia.
Un saúdo.
Avatar de Usuario
capoj
Mozo
Mozo
Mensajes: 32
Registrado: 16 Dic 2004, 09:00
Ubicación: Arousa

Re: Catalina Bazán de Torres

Mensaje por capoj »

Millafre escribió:Como anduve en otro tiempo buscando datos de los Bazán, puedo decir que Catalina Bazán de Torres fue una hija natural de Mauro Bazán de Torres habida en Dominga Barreiro Monterroso; procede esta información de la partida de matrimonio de Catalina (Bazán Barreiro en el asiento) con Antonio Domí­nguez, celebrado en Tremoedo el 1.5.1685, fecha en que Dominga ya estaba casada con Blas Landí­n. De este casamiento de Dominga, que ahora me interesa por la familia de Blas,todo lo que se es que no sucedió en Tremoedo, y creo que tampoco en Lois. ¿Alguna noticia sobre el particular?
Yo busco datos de Francisca Bazán, que debió vivir entre los años 1723 y 1782, estuvo casada con Manuel Benito Mariño de Amoedo, vivió en San Miguel de Deiro y tuvo al menos una hija Maria Manuela Mariño y Bazán. Por lo que yo sé su hija debió vivir en Tremoedo (donde bautizó a su primer hijo) y después en San Miguel de Deiro.
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Aval, Dominguez, Castro, Muñiz,Torres de Castrelo (Cambados)

Mensaje por daniel_okintos »

Bo ano 2010 que o teñades cheo de saúde e paz.
Aínda que nunca puden saber datas certas de nacemento e outras, poño aquí os datos familiares que coñezo, da miña rama paterna de Castrelo ( Cambados).

Probable principios do século XIX:

(I) Pedro Aval, (Irmáns:Juan Aval, Ramón Aval, José Aval)
----c.c. Manuela Muñiz

(II) filla: Carmen Aval Muñiz
----c.c. Pío V Iglesias

(III) fillas: Ramona Iglesias Aval,.............María Iglesias Aval
c.c. Manuel Dominguez Castro ----------- c.c. Manuel Torres Casal

(Manuel Dominguez Castro (antiguo propietario das Telleiras de Campos no _Couto de Abaixo de Castrelo, era fillo de José María Dominguez Castro e de Peregrina Castro Troncoso, que ademais de a Manuel, tiveron a Amparada, Santiago e Angelita Dominguez Castro)

Manuel Dominguez Castro e Ramona Iglesias Aval tiveron a
(IV) 1.- Carmen Dominguez Iglesias
..... 2.- Luz Divina Dominguez Iglesias
..... 3.- Daniel Dominguez Iglesias (Nado no 1902)

Hoxe en días destes tres non queda ningún descendente en Castrelo. non teño nada de datas de nacemento nin de finados. Se alguén pode aportar datos ou completar familiares, agradezo. Especialmente a María José, foreira habitual de Xenealoxia.org e que é de Castrelo.

Moitas grazas.
Saudos.
Daniel D.F. oKintos
 
Maria José
Mozo
Mozo
Mensajes: 39
Registrado: 04 Abr 2008, 17:54
Ubicación: O Salnés

Mensaje por Maria José »

Hola, é moi emocionante para min descubrir datos para ampliar a miña árbore, coma en este caso Manuela Muñiz da que eu teño os seguintes datos,que no seu momento recollín no arquivo parroquial de Castrelo:


A) Mª Manuela Muñiz Castro, bª a 26-11-1800 e nª 2 días antes, sendo madriña Manuela García. C.c. Pedro Abal Naveiro e fº a 10-6-1870 a consecuencia de "anasarea general". Fixo testamento co seu marido ante D. Severo Rodríguez García, da vila de cambados. V. do lugar de A Bouza, t.p.f.:
1) José Mª Abal Muñiz, q.c.c. Dolores Martínez.
2) Ramón Abal Muñiz.
3) Francisco Abal Muñiz.
4) Carmen Abal Muñiz.

Gustaríame seguir en contacto para ampliar mais información. Saúdos.
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Castro, Abal, Dominguez, Muñiz, Iglesias, etc.

Mensaje por daniel_okintos »

María José, graciñas polos teus datos. Síntome moi afortunado por poder seguir aumentandoos. Precisamente ter datos da antepasada máis antiga da que teño referencias, faime pensar que éste árbore poida ir aumentando.
Por eso, si a tí non che importa, cando eu teña uns momentos, intentarei facer un novo fío en Familiares, para sacar éste daquí, xa que ésta liña de comentarios non se corresponde co primeiro co que se comenzou de Catalina.
Así sempre podería aparecer alguén que ampliase ou que lle servise para os seus datos.
Saúdos.
Daniel
 
Maria José
Mozo
Mozo
Mensajes: 39
Registrado: 04 Abr 2008, 17:54
Ubicación: O Salnés

Mensaje por Maria José »

Ok, cando estea ben ubicado xa irei poñendo mais datos que teño.
Avatar de Usuario
capoj
Mozo
Mozo
Mensajes: 32
Registrado: 16 Dic 2004, 09:00
Ubicación: Arousa

Re: Catalina Bazán de Torres

Mensaje por capoj »

capoj escribió:
Millafre escribió:Como anduve en otro tiempo buscando datos de los Bazán, puedo decir que Catalina Bazán de Torres fue una hija natural de Mauro Bazán de Torres habida en Dominga Barreiro Monterroso; procede esta información de la partida de matrimonio de Catalina (Bazán Barreiro en el asiento) con Antonio Domí­nguez, celebrado en Tremoedo el 1.5.1685, fecha en que Dominga ya estaba casada con Blas Landí­n. De este casamiento de Dominga, que ahora me interesa por la familia de Blas,todo lo que se es que no sucedió en Tremoedo, y creo que tampoco en Lois. ¿Alguna noticia sobre el particular?
Yo busco datos de Francisca Bazán, que debió vivir entre los años 1723 y 1782, estuvo casada con Manuel Benito Mariño de Amoedo, vivió en San Miguel de Deiro y tuvo al menos una hija Maria Manuela Mariño y Bazán. Por lo que yo sé su hija debió vivir en Tremoedo (donde bautizó a su primer hijo) y después en San Miguel de Deiro.
Por un pleito que se conserva el el Arquivo Do Reino De Galicia, se que Francisca Bazán y Patiño, era hija natural de D. Benito José Bazán de Mendoza (1683-1745) y de Doña Angela Patiño. También se que falleció antes de 1783.

¿Puede alguien aportar alguna información?
Responder