Mosquera, Somoza, Lazare, Del Valle

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
bengie
Novo
Novo

Mosquera, Somoza, Lazare, Del Valle

Mensaje por bengie »

Hola a todos, estoy buscando descendientes e información de los apellidos; Mosquera, Somoza, (ambos de Ferreira de Pantón) , Lazare (El Bierzo) y Del Valle (Lugo).
En cuanto a Mosquera ,lo más lejos que he podido llegar es a D. LUIS ANTONIO MOSQUERA Y SOMOZA que en 1752 regentaba el pazo de los Mosquera en Vilariño, casado con D.ª MARGARITA DE LA TORRE Y GIL.
En cuanto a los Somoza, he llegado hasta mi visabuelo, José Somoza ,de Ferreira de Pantón y dueño de la casa y granja de San Fiz de Cangas, en dicha localidad, sus hijos fuerón ; José Ramón Somoza Mosquera, Demetrio Somoza Mosquera y Concepción Somoza Mosquera. Creo que son descendientes de D. Benito Somoza Villamarín tambien dueño de dicha casa, pero no puedo asegurarlo.
Agradecezco por anticipado cualquier dato o pista, un saludo.
Mateo De Prado
Novo
Novo

Mensaje por Mateo De Prado »

Boas,
Eu son de Ferreira de Pantón, os apelidos da miña casa son De Prado, Somoza e Freijedo.
Documentos atopados na Casa-Pazo do meu bisavó, que agora pertence aos irmaos de meu avó (a él non lle tocou a casa en herdanza, eran 9 irmaos, e él tocoulle a herdanza dos prados da bodega vella -ao lado da casa-pazo-), mostran unha árbore xenealóxica até nada máis e nada menos que 1467! A casa chámase Casa do Barrio, e aínda se pode ver na fachada dela o escudo dos Somoza.
A pai do meu bisavó era Mateo Adón De Prado e Somoza (natural de Guende - a casa-pazo de Guende tamén é da miña familia, pero tocoulle en herdanza ao irmao do meu bisavó-), e dende él o apelido que perdurou foi o De Prado e perdeuse o Somoza. Seu fillo Don Javier De Prado Freijedo é natural de Pantón tamén, da casa de Guende polo pai Mateo (Somoza) e por parte de mai de Vilariño.

Teño máis información, se che interesa contáctame.

A min gustaríame conseguir información da miña familia por parte do apelido De Prado xa que só teño atéo ano 1762.
Onde aparece por primeira vez mesturándose co apelido Somoza é sobre principios do S.19 (1814 ou así), cando teñen como fillo, Dña.Luisa Somoza Neira e D.Antonio De Prado Losada, a Mateo Adón De Prado Somoza.

Calqueira información acerca de todo isto e dos De Prado será máis que benvida, por pequena que sexa.

Saúde!

Mateo De Prado.
bengie
Novo
Novo

Mensaje por bengie »

Hola Mateo.
Tengo una pequeña información de los De prado con los Somoza, que he sacado de los archivos del obispado de Lugo, aún estoy investigando, pero te adjunto lo que tengo.

SEBASTIAN SIMON JUDAS DE PRADO SOMOZA
28/10/1844
MATEO ADON DE PRADO SOMOZA
22/09/1842
MARIA DOLORES DE PRADO SOMOZA
18/09/1836
SENEN NICOLAS AMBROSIO DE PRADO SOMOZA
6/12/1833
JOVITA DE PRADO SOMOZA
23/08/1831
CLAUDIA DE PRADO SOMOZA
1/02/1829
MARIA DE PRADO SOMOZA
8/09/1826
JUAN DE PRADO SOMOZA
18/11/1823
ADOLFO OCTAVIO DE PRADO SOMOZA
5/08/1821

Son todos hijos de; ANTONIO DE PRADO (hijo de JOSE DE PRADO y de ANTONIA LOSADA) y de LUISA SOMOZA (hija de JUAN SOMOZA((hijo de JOSE SOMOZA y FRANCISCA FERNANDEZ)) y de MARIA BENITA DE NEYRA ((hija de JOSE ALONSO DE NEYRA y de GERTRUDIS FEIJOO)).)

Hasta hay tengo de momento.
Si tubieses alguna información sobre la casa de San Fiz o de la casa de Serode, te lo agradecería mucho. Cualquier informacion que tengas de Somozas creo que la podre conectar con los pequeños arboles que tengo de los diversos Somozas del concello de Pantón.

Un abrazo.

