Família Queimaliños (Redondela) II

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
rqueima
Novo
Novo
Mensajes: 4
Registrado: 10 Feb 2003, 09:00
Ubicación: Buenos Aires
Contactar:

Família Queimaliños (Redondela) II

Mensaje por rqueima »

Soy uno de los Queimaliños que viven en la Argentina. Aunque no tengo contacto con todos los miembros de esta rama, creo que ninguno de por aquí conserva vínculos con familiares de España y me he propuesto ser yo quien los restablezca. Posiblemente me pueda ayudar en esto Xavier Milleiro, autor de la investigación sobre nuestro apellido. Un saludo desde Buenos Aires.

[ Esta mensaxe foi editado por: rqueima on 12-02-2003 16:01 ]
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Busco contacto con familiares

Mensaje por Milleiro »

Hola Queimaliños,
Este apellido está datado en Redondela desde por lo menos el siglo XVII. Yo desciendo de un Manuel de Queimaliños (s. XVII), en esta villa de Redondela. Tengo documentaciones sobre personas con tu apellido, que deseas?
Unha aperta
Xavier
Avatar de Usuario
rqueima
Novo
Novo
Mensajes: 4
Registrado: 10 Feb 2003, 09:00
Ubicación: Buenos Aires
Contactar:

Busco contacto con familiares

Mensaje por rqueima »

Hola Xavier, gracias por responder:
Mi nombre es Raúl Queimaliños. Busco contacto directo con personas de mi apellido para dialogar por correo electrónico e ir intercambiando información sobre la historia y el presente de la familia a ambos lados del Atlántico.
Si te parece relevante para tu investigación sobre Queimaliños puedo contarte bastante de la rama argentina, fundada por cinco hermanos gallegos Antonio (mi abuelo), Modesto, Juan, Balbina y Carmen, hijos de José Queimaliños y Manuela Castro, nacidos en las últimas décadas del siglo 19. Un sexto hermano llamado Domingo vivió en Brasil pero no tuvo descendencia y una séptima, Dolores, se quedó con sus padres en Redondela.
En fin, ¿podrás conectarme con alguien? Mi dirección es <a href="mailto:rqueima@tutopia.com" target="_new">rqueima@tutopia.com</a>
Un abrazo. RQ
 
Avatar de Usuario
rqueima
Novo
Novo
Mensajes: 4
Registrado: 10 Feb 2003, 09:00
Ubicación: Buenos Aires
Contactar:

Busco contacto con familiares

Mensaje por rqueima »

Xavier, un favor. ¿Podrías cambiar el tema de mi primer mensaje y poner simplemente "Queimaliños"? Busqué hacerlo reeditándolo pero no pude. Gracias
RQ
 
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

queimaliños y toucedo de redondela

Mensaje por puertofb »

yo tambien tengo familiares queimaliños de redondela, en respuesta a milleiro, tambien creo que tengo a Manuel Queimaliños de principios de 1700, aunque estoy en duda, pues documentado tengo como tatarabuela a Manuela Queimaliños, hija de Manuel Queimaliños y Micaela Bouzón, y casada con Manuel Antonio Toucedo, pero no encontré su partida de bautismo, si la de su hijo Juan Francisco Toucedo en 15-8-1806.
Buscando hacia atrás no encontré la de Manuela su madre, pero si la de un Manuel Queimaliños en 1756 que pudiera ser el padre de ella, ¿puedes ayudarme al respecto?
y siguiendo con preguntas, que me podeis decir de los Toucedo de Redondela?, pues mi antepasado Toucedo mas antiguo de Redondela, Manuel Antonio Toucedo era hijo de Josef Toucedo de Sta. Marina de Pias (Ponteareas) y de Ana de Barros de Cesantes ?quiere decir esto que todos los Toucedo proceden de este Josef de Pias o había otros Toucedo¿
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Levo uns días traballando na miña base de datos sobre o que teño de Redondela, ainda me falta moito por engadir.
En relación as tuas pesquisas, sei que Micaela Bouzón, viuva de Manuel de Queimaliños foi soterrada na freguesia de Santiago de Redondela o 21 de Marzo de 1814.

Até que non vaia poñendo mais cousas non che podo dar mais información.

