Emigración a Portugal

Feitos do noso pasado común
Responder
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Emigración a Portugal

Mensaje por Milleiro »

Preciso información sobre migracións de galegos a Portugal nestes últimos mil anos: Libros, dados, lugares... Busco tamén información sobre as relacións marítimas comerciais entre portugueses e galegos e sobre a fuxida de galego-xudeus cara Portugal.
Acho que as informacións ao respeto son moi escasas.
Invitado

Emigración a Portugal

Mensaje por Invitado »

Sou uma principiante em genealogia. Pelo que já consegui encontrar, o primeiro Carmona que terá entrado em Portugal era Rodrigo Carmona. Toda a informação recolhida, vem "Barcelos Monumental Histórico e Artístico" de António Júlio Limpo Trigueiros. Vivo em Moçambique e a única forma que tenho para avançar é via Internet. Agradeço qualquer informação de como continuar ou algum outro dado deste antepassado.
"D. RODRGO CARMONA, fidalgo galego, senhor de uma casa no Ferrol, na Galiza e descendente dos condes de Andrada (a), é o primeiro desta família em Portugal, «i»«Progenitor dos deste Appellido neste Reyno», como lhe chama Felgueiras Gayo (b). Deve ter passado para Portugal entre 1450 e 1470 e fixou-se na vila de Barcelos, onde foi «criado de estimação» da Casa de Bragança, desempenhando o cargo de Almoxarife da Casa de Bragança, nesta vila e na de Guimarães. Foi, presumivelmente, senhor desta casa do Apoio, por doação ou aforamento que lhe devem ter feito os duques de Bragança. Ignora-se se foi casado. Teve, pelo menos, um filho, JOíO CARMONA que segue abaixo."

(a) Estes condes de Andrada, foram senhores de Ponte de Hume, Ferrol e Vilalba, poderosos donatário e ricos-homens galegos, senhores de mais de 6000 vassalos e já no século XV, tinham o título castelhano de condes de Vilalba e em meados do século XVI o de condes de Andrada.

(b) Manuel José da Costa Felgueiras Gayo, «i» Nobiliário de Famílias de Portugal «/i», título Machados, Cap 21, ed. Carvalhos de Basto, Braga, 1992

Isabel Carmona
icarmona@tropical.co.mz
Responder