Ola Fernando,
Atopei isto no libro de José Isidro Fernández Villaba, titulado "Mondoñedo, Regreso al pasado":
Páxina 86. Nuestra Señora La Grande o La Inglesa:
<<Alonso Ares de Mourelle, clérigo del arcedianato de Trasancos, por escritura de 3 de Junio de 1555, donó a la Catedral de Mondoñedo la reeferida imagen de Nuestra Señora, que Ares habia depositado en el Monasterio de Xubia, hacia unos 5 años, y comprara, en unión de otra Santa Ana, "a unos yngleses (3) que benian de ynglaterra e por taran en el puerto de la villa de Ferrol>>.
Páxina 92:
(3): <<Talvez vez fuese uno de ellos el citado Juan Dutton. Hace unos años, en unos documentos existentes en la casa de Posada, de esta ciudad, y referentes a Juan Dutton, hemos visto que este, si mal no recordamos, trajo de Inglaterra varias imágenes.
Juan Dutton fuera vecino de Londres y capitán de la Nao de guerra "La Miñona". Era descendiente de Emma, condesa y señora de Bretaña, hemana de Guillermo el conquistador, Duque de Normandia y Rey de Inglaterra. La reina Maria Tudor, de dicha nación, distinguió con su amistad a Juan Dutton.
Juan Dutton, en 1554, con "La Miñona" y otras 4 embarcaciones que tenía a su mando, en unión de otras muchas naves, fué escoltando a Felipe II, Rey de España, desde A Coruña a Inglaterra, cuando este Rey se fué casar con Maria Tudor. "Casa de Dutton". Trabajo nuestro>>
Espero que te sirva de algo.
Unha aperta
Xavier
Juan Dutton (Mondoñedo)
Juan Dutton (Mondoñedo)
Última edición por Milleiro el 21 Sep 2004, 11:59, editado 1 vez en total.
- irmandinos
- Foreiro Maior

- Contactar:
Gracias Xavier:
Xa coñecía o traballo, pero non e de José Isidro Fernández Villalba, senón de Don Eduardo Lence-Santar y Guitián, e o que fixo o primeiro foi recoller os traballos que Don Eduardo pubricara no seu día.
Son polo menos tres libriños, pois eu teño o que ti mencionas mais outro chamado "Mondoñedo, regreso al pasado III", que tamén ten un articuliño chamado "Los Utón", paxinas 138 a 149, na que fai un repaso da xenealoxía de Don Juan Dutton, tanto de antepasados como dos seus descendentes, e sobor de todo a rama que pasa a Mondoñedo que e a que a el lle interesaba para este articulo.
De todos xeitos os mellores traballos sobre a xenealoxía de Don Juan Dutton son os de Don Juan Donapetry Yribarnegaray (me parece que non ten nada que ver co outro) cronista que foi de Viveiro.
Reitero as gracias e a túa disposición.
Fernando Campos
Xa coñecía o traballo, pero non e de José Isidro Fernández Villalba, senón de Don Eduardo Lence-Santar y Guitián, e o que fixo o primeiro foi recoller os traballos que Don Eduardo pubricara no seu día.
Son polo menos tres libriños, pois eu teño o que ti mencionas mais outro chamado "Mondoñedo, regreso al pasado III", que tamén ten un articuliño chamado "Los Utón", paxinas 138 a 149, na que fai un repaso da xenealoxía de Don Juan Dutton, tanto de antepasados como dos seus descendentes, e sobor de todo a rama que pasa a Mondoñedo que e a que a el lle interesaba para este articulo.
De todos xeitos os mellores traballos sobre a xenealoxía de Don Juan Dutton son os de Don Juan Donapetry Yribarnegaray (me parece que non ten nada que ver co outro) cronista que foi de Viveiro.
Reitero as gracias e a túa disposición.
Fernando Campos