Sobre persoas chamadas MANUEL QUEIMALIÑOS no século XVIII podoche dicer o seguinte:

A primeira vez que me aparece unha persoa chamada así é en 1719, nun documento no que se cita a Manuel de Queimaliños, como irmán de Antonio de Queimaliños, Procurador Xeral do Gremio de Mareantes de Redondela no devandito ano. Coido que este Manuel Queimaliños é o meu devanceiro, que casou con María de Alfaia.

Máis tarde, en 1752 e no Catastro de Ensenada teño a outro Manuel de Queimaliños, de 24 anos (nado sobre 1728), casado, cunha filla e un criado.

En 1757, aparece Manuel Queimaliños Vallejo, xunto a sua irmá Juana Queimaliños Vallejo como padriños dunha nena.

Xa en 1790, ainda vivía a tua anterga Micaela Bouzón, posuo unha copia dun pleito contra Juana de Puente, muller de Manuel de Queimaliños (este está ausente do Reino nese intre)

Sobre MANUELA QUEIMALIÑOS só teño un dato que non coincide co teu polo que non debe ser a mesma. Manuela Queimaliños Amoedo, filla de Caetano Queimaliños, casou con Antonio da Cal Amoedo a finais do século XVIII.

Vou mirar nos dias seguintes se aparece algo sobre persoas chamadas Manuela e Manuel Queimaliños, xa che informarei.
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

LIBRO I DE BAUTISMO DA FREGUESIA DE SANTIAGO DE REDONDELA

Os Queimaliños do Libro I
· Queimaliños Dominguez
· Queimaliños Lopez
· Queimaliños Alonso
· Queimaliños Alfaya
· Queimaliños Lamas
· Queimaliños Paz
· Queimaliños Fernandez
· Queimaliños Puente

MANUEL QUEIMALIÑOS, no Libro I (1730-1763):
Manuel Antonio Queimaliños Dominguez, Fº 9
Manuel Antonio Queimaliños Alonso, Fº 19
Manuel Queimaliños Lamas, Fº 156

Os Queimaliños do Libro II
· Queimaliños Puente
· Queimaliños Araujo
· Queimaliños Amoedo
· Queimaliños Bouzon
· Queimaliños Crespo
· Queimaliños Campo
· Queimaliños Martinez
· Queimaliños Alonso
· Queimaliños Lavadores
· Queimaliños Perez

MANUEL QUEIMALIÑOS, no Libro II (1763-1803):
Manuel Antonio Queimaliños Amoedo pax. 77
Manuel Antonio Queimaliños Docampo páx. 110
Manuel Antonio Queimaliños Campo páx. 232
Manuel Queimaliños Campo páx. 251

MANUELA QUEIMALIÑOS, no Libro II:
Manuela Josefa Queimaliños Lavadores páx. 297
Manuel María Queimaliños Figueroa páx. 352

No libro 2º só recolle a partida de MARIA FRANCISCA QUEIMALIÑOS BOUZÓN páxina 91, ali atoparás os nomes dos pais da tua MANUELA que deben ser Manuel e Micaela... se é asi...atoparás os nomes dos pais distos.

É posíbel que Manuela fora bautizada en Reboreda ou en Vilavella.
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

QUEIMALIÑOS

Mensaje por puertofb »

MUCHISIMAS GRACIAS POR LA INFORMACION, CREO QUE EL DATO DEL LIBRO II DE Mª FRANCISCA QUEIMALIÑOS ES LA CLAVE.

HACE POCO QUE EMPEZÉ A ELABORAR MI ARBOL Y TODAVIA ESTOY EN LA FASE DE BUSCAR EN LOS LIBROS DE LA IGLESIA, ?DONDE PUEDO ENCONTRAR DATOS SOBRE LA VIDA CIVIL, COMO LO DEL PLEITO QUE ME DICES DE MICAELA BOUZON¿, ?EN ARCHIVOS DEL AYUNTAMIENTO.........¿

UN SALUDO
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

No Arquivo de Pontevedra atoparás os protocolos notariais que se salvaron da queima de 1809.

Se cadra, na partida de defunción de Micaela veña o escribán ante o que testou.

Gostariame moito que me comentaras os datos que consigas no futuro, pois estou estudando este apelido.

