Castro, Abal, Dominguez, Muñiz, Iglesias(Castrelo Cambados)

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Castro, Abal, Dominguez, Muñiz, Iglesias(Castrelo Cambados)

Mensaje por daniel_okintos »

Daniel_oKintos
Saúdos
A miña familia paterna é de Castrelo. Os apelidos da miña familia paterna, no século XVIII e XIX, foron Abal ou Daval, Dominguez, Castro i emparetaron con uns Torres a finais do XIX ou primeiros anos dos XX. Xa sei que éstes apelidos son moi comúns no Salnés, pero Castrelo no tería moitos habitantes no século XIX, polo que é moi posible que estiveran emparentados con esas xentes das que ti comentas. Sempre me chamou a atención, de que a miña familia teña en propiedade entre outras, parte do Castro de Castrelo, dende o Cumio (posible localización da poboación Castrexa) ata as plataformas de defensa do Castro. Gostaríame ter algunha información ou compartir sobre o tema.
Saúdos.
Daniel D. oKintos
======================================
María José
Hola: Eu tamén son de Castrelo e por elo dalí parte das miñas raíces, entre as cales se atopan estes apelidos que nomeas, polo que estaría encantada de compartir información e así contrastar e ampliar datos, que me parecen importantes para coñecer a historia da familia.
Un saúdo.

========================================
Daniel_oKintos

Aínda que nunca puden saber datas certas de nacemento e outras, poño aquí os datos familiares que coñezo, da miña rama paterna de Castrelo ( Cambados).

Probable principios do século XIX:

(I) Pedro Aval, (Irmáns:Juan Aval, Ramón Aval, José Aval)
----c.c. Manuela Muñiz

(II) filla: Carmen Aval Muñiz
----c.c. Pío V Iglesias

(III) fillas: Ramona Iglesias Aval,.............María Iglesias Aval
c.c. Manuel Dominguez Castro ----------- c.c. Manuel Torres Casal

(Manuel Dominguez Castro (antiguo propietario das Telleiras de Campos no _Couto de Abaixo de Castrelo, era fillo de José María Dominguez Castro e de Peregrina Castro Troncoso, que ademais de a Manuel, tiveron a Amparada, Santiago e Angelita Dominguez Castro)

Manuel Dominguez Castro e Ramona Iglesias Aval tiveron a
(IV) 1.- Carmen Dominguez Iglesias
..... 2.- Luz Divina Dominguez Iglesias
..... 3.- Daniel Dominguez Iglesias (Nado no 1902)

Hoxe en días destes tres non queda ningún descendente en Castrelo. non teño nada de datas de nacemento nin de finados. Se alguén pode aportar datos ou completar familiares, agradezo. Especialmente a María José, foreira habitual de Xenealoxia.org e que é de Castrelo.

Moitas grazas.
Saudos.
Daniel D.F. oKintos

=======================================
María José
Hola, é moi emocionante para min descubrir datos para ampliar a miña árbore, coma en este caso Manuela Muñiz da que eu teño os seguintes datos,que no seu momento recollín no arquivo parroquial de Castrelo:


A) Mª Manuela Muñiz Castro, bª a 26-11-1800 e nª 2 días antes, sendo madriña Manuela García. C.c. Pedro Abal Naveiro e fº a 10-6-1870 a consecuencia de "anasarea general". Fixo testamento co seu marido ante D. Severo Rodríguez García, da vila de cambados. V. do lugar de A Bouza, t.p.f.:
1) José Mª Abal Muñiz, q.c.c. Dolores Martínez.
2) Ramón Abal Muñiz.
3) Francisco Abal Muñiz.
4) Carmen Abal Muñiz.

Gustaríame seguir en contacto para ampliar mais información. Saúdos.

========================================
 
Maria José
Mozo
Mozo
Mensajes: 39
Registrado: 04 Abr 2008, 17:54
Ubicación: O Salnés

Mensaje por Maria José »

Hola, aquí vai resumido o que teño sobre esta familia Muñiz de Castrelo (teño toda outra familia estudiada co mesmo apelido e da mesma pqª pero non conseguin vinculalo con este, pois non encontrei deste Alejos, partida de bautismo, pais nin outro dato sobre a sua orixe). Un saúdo.

