Base de datos de Bibliografía

Noticias de historia familiar
Responder
Avatar de Usuario
lamigueiro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 344
Registrado: 30 Oct 2001, 09:00
Ubicación: Ferrol
Contactar:

Base de datos de Bibliografía

Mensaje por lamigueiro »

Hola compañeiros,

Propongo unha nova idea a ver si Cruzul "se enrrolla" e nos fai unha base de datos de libros, onde cada membro da de alta un tídou e cada un de nos poida enviarlle un emilio para facerlle unha consulta. Por exemplo eu acaba de adquirir o Episcopolóxico Mindoniense de Cal Pardo. Dispoñible:lamigueiro,Cruzul, milleiro (si eles tamén o tiveran), con enlaces o noso buzón para enviar consultas sobor o texto.

¿Que os parece?
Lamigueiro ©
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Boa idea

Mensaje por Milleiro »

Ola Lamigueiro,

A idea é boa, poderia-se aproveitar a sección de Notícias (sub-menú LIBROS), máis o que ti plantexas quén o pode facer é o Ricardo e ultimamente non ten moito tempo.

O que precisa Xenealoxia.org é xente para traballar nela e que lle adiquen un pouquiño de tempo cada dia, sobre todo persoas con coñecimentos de informática que lle podan botar unha man ao Cruzul.

Unha saudiña

Xavier
Avatar de Usuario
sisovich
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 75
Registrado: 12 Oct 2004, 09:00
Ubicación: ferrol
Contactar:

libros

Mensaje por sisovich »

Gustriame moito ter acceso a esa base de datos de libros, inda que gustariame mais ver os consellos que a xente que mercou eses libros pode dar.

Repasando por ahi os forums, o final vou mirar de mercar o libro dee Naron unha histora de seu, xa que o millor axudame un pouqichiño nas miñas pesquisas

Pero, pola outra banda, non atopo ningun libro relevante que fale da terra cha, da sua historia.

A casa limiarlibros ten una paxina web e xa pedin informacion de ese libro de naron e de un que ten boas pintas de documentos dos irmandiños
Depende do prezo einos comprar ou non.


Por certo, se realmente precisase axuda coa informatica.. o millor poido axudar. Inda que polo que eu vexo o portal vai moi ben e non creo que precise nada.
Avatar de Usuario
linense
Mozo
Mozo
Mensajes: 37
Registrado: 01 Jun 2004, 09:00
Contactar:

Base de datos bibliografica

Mensaje por linense »

Por si os interesa, ya existe un grupo dedicado a compartir libros entre los aficionados a la genealogia, con su propia página web.

Podeir verlo en http://www.bibliogen.tk

y si teneis dudas podeis plantearlas a traves de la propia página o en el grupo de yahoo:

http://es.groups.yahoo.com/group/BIBLIOGEN

Saludos
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Base de datos Bibliografía

Mensaje por kruzul »

Ola a todos:

A base de datos actual de Libros é moi precaria, en realidade é unha táboa con dous campos: título e contido, o que semella unha ficha non é mais que estilo.

O seu é que fose independente (unha base de datos) con campos por título, autor, tema, editorial, ISBN, etc. e asimesmo a busca poidese facerse por autor, tema ou demais.

Agora hai que facelo e integralo na web. Eu teño un script dun italiano que iba bastante ben, e mesmo se podían engadir comentarios, penso que tamén teño outro máis acorde co expresado enriba, máis ámbolos dous hai que pulilos e chequealos. Están escritos en php, e utilizan un determiñado número de tablas da única base de datos MySql que é Xenealoxía.org.

No que dí Lamigueiro de quén te o libro, eu así o quería facer na de libros actual, de feito pode verse nos primeiros rexistros que poñía que usuario tiña o libro (nalgúns eu) no meu caso deixei de facelo pois a consulta e reproducción das partes de interés roubábame moito tempo, pero se algén o quere indicar eso se pode facer sin gran esforzo.
Responder