Ferrol, 14 de xuño. Presentación de "En cadea sen prijon"

Noticias de historia familiar
Responder
Fernando Dopico B.
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 308
Registrado: 16 Dic 2007, 20:33

Ferrol, 14 de xuño. Presentación de "En cadea sen prijon"

Mensaje por Fernando Dopico B. »

* Estimados amigos, xa podedes ir reservando sitio ... Espero que asistades e vos congratuledes co que escoitedes. Tamén, se vos prace, que difundades este interesante acto.
acto.jpg
Avatar de Usuario
serba
Foreiro Ilustre
Foreiro Ilustre
Mensajes: 19875
Registrado: 29 Sep 2004, 09:00
Ubicación: Mos

Ferrol, 14 de xuño. Presentación de "En cadea sen prijon"

Mensaje por serba »

Buenos días:

Gracias, Fernando. Si preparan grabación de audio o vídeo, avísame.

- Enlace del Foro: viewtopic.php?f=6&t=8991

¡Feliz jornada! :D
Poblada soledad es hoy el mundo.
Responder