FAMILIA MUÑIZ

I) ALEJOS MUÑIZ, fº a 4-12-1807 deixando feito testamento público ante Francisco Antonio Pérez, escribán da vila de Fefiñáns, no que nomea por fillos a Mª Josefa, Vicenta e Bernardo, xa casados. C.m.c. CATALINA DOMÍNGUEZ, a cal fº a 10-1-1796 deixando feito testamento verbal. Matrimonio que foi v. do lugar de Cerqueiras, na pqª de Castrelo e q.t.p.f.:
A) Francisco Antonio Muñiz,
B) Mª Josefa Muñiz
C) Mª Juana Muñiz,
D) Bernardo Muñiz, que segue.
E) Mª Vicenta Muñiz,

II) BERNARDO MUÑIZ, bº a 28-3-1763 co nome de Bernardo Antonio, apadriñado por Antonio de Torres e Helena Domínguez. Fº a 24-12-1832. Fixo disposición simple ante D. Antonio Peña nomeando por f. a Manuela , Teresa, Susana e José Mª. C.m.c. ROSA DE CASTRO, ( ver flia. Castro II- L ). Matrimonio que t.p.f.:

A) Mª Manuela Muñiz Castro, C.c. Pedro Abal NaveiroGarcía. V. do lugar de A Bouza, t.p.f.:
1) José Mª Abal Muñiz.
2) Ramón Abal Muñiz.
3) Francisco Abal Muñiz.
4) Carmen Abal Muñiz.

B) Susana Muñiz Castro
C) Mª Teresa Muñiz Castro,
D) Josefa Benita Muñiz Castro,
E) José Mª Muñiz Castro, que segue.

III) JOSÉ MARÍA MUÑIZ CASTRO. C.m.c. SEBASTIANA UCHA. Este matrimonio v. do lugar da Bouza, t.p.f.:

A) Josefa Rosa Muñiz Ucha, C.c. Francisco Casal Sotelo T.p.f.:

1) Dolores Casal Muñiz.
2) Juana Casal Muñiz.
3) Carmen Casal Muñiz.
4) Francisco Casal Muñiz.
5) Ramón Casal Muñiz.
6) Manuel Casal Muñiz.
7) Baldomero Casal Muñiz.

B) Teresa Muñiz Ucha,
C) Mª Dolores Muñiz Ucha,
D) Vicente Muñiz Ucha,
E) Manuela Muñiz Ucha,
F) Bernardino Muñiz Ucha,
G) Silvestre Muñiz Ucha,
H) José María Muñiz Ucha, que segue.
I) Ramón Muñiz Ucha,

IV) JOSÉ MARÍA MUÑIZ UCHA, c.mc. MERCEDES CASAL IGLESIAS, ( ver flia. Casal IV-A
6. Este matrimonio v. da Bouza só tivo un fillo:
A) Camilo Muñiz Casal, que segue.
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Castro, Abal, Dominguez, Muñiz, Iglesias(Castrelo Cambados)

Mensaje por daniel_okintos »

Moitas gracias María José. Síntome afortunado por poder seguir unha das ponlas xeneaolóxicas da miña familia, como é o caso dos MUñiz. Intentei integrar os teus rigurosos datos no pouco que eu tiña. É posible que ó copiar poidera cometer algúns erros. Espero poder recoller algúns datos máis cando poida reler vellos documentos familiares, xa que as tuas aportacións abren un gran camiño na miña búsqueda.
Espero que aparezan outras xentes que permitan seguir e vencellar as outras ponlas familiares.
Saúdos.
Daniel.