Unha saudiña
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

QUEIMALIÑOS

Mensaje por puertofb »

GRACIAS POR TODO

BUSCARÉ DONDE DICES


TE INFORMARE, CUANDO TENGA MAS DATOS Y SI ME ACLARO TE MANDARE POR MAIL LAS PARTIDAS ESCANEADAS

SALUDOS
puerto

queimaliños

Mensaje por puerto »

EN CONTESTACION A MILLEIRO y a quien le sirva:

Ya he ido al archivo de Tuy y tengo nuevos datos de los que deduzco que hubo un MANUEL QUEIMALIÑOS ¿CARVALLO? (hijo de Sebastian y Dominga)

se casó primero con ANA DE ALFAYA, y tuvieron a SANTIAGO QUEIMALIÑOS ALFAYA (CREO QUE EL DEL LIBRO I), este se casó con JUANA DE LAMAS y tuvieron a MANUEL QUEIMALIÑOS LAMAS EL 6-1-1756


se casó en Sta. Mª de Viso el 20-8-1770 con MICAELA BOUZON (1738 en dicha parroquia) y tuvieron a Mª FRANCISCA QUEIMALIÑOS BOUZON(7-10-1772 LIBRO II) Y a MANUELA, la cual es mi antepasada y sigo sin encontrarla aunque he de buscar en Reboreda y Vilavella como me dijiste, en Sta Mª de Viso no la encontré debió de nacer por 1777 pues es cuando nació su marido (Manuel Antonio Toucedo 6-7-1777)

Desde luego a Manuel Queimaliños Carvallo no lo voy a encontrar pues no existen libros de esas fechas, pues parece que era muy mayor cuando tuvo a estas últimas hijas, fíjate que fue abuelo en 1756 y posteriormente padre en 1772

Espero que te sirvan estos datos, yo seguiré buscando, aun no he mirado como te dije en Reboreda y Vilavella ni en los libros de difuntos, de todas formas si tienes algún dato que pueda servirme te lo agradezco

un saludo
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Ola Puerto,

Os datos son moi bos, porque coido ese Manuel Queimaliños Carballo casado con Ana Alfaia....deben ser os meus devanceiros Manuel Queimaliños e Maria Alfaia, pois os curas de Redondela chagabanlles ás veces co Maria, teño moitos casos daquela época.

Isto se pon cada vez mais interesante, pois en 1719 só atopei 3 Queimaliños: Sebastian, Manuel e o seu irmán Antonio de Queimaliños. Os 3 membros do Gremio de mareantes de Redondela e o último, Antonio, Procurador Xeral do Gremio nese ano.

7 anos antes, en 1712, teño 3 censos da vila, nos 3 só se citan a Sebastián, Antonio e un Xacinto, polo que semella reducirse as gallas dos Queimaliños a finais do XVII en duas ou unha.

Gostaria de saber os nomes dos pais de Ana de Alfaia, Juana de Lamas e Micaela Bouzón. Teño información xenealóxica do apelido Bouzón nas freguesias redondeláns de Ventosela, Cesantes e Reboreda.

A miña xenealoxia é a seguinte, Manuel e Maria de Alfaia teñen unha filla chamada MARIA QUEIMALIÑOS ALFAIA. Esta se casa Miguel Alonso Pérez e teñen en 1750 a miña devanceira Teresa Alonso Queimaliños. Polo que vexo tanto Maria Queimaliños Alfaia como o teu decanceiro Santiago Queimaliños Alfaia tiveron fillos na mesma época.

Antes de 1754, teño un Santiago de Queimaliños con varios fillos: Benito, Antonio e Ramón.

De todas maneiras, non te preocupes, levo estas semanas traballando nunha base de datos con todo o que teño sobre Redondela e é moi probábel que unha vez que remate con iso, continue co proxecto metendome de cheo cos testamentos e protocolos notariais, que por desgracia non son moitos por culpa dos "franchutes" e polo desleixo das persoas que os custodiaban.

De todos os xeitos, todo o que apareza en relación as tuas procuras xa cho poñerei neste tópico.

Un saúdo
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

Queimaliños

Mensaje por puertofb »

Llevo un rato haciendo un borrador, pues los datos son muchos:

Haciendo cuentas parece que, Manuel Queimaliños Carvallo casado con tu tatarabuela Ana de Alfaia y con mi tatarabuela Micaela Bouzón, nació como poco antes de 1710.

