registros de Maceda e Zorelle

Noticias de historia familiar
Responder
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

registros de Maceda e Zorelle

Mensaje por kruzul »

Alguén pode responder: Olá!
Eu chamo-me Ines Guerra, sou de Portugal e estou a pensar em viajar à Galiza
para pesquisar a genealogia da minha familia.

A minha familia e de Maceda e de Zorelle. Podiam ajudar-me? Onde estão os
registos de nascimento e casamento de Maceda e Zorelle
(donde posso encontrar los registros de Maceda e Zorelle?).

Nas iglesias? Nos arquivos de Orense?

Como voces são investigadores, pensei que me podiam ajudar.

Obrigado!

Ines
v_perdizes@hotmail.com

Avatar de Usuario
lumebóo
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 128
Registrado: 03 Feb 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol

registros de Maceda e Zorelle

Mensaje por lumebóo »

Olá Inés:
Non sei se no concello de Maceda existe unha freguesía que leve ese mesmo nome, ainda que penso que si (¿Sta. María de?). A de Zorelle (¿Santiago de?) desde logo si a hai.
Aquí, como supoño en Portugal, as parroquias conservan os libros parroquiais, que á parte do Libro de Fábrica e outros, son o Libro de Bautizados, o de Casados e o de Defuntos.
Estes libros recollen as actas destes feitos cronolóxicamente desde aproximadamente 1580 e están baixo a custodia do párroco.
Podes dirixir-te (mellor por escrito) a eles indicando os datos que teñas e, se é a súa vontade, atendera-te. Desde logo é mellor facelo persoalmente previa cita; porque, se non, pode que chegues e non o encontres.
De todas formas, nos últimos tempos os libros anteriores a 1900 máis ou menos, están sendo levados, ainda que non de forma total, aos Arquivos Diocesanos para a súa mellor conservación. Neste caso terias que te dirixie a Ourense capital.
Tamén, se os datos que precisas non son moi antigos, podes investigar no Rexistro Civil do Concello de Maceda, ainda que este rexistro implantou-se na España só a partir da segunda metade do século XIX.
Sorte
Avatar de Usuario
lumebóo
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 128
Registrado: 03 Feb 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol

registros de Maceda e Zorelle

Mensaje por lumebóo »

Olá de novo Inés:
Na sección de enlaces deste sitio podes achar a seguinte información:

Archivo General de la Diócesis de Ourense

Descripción:
Para acceder primero habeis de teclear en Instituciones, y luego en Archivo Diocesano.
Finalmente obtendreis el nombre de su director, telf y fax.
En el Archivo Diócesano se encuentran concentrados el 94% de los fondos de las aproximadamente 700 parroquias de la Diócesis de Ourense. Los libros con fechas posteriores a 1900, se conservan en sus respectivas parroquias.
Existen parroquias con libros del siglo XVI, aunque la mayor parte comienzan en el siglo XVIII. Horario: de lunes a viernes de 9 a 13 horas (En los meses de julio y agosto permanecerá cerrado)
Responder