(I)ALEJOS MUÑIZ, fº a 4-12-1807 deixando feito testamento público ante Francisco Antonio Pérez, escribán da vila de Fefiñáns, no que nomea por fillos a Mª Josefa, Vicenta e Bernardo, xa casados.
C.m.c. CATALINA DOMÍNGUEZ, a cal fº a 10-1-1796 deixando feito testamento verbal. Matrimonio que foi v. do lugar de Cerqueiras, na pqª de Castrelo e q.t.p.f.:
Fillos: A) Francisco Antonio Muñiz Dominguez,
B) Mª Josefa Muñiz Dominguez
C) Mª Juana Muñiz Dominguez,
D) Bernardo Muñiz Dominguez, que segue.
E) Mª Vicenta Muñiz Dominguez,

(I) BERNARDO MUÑIZ, bº a 28-3-1763 co nome de Bernardo Antonio, apadriñado por Antonio de Torres e Helena Domínguez. Fº a 24-12-1832. Fixo disposición simple ante D. Antonio Peña nomeando por f. a Manuela , Teresa, Susana e José Mª.
C.m.c. ROSA DE CASTRO, ( ver flia. Castro II- L ). Matrimonio que t.p.f.:


(II) A) Mª MANUELA MUÑIZ CASTRO,
C.c. PEDRO ABAL NAVEIRO
. V. do lugar de A Bouza, t.p.f.:
(Irmáns de Pedro: Juan, Ramón e José Abal Naveiro

Fillos:
1) José Mª Abal Muñiz.
2) Ramón Abal Muñiz.
3) Francisco Abal Muñiz.
4) Carmen Abal Muñiz.

B) Susana Muñiz Castro
C) Mª Teresa Muñiz Castro,
D) Josefa Benita Muñiz Castro,
E) José Mª Muñiz Castro, que segue ( ponla xenealóxica Muñiz).


(III) filla: A) CARMEN ABAL MUÑIZ , (Irmáns: José María, Ramón, Francisco Abal Muñiz
C.c. PÍO V IGLESIAS
Fillas:
A)María Iglesias Abal
C.c. Manuel Torres Casal

B) Ramona Iglesias Abal
C.c. Manuel Domínguez Castro
(Manuel Dominguez Castro (antiguo propietario das Telleiras de Campos no _Couto de Abaixo de Castrelo, era fillo de José María Dominguez Castro e de Peregrina Castro Troncoso, que ademais de a Manuel, tiveron a Amparada, Santiago e Angelita Dominguez Castro)
(IV) RAMONA IGLESIAS ABAL
c.C. MANUEL DOMINGUEZ CASTRO

tiveron en Castrelo , Cambados a:

(V) A) Carmen Dominguez Iglesias…….. .(Finada en Buenos Aires, R. Argentina)
B) Luz Divina Dominguez Iglesias ……(Finada en Buenos Aires, R. Argentina)
C) Daniel Dominguez Iglesias (Nado no 1902, finado no 1983)

Hoxe en días destes tres non queda ningún descendente en Castrelo. Non teño nada de datas de nacemento nin de finados. Se alguén pode aportar datos ou completar familiares, agradezo.

Moitas grazas.
Saudos.
Daniel D.F. oKintos
 
Avatar de Usuario
Cristina B
Administrador
Administrador
Mensajes: 1082
Registrado: 10 Ago 2005, 09:00

Mensaje por Cristina B »

Daniel:
en Buenos Aires existe el CEMLA (Centro de Estudios Migratorios Latinoamericanos) http://www.cemla.com/busqueda.html# , donde se encuentran digitalizados los datos de gran parte de los inmigrantes que llegaron a este puerto.
Brindan información sobre: apellido, nombre, nacionalidad, estado civil, edad al arribar, profesión, religión, puerto de embarque, nombre del barco, fecha de llegada (y en algunos casos los familiares que le acompañan en el ese viaje).
Busqué on line y obran doce personas “Domínguez Iglesias” pero no constan sus nombres de pila. Puedes escribirles (si abres el apartado “Institucional” encontrarás los emails para contactarte).
Saludos
Cristina
Avatar de Usuario
daniel_okintos
Foreiro
Foreiro
Mensajes: 60
Registrado: 09 Nov 2006, 09:00
Contactar:

Castro, Abal, Dominguez, Muñiz, Iglesias(Castrelo Cambados)

Mensaje por daniel_okintos »

Muchísimas gracias Cristina.
He visto la página y creo que es una buena opción para buscar familiares en otros países además de la R. Argentina ya que en ella hay Links que llevan a páginas de otros lugares del mundo.
Gracias otra vez por la información.
Saludos.
Daniel.
 
Responder