levo dando voltas a estructurar os meus datos xenealoxicos facendo unha base de datos , e comenzei a miralo tema
Sei que existe un modelo de datos mais ou menos standard feito e empregado nalguns programas comercais, pero tamen me consta que existen algunhas criticas o respecto, a non portabilidade de este formato entre distintos programas, etc. Coido que hai aqui en xenealoxia algun articulo o respecto
O caso, sexa como sexa eu quero facelo meu e ando dandolle voltas a un modelo Entidad-Relacion (os que sexan informaticos xa saberan do que falo) e gustariame saber opinions ou comentarios. Non fai falla ser profesional da informatica para facer tales comentarios. O que me interesa saber sobre todo e que tipo de consultas gustariavos facer.
E en xeral calquera comentario que se vos ocorra (menos o tipico comentario de que xa esta feito, a min gustame reinventala roda, que pasa ?
Un dos puntos que quero levar a pratica e poder manexar datas imprecisas, ou rangos. E dicir, sei de certos eventos de algunhas persoas , pero non sei a data exacta, sei que ocorreu por exemplo entre os anos 1798 e 1800, non mais. Pois ven, se quero logo buscar cousas acaecidas no ano 1799, ese evento deberia sair como que "posible"