* Estimados amigos, xa podedes ir reservando sitio ... Espero que asistades e vos congratuledes co que escoitedes. Tamén, se vos prace, que difundades este interesante acto.
Ferrol, 14 de xuño. Presentación de "En cadea sen prijon"
-
Fernando Dopico B.
- Foreiro Maior

- Mensajes: 308
- Registrado: 16 Dic 2007, 20:33
Ferrol, 14 de xuño. Presentación de "En cadea sen prijon"
Buenos días:
Gracias, Fernando. Si preparan grabación de audio o vídeo, avísame.
- Enlace del Foro: viewtopic.php?f=6&t=8991
¡Feliz jornada!
Gracias, Fernando. Si preparan grabación de audio o vídeo, avísame.
- Enlace del Foro: viewtopic.php?f=6&t=8991
¡Feliz jornada!
Poblada soledad es hoy el mundo.