Si ves la partida de bautismo de Manuel Queimaliños de Lamas ( 6-1-1756 de Santiago de Redondela), que debe ser sobrino de tu María Queimaliños Alfaia y sobrinastro (¿se dice así?) de mi Manuela Queimaliños Bouzón, verás que era hijo de Santiago Queimaliños y Juana de Lamas, nieto paterno de Manuel Queimaliños y Ana de Alfaia y materno de Salbador de lamas y Adega de Abilés.

En cuanto a mi tatar... Micaela Bouzón encontré hasta sus bisabuelos en la parroquia de Sta. Mª del Viso, ella nació el 23-3-1738 hija de Luis Bouzón e Isabel Vidal, nieta paterna de Andrés Bouzón y Teresa Castellana y materna de Francisco Vidal y María ....?

Luis e Isabel se casaron en el Viso el 19-12-1731

Luis Bouzón nació el 14.8.1715 en el Viso hijo de Andrés y Teresa y nieto paterno de Martín Bouzón y Dominga ..? de REboreda y materna de Juan Castellana y Dominga ...?

Andrés Bouzón y Teresa Castellana se casaron en el Viso el 28-2-1713

Tengo que comprobar la fecha de Luis Bouzón pues nació en 1715 y se casó en 1731 (16 años), no se si puse bien la fecha de nacimiento o fue muy precoz

Espero que te sirva, un saludo
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Grazas Puerto pola información, vounas incorporar á miña base de datos.

Un devanceiro meu casou sobre 1725 e tivo un fillo en 1727 (se nos cinguimos aos datos do Catastro de Ensenada) e así tivo fillos até 1740. Segundo o devandito Catastro de Ensenada, este devanceiro meu tiña 55 anos (en 1752), polo que debeu nacer sobre 1697.

Hai uns anos atopei o seu testamento (1771), cousa rara en Redondela porque a meirande parte deles perderonse para sempre, e decía que estivera casado duas veces, ven os nomes das mulleres e os fillos que tivo con elas. Fiquei abraiado, pois os fillos que tivo coa segunda naceron entre 1763 e 1768, se facemos conta o último con 71 anos. Polo que vexo é o mesmo caso do que parace ser o noso devanceiro Manuel Queimaliños Carballo. E cos datos que teño actualmente, non foron os únicos nesa época en Redondela.

Sobre os Bouzón, Castellano (a grafía Castellana atopachela para unha muller mais non o verás para un home) e Vidal non che teño moito dato pois son de parroquias que non controlo moito. Sobre os Bouzón de Reborada, os teus pasán ao Viso, non me coinciden cos que teño.

Do que si che podo falar un chisco é do resto, mais non teño información xenealóxica.

AVILÉS: A primeira información que teño é dun mareante, veciño da vila de Redondela, en 1630 chamado Rodrigo de Avilés. Perdolle as pegadas no século XIX.

CARBALLO: A finais do XVII atopo a Domingo Carballo, veciño da vila de Redondela e membro do Gremio de Mareantes, e a comezos do XVIII atopo a Sebastián Carballo como membro do Gremio da Terra. O apelido xa existía no XVI en Soutoxuste (Redondela) e houbo un familiar do Santo Oficio con ese apelido en 1680 veciño da vila de Redondela

LAMAS: O primeiro dato que teño é de 1573, ainda que sospeito que a sua relación con Redondela ven de lonxe. Tratase dunha liñaxe moi ligada ao Gremio de Mareantes de Redondela. No caso de Salvador de Lamas, teño dous documentos onde se lle cita e que datan de 1719 e 1732

QUEIMALIÑOS: Gregorio de Queimaliños, mareante que teño fichado en 1575, veciño da vila de Redondela, dato mais antigo até de agora. Sobre Sebastián de Queimaliños teñoo mencionado en 1694, 1712 e 1719, foi membro do Gremio de Mareantes.
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

queimaliños

Mensaje por puertofb »

Esta claro que hablamos del mismo tatarabuelo, que gran casualidad, ?que pensaría Manuel Quimaliños de todo esto despues de trescientos años?

