Manoel Venàncio Vasques (1828) de Santa Eulália Ourense
Manoel Venàncio Vasques (1828) de Santa Eulália Ourense
Estou encontrando dificuldades na localização de meus antepassados galegos. Em Portugal encontrei dados do meu trisavô Manoel Venàncio Vasques, que lá foi morar e casou com a cidadã portuguesa Maria do Rosário Fraga de Carvalho. Tiveram um filho que recebeu o nome de Manoel Venâncio Vasques nascido em Canela e que foi batisado na Igreja Paroquial de São Miguel de Poiares, Concelho do Peso da Regua, Distrito de Vila Real, onde seus pais haviam casado no dia 15/01/1860. Na certidão de casamento constou que ele estava com 32 anos de idade, portanto nasceu em 1828, e que fora batisado na Freguesia de Santa Eulália, Bispado de Ourence, filho legítimo de SELIDONIO (ou Celidonio) e BELCHIORA (ou Melchiora) LOURENÇA VASQUES, galegos, "moradores no lugar de Bouzzas da Freguesia de Santa Eulália". Em realidade o local onde o casal residia está ilegível e em razão disso não estou conseguindo encontrar no mapa do Distrito de Ourense tal localidade. Pediria à comunidade Galega, a qual pertenciam meus antepassados Selidonio e Belchiora, se possível, que me ajudassem a encontrar maiores dados sobre eles. Já escrevi ao Bispado de Ourense mas ainda não obtive resposta, indagando da existência de registro de batismo do filho MANOEL VENÀNCIO VASQUES, que também é espanhol e lá nasceu em 1826. Agradecido por qualquer informação. RETIFIQUEI O NOME DO LOCAL ONDE RESIDIAM POIS DEVE SER BOUZAS, NA ÉPOCA GRAFADO COMO DOIS (2) ZZ.
- kruzul
- Administrador

- Contactar:
Re: Manoel Venàncio Vasques (1828) de Santa Eulália Ourense
Entendo, Bouzas na escrita de hoxe. Santa Eulalia en galego é Santa Baia (a igrexa en Galicia empregaba castellano).
Se tiras entón do Nomenclator da Xunta de Galicia, Lugar = Bouzas , parroquia = Santa Baia e provincia = Ourense temos que o lugar que buscas é Bouzas, da parroquia de Santa Baia de Boimorto, concello de Vilamarín (Ourense) e pertence á diócese de Ourense.
http://www.xunta.es/nomenclator/busca.jsp
Se tiras entón do Nomenclator da Xunta de Galicia, Lugar = Bouzas , parroquia = Santa Baia e provincia = Ourense temos que o lugar que buscas é Bouzas, da parroquia de Santa Baia de Boimorto, concello de Vilamarín (Ourense) e pertence á diócese de Ourense.
http://www.xunta.es/nomenclator/busca.jsp
Pois ainda que non estou seguro ó 100%,creo que non,Ricardo.Máis bén a partida de casamento da que sacou o dato creo que se refire a Bousés(Oimbra).En calqueira dos casos,o amigo portugués tería que buscar a partida de nacemento do seu familiar no arquivo histórico diocesano de Ourense.
- kruzul
- Administrador

- Contactar:
ben visto Breo, ti xe viches o meu razoamento.
sería entón o lugar de Bousés, da parroquia de Santa Baia de Bousés, concello de Oímbra (Ourense)
sería entón o lugar de Bousés, da parroquia de Santa Baia de Bousés, concello de Oímbra (Ourense)
Bueno,o amigo creo lembrar que é brasileiro,pero bueno,tendo en conta os seus antecedentes,podese dicir que é tamén portugués e até galego,así que o ''lapsus'' non ten importancia jeje.Saudos.
Eu buscaría nos 2 lugares pra asegurarme
Face aos dois caminhos que me foram indicados tentarei localizar onde foi o batismo de meu antepassado galego Manoel Venàncio Vasques, que teria nascido no ano de 1828. Muito agradecido pelo interesse em ajudar-me.
Graças aos dois companheiros do Forum consegui junto ao Bispado de Ourense o registro de Batismo de meu antepassado Manoel Venàncio Vasques. O fato aconteceu na Paróquia de Santa Baia de Boimorto, Concelho de Vilamarin no dia 05 de janeiro de 1826, tendo ele nascido no lugar chamado Bouzas. Obrigado pela atenção e inestimável ajuda.
Embora não tenha datas dos nascimentos e do casamento dos pais dele CELIDONIO VASQUES e MELCHIORA LORENZA VASQUES, vou continuar aprofundando a minha pesquisa na Província de Ourense, ainda que entenda muito difícil descobrir tais dados.
Embora não tenha datas dos nascimentos e do casamento dos pais dele CELIDONIO VASQUES e MELCHIORA LORENZA VASQUES, vou continuar aprofundando a minha pesquisa na Província de Ourense, ainda que entenda muito difícil descobrir tais dados.
Consegui nomes e locais de antepassados mais distantes sendo que agora desejo obter informações (locais e datas dos nascimentos) dos meus ancestrais galegos Domingo e Francisca Vazquez, Santos e Francisca Lorenzo e de Celidonio e Melchiora Vazquez, que viveram na Província de Ourense, Concelho de Vilamarin, entre os séculos 18 e 19, Parróquia de Sta. Baia de Boimorto. Agradeceria muito se algumas informações me fossem repassadas para poder montar minhas origens e de meus descendentes.