Bengie
Mateo De Prado
Novo
Novo

Mensaje por Mateo De Prado »

Bengie!! Moitísimas grazas, acabas de dar de cheo coa miña familia e había algún dato que non tiña, e outros que sacara de algún libro como conclusión e con isto xa quedan confirmados, moitas moitas grazas.
A miña Casa (a Casa do Barrio) pertence á parrouia de Santiago de Cangas, e non a S.Fiz que é a parroquia veciña que queda a tan só 500 m da miña aldea (O Barrio) que case fai fronteira con ista parroquia.
Eu de Serode e de S.Fiz non sei demasiado tería que falar co meu avó queé o que ten máis controlado o tema.
O que sei é que, o avó do méu avó, é dicir Mateo Adón De Prado Somoza era da Casa de Guende e contraeu matrimonio con Ángela Freijedo Costa, de onde saíron (creo, isto tería que confirma-lo) 7 fillos, eu só sei o nome de meu bisavo (a pai do meu avó) que é D.Javier De Prado Freijedo (que se casa con Pilar Sancosmed Seijas), e un irmao seu Leopoldo De Prado Freijedo(que é quen herdará a Casa de Guende, hoxe propiedade dun fillo de Leopoldo, polo tanto primo irmao de meu avó ao que lle chaman Quilín creo) (os outros imaos/irmás teño que consultarllas ao avó EDIT: aacabo de consultar e outros irmaos que agora recorde eran: Jose, Antonio, María.).
Sei tamén que un tío de Mateo Adón De Prado Somoza era párroco ou algo así, foi él quen o casou na igrexa de S.Fiz (detodo-los xeitos meu avó, Salvador De Prado Sancosmed, ten todo-los documentos cas datas exctas de todo, e fareilles unha copia, o que pasa que eu estou agora en antiago estudando e até finais de iste mes non o verei).
Sei tamén polo que me contou o irmao d meu avó, meu tio-avó Gonzalo De Prado Sancosmed (o irmao máis novo de meu avó), que Mateo Adón De Prado Somoza (seu avó) ao parecer era fillo único, pero polo que vexo o que expós demostra que non era, nin moito menos.
Te aportaré más datos a finais de Maio que é cando estarei de novo na miña terra.
De todo-los xeitos déixote o meu contacto, para que me agregues se queres ao msn e falemos tranquilamente largo e tendido: hmdph@hotmail.com ,para calqueira cousa.

De novo moitas grazas por todo, che agradecería se puideses poñer fechas a todo-los nomes que puxeches (xa sexan fechas de casamentos, de bautizos, de morte...etc)
E unha última cousa: Sabes se os pais de Jose De Prado Ribadeneira (padre d Antonio De Prado Losada, e avó de Mateo Adón De Prado Somoza) poden ser Jose Bieito De Prado (censo máis ou menos do 1762 e ao parecer foi nobre fidalgo) casado con Micaela Ribadeneira (de Guende)???

Aquí deixo un anaco da árbore xenealóxica (por parte dos Somoza póñocha) que teño, se che interesa sigo, comezo en Mateo Adon De Prado Somoza, fillo de D.Antonio De Prado Losada e Dña.Luisa Somoza Neira (que naceu en San Fiz). Dña Luisa era filla de D.Juan Somoza Feijoo Arias e Dña. María Benita Neira Feijoo. D. Juan Somoza era fillo de Dña.María Rosa Sánchez da Somoza Feijoo e D.Juan Neira. Dña.María Rosa era filla de D.Pedro Quiroga Sánchez da Somoza Feijoo e Dña.María Rosa Sánchez d Somoza (casaronse o 10-01-1730). D.Pedro fillo de D.Antonio Quiroga e Dña.Juana Sánchez da Somoza Feijoo. Dña.Juana filla de D.Pedro Miranda e Dña.Doña María Sánchez da Somoza (1646).

Se che interesa máis avisa.

Un saúdo e reitero os agradecementos.

Mateo De Prado.
prado
Mozo
Mozo

Re: Mosquera, Somoza, Lazare, Del Valle

Mensaje por prado »

Sr Mateo de Prado

Yo también desciendo de los prado, de la Casa de Fragua en Buxan, actualmente Pazo de Fragua que aun pertenece a mi familia, también data de 4 siglos de antiguedad.

Un antepasado mio se llamó Juan de Prado y Losada, hermano de Antonio Rodríguez de Prado y Losada e hijo de Antonio Rodríguez de Prado y Conde y Antonia de Losada, nieto de Antonio Rodríguez de Prado, Relator de la Real Audiencia del Reino de Galicia, que antes había sido Escribano de Monforte y de Buxán.

Por otro lado el hijo de Juan de Prado y Losada, Antonio de Prado y Alvarado, heredero de la Casa de Fragua, casó con Josefa Miranda de Rivadeneira y Montenegro, de la Casa de Barrio de Lemos. En un documento me pareció ver que esa casa estaba en san fiz de cangas así que no sé si sería la suya, pero quizás me equivoqué al interpretar, pues las palabras se entendían más ya que el documento tiene 300 años.

Si me dijera algun dato me gustaría saber de donde proviene esta antepasada mia llamada Josefa Miranda de Rivadeneira y Montenegro. Y si tiene que ver algo sus antepasados "de Prado" con los míos.

Muchas gracias

saludos
Responder