Por favor dime en que archivo encontraste el testamento pues me interesaría buscar

Usas un programa para transcribir las copias de las partidas de bautismo?, yo tengo un arbol con el programa AGES, pero las partidas las tengo todas archivadas en papel, se pueden pasar al ordenador y archivarlas de alguna manera práctica¿

Otra pregunta ?en el cementerio de Redondela todavía quedan tumbas antiguas, de principios de 1800¿, porque en muchos cementerios están levantadas las que estaban pegadas a los muros.
Última edición por puertofb el 24 Nov 2005, 17:47, editado 1 vez en total.
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

queimaliños

Mensaje por puertofb »

Se me olvidaba, como dato curioso, en la partida de bautismo de Mª Francisca Queimaliños Bouzón, de fecha 7-10-1772, la hermana de mi tatar... consta como presbítero FRANCISCO XAVIER QUEIMALIÑOS, otro misterio a añadir
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Teño moi claro que ese Manuel Queimaliños Carballo é o noso devanceiro, ogallá existira algún testamento que acreditara definitivamente esta cuestión.

Os testamentos tes que procuralos no ARQUIVO HISTÓRICO DE Pontevedra, sito no paseo de Colón. Si me dis en que época estás interesado mirar, podoche aconsellar algúns escribáns. Por certo, miraches a partida de defunción de Micaela Bouzón?, é posíbel que viñera se testou e se o fixo ante quen o realizou.

Sobre o resto que me preguntas, non transcribo nada. Escanei algunhas cousas e nalgúns casos onde o documento estaba en mal estado transcribin en word.

En relacións aos xacegos dos cemeterios, o cemiterio dos Eidos (Redondela) é dos poucos que ainda conservan algunha tumbas antigas. Unha delas aparece o nome dun devanceiro meu nado no século XVIII. Polo que sei, teñen pensado estragar o cemiterio para construir casas ou un parque.

Do Presvítero Francisco Xavier Queimaliños xa tiña coñecimento da sua existencia, sendo o seu nome FRANCISCO XAVIER de QUEIMALIÑOS e PERILLA; descoñezo os nomes dos pais. Só sei que foi padriño de Francisca Queimaliños Balteiro (b.1758). Do cal recollin este dato hai anos, mais non tomei o dato dos pais e avós de Francisca.

Por último, o nome de Manuel de Queimaliños aparece na 2ª metade do XVIII casado con varias mulleres de apelidos Docampo e Puentes. O Catastro de Ensenada xa recolle a un con 23 anos en 1752. En 1757 aparece un Manuel de Queimaliños Vallejo, descoñezo si se trata da mesma persoa do 1752.
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

queimaliños

Mensaje por puertofb »

GRACIAS POR TODO, he de ir al cementerio dos Eidos, lo de los testamentos tendré que bucear un poco por los siglos 18 y 19, pero de momento no tengo tiempo de ir al Archivo histórico, porque creo que tienen horario de mañana, prefiero seguir investigando cuando tengo libre en los de la iglesia, de momento. En cuanto pueda volver a Tuy y consiga mas datos te los comunicaré, ata logo,
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Non hai moitos xácegos de persoas nadas a finais do XVIII nos Eidos. Sobre o Arquivo Histórico, o horario do inverno é de 08:00 até as 20:00. Non pecha á hora de xantar.

Calquer información será ben recibida, eu estarei atento aos teus. Saudos
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

notarios y otros temas

Mensaje por puertofb »

