Família Brañas (Muniferral-Aranga)

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
MIGUELANGEL
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 260
Registrado: 02 Feb 2003, 09:00
Ubicación: Ferrol

Família Brañas (Muniferral-Aranga)

Mensaje por MIGUELANGEL »

Hola a todos

Alguien tiene informacion sobre el apellido Brañas en Aranga (Irixoa) ubicado en San Crsitovo de Muniferral agradeceria toda informacion

Un saludo

Miguel Angel
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Brañas

Mensaje por kruzul »

Ola Miguel Angel:
Eu teño a

Josefa Brañas Brea (hacia 1800) casada Pedro Peteiro Sánchez. Os seu fillos:

- Juana Peteiro Brañas casada con José Bonome Couce.
- Pedro Peteiro Brañas casado con María Alonso Sánchez.
- Andrea Peteiro Brañas casada Agustín Sánchez Sanmartín.

Un fillo de Pedro Peteiro Brañas e María Alonso Sánchez, José Peteiro Alonso (1873), casa con Concepción Brañas Paredes.

Antonia Brañas Fernández (Aranga) casada con Benito Álvarez de Luna, teñen a Rita Luna Brañas esta xa nacida en Santa María de Verís (Irixoa).

Os meus son todos de San Paio de Aranga (concello de Aranga). E San Cristovo de Muniferral tamén pertenece ó concello de Aranga.
Os datos proceden dos libros do Rexistro Civil de Aranga.

Saúdos:
Ricardo Lago
Avatar de Usuario
MIGUELANGEL
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 260
Registrado: 02 Feb 2003, 09:00
Ubicación: Ferrol

Brañas

Mensaje por MIGUELANGEL »

Hola a todos
Ricardo concretamente me refieron a Carmen Rodriguez Brañas hja de Francisco Rodriguez y Andrea Brañas de Aranga esta casada con Manuel Diaz Diaz de Veris hijo de Jose Diaz Santamarina y Andrea Diaz Perez de Veris 1886 aproximado
Posiblemente la persona que tu das sea familia de Andrea Brañas, Josefa Brañas Brea
El hecho de hacer esta peticio es que no aparece datos de el matrimonio de Carmen Rodriguez ni en Aranga ni en Irixoa
Gracias Ricardo
Un saludo
Miguel Angel
Avatar de Usuario
MIGUELANGEL
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 260
Registrado: 02 Feb 2003, 09:00
Ubicación: Ferrol

Brañas

Mensaje por MIGUELANGEL »

Hola a todos
Quisiera hacer una rectificación ,referente a Carmen Rodriguez Brañas hija de Francisco Rodriguez y Andrea Brañas eran naturales de San Paio de Aranga y no de San Cristovo de Muniferral, nacida en esa parroquia sobre el año de 1856
toda informacion sera agradecida
Un saludo
Miguel Angel
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Brañas

Mensaje por kruzul »

Ola Miguel Angel:
Estou nestos días a reorganizar a miña base de datos, que logo publicarei íntegra, pero mentras póñoche os datos dos "meus" Brañas. Eu tamén supoño que logo os teremos relacionados, máis polo momento fáltanos a ligazón.

Envíoche todos os datos ó teu correo particular, por serme máis doado.

Saúdos:
Ricardo Lago
Scórpio
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 03 Dic 2016, 12:50

Re: Família Brañas (Muniferral-Aranga)

Mensaje por Scórpio »

Boas,

o meu tatara-tataravó chamábase Andrés Díaz Brañas e era da parroquia de Cambás (Aranga). Casou con Josefa Díaz Díaz e tivo un fillo, de nome Atanasio Díaz Díaz en 1878.
Espero que lle sexa de axuda.

Un saúdo
FadaDasCarballeiras
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 28 Ago 2017, 14:14

Re: Família Brañas (Muniferral-Aranga)

Mensaje por FadaDasCarballeiras »

Ola a todos.
Andrea Brañas López nada no lugar de Bragaña
Parroquia San Paio de Aranga Concello Aranga, casada con Francisco
Rodriguez ? (descoñecemos o segundo apelido) nado no lugar de O Outeiro Parroquia de San Paio de Aranga, Concello de Aranga falecido en 1894, eran os meus tataraavós :)
O pai de Francisco Rodríguez , temos entendido que se chamaba Farruco.
O pai de Andrea Brañas o meu tatara tatara avó chamábase Martín Brañas de o lugar Bragaña, Parroquia San Paio de Aranga, Concello Aranga.
Se tedes información, máis antiga destas persoas estaría agradecida de que ma pasárades. Faríame moita ilusión.
Francisco Rodríguez e Andrea Brañas López casaron e fundaron a súa familia no lugar de Manide de Arriba Parroquia San Paio Aranga, Concello Aranga. Tiveron 5-6 fillos, que se chamaban: José (meu bisavó), Juan,Hilario, Carmen e Ana. E o sexto dubidamos por se morreu de novo.
José Rodríguez Brañas quedou na casa no lugar de Manide(Aranga).
Juan Rodríguez Brañas casado con Rosa Rodríguez veciña do lugar de Manide de Abaixo Parroquia de Santa María de Verís, Concello Irixoa, viviron en Betanzos.
Hilario Rodríguez Brañas casou con unha veciña do lugar de Rebón, Parroquia de Santa María de Verís, Concello Irixoa.
Carmen Rodríguez Brañas casou con un veciño do lugar de Cabanas, Parroquia Santa María de Verís, Concello Irixoa.
Ana Rodríguez Brañas casou con un veciño do lugar de Currás, Parroquia de San Lourenzo de Irixoa, Concello Irixoa.
Espero que vos sexa de axuda, aledaríame se fose así :D
Última edición por FadaDasCarballeiras el 28 Ago 2017, 19:03, editado 1 vez en total.
FadaDasCarballeiras
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 28 Ago 2017, 14:14

Família Brañas (Aranga)

Mensaje por FadaDasCarballeiras »

Un dato máis, o meu bisavó José Rodríguez Brañas naceu no 1864, falecendo en 1950. Sempre pensamos que era o maior dos irmáns, pero agora quédanos a dúbida, porque comentades sobre a data de 1856, esperaremos a saber :)
pauladoiro
Novo
Novo
Mensajes: 6
Registrado: 15 Dic 2021, 11:50

Re: Família Brañas (Muniferral-Aranga)

Mensaje por pauladoiro »

Hola a todos; aunque esta entrada empezó con el título "Familia Brañas (Muniferral-Aranga), ha ido evolucionando hacia San Paio, otra parroquia de Aranga; en cualquier caso, hace poco he localizado a parte de mi familia, la del apellido Brañas, en Muniferral con lo que voy a compartir los datos que tengo por si surge alguna conexión.

Tatara tatarabuelos: José Brañas de Muniferral (nacido primer cuarto del 1800/ fallecido antes de 1886), casado con Carmen Rodríguez, posiblemente de Muniferral, al menos es donde vivió con su marido (nacida primer cuarto de 1800 posiblemente/fallecida después de 1886).
Tatarabuelos: Ramón Vidal Bretón de Coruxóu / Irixoa (nacido en 1837 /fallecido entre 1882 y 1910), casado con María Dolores Brañas Rodríguez de Muniferral hija de José y Carmen (nacimiento indeterminado, probablemente mucho más jóven que su marido pues tuvo una hija en 1886/fallecida después de 1910).
Bisabuelos: Andrés Casal Cal de San Julián de Vigo / Paderne (1876/1824), casado con Mª Josefa Vidal Brañas de Coruxóu /Irixoa, hija de Ramón y Mª Dolores.

Un saludo y deseando saber más
Responder