Varela

Investigación de xenealoxías
Responder
jose30
Novo
Novo
Contactar:

Varela

Mensaje por jose30 »

Permitanme introducirme na vosa discursion pero teño algun dato que apuntar sobre os Varela, non sei se da mesma rama ou non, pero teño certeza, ainda que pouco ducumentada de que foron personeiros importantes.

Os varela referidos sei que tiñan procedian da parte sur da Provincia da Coruña, p.ej Ramón Varela Sotomayor de Santiago de Boimorto, extraido dunha escritura que estou a ler e que data de 1696, e como a mesma teño decenas. Noutro aparece un P. Varela Pimentel con data de 1805.

Sei que estos Varelas unironse os Taboada de Palas de Rei polo 1850 mais ou menos.

Teño moita documentacion pero non sei interpretala
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior

Mensaje por Tito11 »

Un traballo moi importante é a “Tipología documental de los protocolos gallegos”, de Antonio Eiras Roel, onde fai un resumen explicando cantos tipos, e de que forma se fan as escrituras legais en Galicia no antigo reximén. É un traballo pulicado nas Actas del II colocoquio de Metodología Historica Aplicada: La Documentación Notarial y la Historia. 1984, e eu aconsellariallo a todos os que queiran investigar sobre escrituras dos s. XVI, XVII e XVIII en Galicia. Eu conseguido na biblioteca da universidade de Santiago.
Responder