hola Milleiro, ya he recogido algún dato más, pero cuanto mas buceo más dudas surgen.
Me imagino que ya habrás visto las partidas de defunción de Redondela de 1809, me quedé impresionada por las apostillas del párroco "fusilado por los franceses en su casa...", "estando encamado y enfermo fue muerto por los franceses", y un libro de Vilavella donde pretende el párroco rehacer los libros quemados anotando bautizos anteriores, donde se explaya a gusto sobre "el enemigo", desde luego no hay mejor versión de los hechos que la del que la ha vivido.
En cuanto a lo práctico, no tendrás en tu base de datos recogidos los matrimonios? pues busco el de Manuel Antonio Toucedo y Manuela Queimaliños (no encontré la partida de bautismo de esta ni en Vilavella ni Reboreda) sobre 1806 o menos, y tambien la de José Toucedo y Ana de Barros en 1777 o menos, aunque estos últimos puede que se casaran en Cesantes pues ella era de allí, aunque vivían en Redondela-Reboreda.
Tambien busco la defunción de Ana de Barros entre 1814-1817
Otra cuestión son los notarios, pues encontré la defunción de Joséf Toucedo e 1817 donde dice que testó ante Bentura Soutullo, por fin pude ir al Archivo de Pontevedra y encontré un codicilio de esa fecha en el que dice que hizo testamento junto con su mujer Ana de Barros en 1814, miré
hoja por hoja todo ese año y no lo encontré, ¿es que había otro notario en
esa fecha? tambien busqué 1814 en otro notario, de Sotomayor, no me
acuerdo el nombre y no estaba. Tambien encontré la partida de defuncion de Manuela Queimaliños Bouzón en 1823 que dice que testó con Bentura Soutullo y busqué hasta 1805 y no lo encontré, pero creo que debo seguir más años pues lo pudo hacer más joven, ?son de fiar los índices de esos libros?

como verás todo se complica cuanto más se sabe
un saludo
puerto
Avatar de Usuario
JoseDocampo
Editor
Editor
Mensajes: 437
Registrado: 16 Nov 2003, 09:00
Ubicación: Galiza

Mensaje por JoseDocampo »

Hola:

Efectivamente en el cementerio de los Eidos de Redondela no hay muchas

tumbas del s. XVIII porque fue construido en el s. XIX y la tumba mas

antigua data de 1860.

Un saludo
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Ola Puerto,

Perdoa pola demora na contestación, mais quería acreditar algunha cousa antes de contestarche.

De Ventura Soutullo só teño mirado os anos: 1803-05, 1807, 1819, 1821-24 e penso que non mirei mais porque non había. é dicer, imaxino que o resto se debeu perder. Por desgracia, en Redondela perderonse moitos.

Non teño negún dato sobre o matrimonio de Manuel Toucedo e Manuela Queimaliños e de momento non che podo contestar as tuas preguntas porque non teño respostas. Ainda estou metendo información na base de datos, e che podo asegurar que estou moi atento aos Toucedo, dos cales me sairon datos posteriores aos que ti procuras: Benita Toucedo, nai solteira, nada aproximadamente sobre 1820 (coñezo os nomes dun fillo e dun neto que levaron como 1º apelido o Toucedo) e un Juan Toucedo nado no XIX.

Atopei un Domingo de Queimaliños, de 18 anos e solteiro, na parroquia de Angoares (Ponteareas) no Catastro de Ensenada en 1752.

Un saúdo

Xavier
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

redondela

Mensaje por puertofb »

muchas gracias, sigo a la escucha, y si consigo más datos los paso
un saludo
puerto
Invitado

Mensaje por Invitado »

http://aer.mcu.es/sgae/servletAerCga_Se ... l&origen=1

este enlace es muy interesante para conocer a mas QUEIMALIÑOS y personaje de Redondela desde 1761 y 1790 (lo que podía durar un procediminento de herencia!), sobre todo a partir de la página 79.

para Milleiro, tendrán algo que ver con los Queimaliños Carballo?

Puerto
Invitado

Mensaje por Invitado »

se me olvidaba, una vez abierto el enlace pinchar en el dibujito de la cámara fotográfica

puerto
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Ola Puerto,

"Bienes de difuntos: Domingo Queimalinos: Autos sobre los bienes de Domingo Queimalinos, llamado también Domingo Pérez 'barbas de oro', grumete, hijo de Gaspar Queimalino, vecino del monasterio de Oya (Galicia). Difunto abintestato en Veracruz"

O que non sei é porque vinculas a istos Queimaliños da vila de Oia cos de Redondela. "Mirei" por enrriba a documentación, mais non apreciei ningunha ligazón entre ambas vilas.

Este documento do Arquivo Xeral de Indias data de 1621 e Manuel Queimaliños Carballo era fillo de Sebastián de Queimaliños, do cal sei que o Sebastián ainda vivía en 1719. Entre ambos datos hai un século de diferencia.

É un documento a engadir a este tópico dos Queimaliños, mais ten en conta que os de Redondela xa están datados en 1575.

Un saúdo

Xavier
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

enlace aer-Juan Antonio Queimaliños Vallejo

Mensaje por puertofb »

ya veo que el enlace que puse no funciona.

