Novas ligaçons:

Topónimos, entidades de poboación, parroquias...
Responder
Hilde
Novo
Novo
Contactar:

Novas ligaçons:

Mensaje por Hilde »

Hola, boa noite a tod@s, tenho por aqui um interesante trabalho dum professor americano sobre a orige dos suevos galaicos...

http://www.blackwell-synergy.com/links/ ... .00016/pdf

Tenho disponível mais material sobre os suevos em Galiza tirado de revistas sérias de Universidades europeias ou americanas. Acho que aqui em Galiza nom estamos mui ao tanto do que por aí se fai: ainda há muitos profes de História que nom entendem bem o inglés a estas alturas, por isso se escrevem as barbaridades que às vezes se bem em livros recentes editados em Gz.

Mudando de tema, nom me paresce que esses topónimos de orige germánica sejam devidos à moda de germanizar os apelidos polo prestígio das élites suevas. Se assi fora nom se entende como em séculos posteriores à chegada dos suevos tenhamos centos de nomes germánicos na nobreza e realeza galaica, mas com umha feiçom mui DISTINTA à que reflitem os nomes conservados nos topónimos.
Por isso, é mais lógico supor que os nomes dos topónimos( brandomil, samil, reiriz) som da época do estabelecemento de propriedades suevas e nom se devem a adopçons de nomes germanos por parte de galaicos em séculos posteriores.
Digo-o doutro jeito: no século X ou IX em Galiza nom existem nobres que se chamem Brandomirus ou Allaricus, senom que se ponhem nomes também germanos mas diferentes: Gundisalvus, Rodericus, Froila...
Os nomes germanos que recolhe a toponímia galega deviam estar de moda entre os povos germanos na época das migraçons, pois aparescem como nomes de reis e nobres doutros povos germanos:

http://www.hostkingdom.net/Teutons.html

Mas esses nomes nom se repitem séculos mais tarde em apelidos e nomes galegos maioritariamente.
Deste modo, acho que investigando a toponímia germana em Gz realmente estamos desvelando as primitivas terras que nos primeiros momentos lhes forom asignadas aos suevos.

O meu mail: hildearal@yahoo.es
AIné, enviarei-te algum desses artigos se queres, servem para contextualizar o teu trabalho.
Aine
Editora
Editora
Contactar:

Mensaje por Aine »

Moitas gracias polas aportacións Hilde. Como quen di "pasei correndo", pero... ¿o primeiro enlace é de pago?

Moi interesante o segundo.

Sobre o que dis de enviar artigos, tamén os podes expoñer aquí, estarían ó alcance de todos, eso si, se non son moi extensos (ou poñer as partes máis salientables).

Un saúdo
Responder