La verdad es que para encontrarlo no entra por Queimaliños, hay que poner REDONDELA como palabra de búsqueda, y en la página 10 pinchar en "Bienes de difuntos Juan de Queimaliños Vallejo".

No te lo pierdas, hay mucho que leer, te paso el dato que para imprimir tienes que clikear encima del texto y en el teclado pulsar "Ctrl P" y te da la opción de imprimir todo, solo el texto o por separado el índice y el texto.

Dime luego si tienen relación con nuestro SEbastian o Manuel

Un saludo

Puerto
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Ben, a ver se nos aclaramos.

Ese documento que falas é:

Bienes de difuntos: Juan de Quemaliños Vallejo
Autos sobre los bienes de Juan de Quemaliños Vallejo, natural de Redondela, hijo de Juan de Quemaliños Pérez de la Torre y de María de Vallejo Ramos, difunto en Guadalajara. Heredero: Domingo Antonio de Soto Bermúdez
ES.41091.AGI/16404.5.11.648//CONTRATACION,5641,N.1


A Xenealoxía é a seguinte, saltandome datos para que comprendas:

I XERACIÓN
- Juan de Quemaliños Pérez de la Torre c.c María de Vallejo Ramos Durán

II XERACIÓN
- Juan Antonio de Quemaliños Vallejo
- Benito Queimaliños Vallejo
- Domingo Queimaliños Vallejo
- Mais fillos, sen descendencia.

Benito tivo un fillo chamado MANUEL QUEIMALIÑOS VALLEJO DOMÍGUEZ DEL MONTE, que c.c. Juana de Puente. Istos dous ainda vivían en 1790, mais en 1762 só se sabía que este Manuel tiña unha soa filla e con esta Juana, chamada Josefa.


O Noso Manuel Queimaliños Carballo debe ser da quinta deste Manuel Queimaliños Vallejo, mais os pais: BENITO (ou seu avó Juan) E SEBASTIÁN...non sei cal será o seu parentesco.

Un saúdo

Xavier
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

Mensaje por puertofb »

hola queimaliños

estoy con la búsqueda por Redondela de nuevo, lo último que he encontrado ha sido el testamento de Isabel Vidal ( +1769), y el fallecimiento de su marido Luis Bouzón ( +1756 en el Reino de Portugal), los últimos suegros que tuvo Manuel Queimaliños Carvallo (hijo de Sebastian y Dominga), aunque no se conocieron, pues la hija Micaela se casó con Manuel 9 meses despues de la muerte de su madre, ya con 32 años.
Micaela no dejó testamento a su muerte, pero sigo buscando el fallecimiento y posible testamento de Manuel Queimaliños Carvallo, que estuvo casado primero Ana de Alfaia, no encontré la defución en los libros, seguramento estaba en algún libro quemado por los franceses, y empezé a buscar en testamentos en Pontevedra, ya descarté los de Ventura Soutullo y alguna caja de Salvador Perereira.

¿Teneis algún dato más sobre él?

Un saludo

Puerto
puertofb
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 121
Registrado: 15 Oct 2005, 09:00
Ubicación: VIGO

Mensaje por puertofb »

se me olvidaba, encontré una partida de defunción del Viso de 1717, en la que me pareció que ponía "...a Francisco Vidal de agua enterrada...",
que puede ser eso de agua enterrada aparte de que lo haya leido mal, ¿un apellido, un lugar...?

un saludo

Puerto
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Ola puertofb,

Testamento de Juan de Alfaia, Mareante, c.c. Dominga Pereira e en 2ª nupcias con Maria Miguez (non teño a data exacta, pero foi realizado entre os meses de xullo e decembro de 1714). Escribán Luis González Carballido.

Entre os fillos que mencionan:

ANA DE ALFAIA c.c. MANUEL DE QUEIMALIÑOS

Un saludo

Xavier Milleiro
tataqueima
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 03 Abr 2008, 18:27

Re: Busco contacto con familiares

Mensaje por tataqueima »

hola yo soy agata carballes queimaliños naci en redondela en 1984 mi abuelo es adolfo queimaliños, hace unos años nos enviaste una carla la cual se traspapelo y te pude responder espero tu respuesta. gracias y un saludo :D
Responder