Cambios en xenealoxia.org

Propostas e debates sobre o traballo no portal
Responder
Avatar de Usuario
JoseDocampo
Editor
Editor
Mensajes: 437
Registrado: 16 Nov 2003, 09:00
Ubicación: Galiza

Cambios en xenealoxia.org

Mensaje por JoseDocampo »

Hola:

Con respecto a los nuevos cambios en xenealoxia me parece muy bien

el aumento de letra pero no estoy de acuerdo con que lo primero que se

vea al entrar a la página sea la sección de noticias en mi opinión estaba

bien tal y como estaba sin obligar a nadie a registrarse para poder ver

la página principal con todas las secciones y las novedades del foro

Un saludo
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Cambios

Mensaje por kruzul »

Ola José:

A principal novedade estriba en que deste xeito tódalas (TODAS) novedades poden subscribirse, i é o que na miña opinión non ten precio, aínda que incrementa un pouco o traballo.
Os Foros quedan por fora porque aínda non están tan evolucionados, pero penso que é cuestión de tempo (falo do software), pero mentras xa nos podemos aproveitar do resto.

A páxina que chamo agora Principal é o antiguo Inicio, conservoa para usuarios rexistrados porque sei que hai xente acostumada ó seu funcionamento, non para obligar a rexistrarse.
O meu intres é que a xente que se acerque por primeira vez xa non se acostume a empregar a dita páxina, senón o novo xeito, para finalmente desaparecela. Digamos que a deixo un tempo de transición hasta que estemos todos afeitos ó novo modelo.

Por exemplo agora foron incorporados novos enlaces, eu que estou suscrito co meu xestor de correo, nada máis abrilo vexo que en Xenealoxía.org foron incorporados os enlaces, e non preciso acceder á páxina pois xa estou enterado. Podo vir igoal, pero se só son un lector seguidor do que aquí se fai é suficinte. Date conta que deste xeito podes seguir moitas páxinas do teu intres moi doadamente cunha grande economía de recursos e tempo, sobre todo tempo do que non andamos moi sobrados.
Avatar de Usuario
Sic-ario
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 141
Registrado: 28 Nov 2004, 09:00
Ubicación: Pontevedra (España)
Contactar:

Cambios en xenealoxia.org

Mensaje por Sic-ario »

No me parece un cambio acertado, ya que en la anterior pagina se tenia toda la ultima informacion
(Linajes, ultimos mensajes a los foros, Apèllidos, Noticias, Articulos, Publicaciones, directorio)
con un simple vistazo, sobretodo para la gente que no está registrada.

Era una página mas atractiva y llamaba a la curiosidad del que llegaba hasta ella,

que apellido mas raro Gorgozo / Gorgoso,

que pone aqui de Cid, de Vilarellos de Zorelle

que dice aqui del Catastro de Ensenada de Cerdedo

que dice aqui del Apellido Requerey

Ahora la veo muy fria.

En el cambio del tipo de letra si estoy de acuerdo, es mas facil su lectura.

Un saludo.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Cambios

Mensaje por kruzul »

Ola Sic_ario:
Nos gustos non vou a entrar, porque esteticamente podemos estar de acordo.

A páxina Principal foi unha evolución longa i é unha configuración específica para Xenealoxía.org i é certo que custou chegar a ela, anque finalmente o deseño en sí, é moi sinxelo.

Pero presentaba un problema que fun vendo tamén logo de estabilizarse como Inicio, i é que fai aparecer a páxina como unha páxina de enlaces, cando fundamentalmente o que se quer e no camiño que se vai, é xusto o contrario, ser unha páxina de contido.

Para ser na práctica unha páxina de contido, hai que presentar un tanto por cento importante de contido no Inicio. I nesa vía estamos, por eso tampouco deberá ter problemas de copyright pois seríamos desleales (aparte da legalidade) apropiándonos de contido que en principio non se quere compartir.

Ó ir publicando todas as incorporacións no Inicio i os robots detectalas penso que o sistema funcionará mellor que hasta agora.

Esta é a miña extratexia técnica, se fose errada (cun par de meses como moito xa poderá verse) de navegantes é correxilo rumbo.

Por exemplo, tomo en conta a falla das entradas dos Foros tamén apuntadas por José, pois xa mesmo en dous días as voto de menos eu, pois en visitas curtas á páxina oblígame a ir ós foros para ver se houbo entradas. Esto estou totalmente de acordo en corrixilo.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

Entradas Foros

Mensaje por kruzul »

Ola:

Refixen o Inicio. Deixei en tres as noticias, pois tampouco hai tanto movemento a diario, e puxen as entradas dos Foros que xa coñecíamos.

Falla agora un pequeno bloque que nos alerte dos novos comentarios nas noticias i entón xa estarían de novo tódolos movimentos controlados dende o Inicio.
Avatar de Usuario
kruzul
Administrador
Administrador
Mensajes: 2242
Registrado: 05 Oct 2001, 09:00
Ubicación: El Escorial - Madrid
Contactar:

A voltas co Inicio

Mensaje por kruzul »

Ola:
Non pasaron os dous meses, pero foi suficinte para experimentar.

Como non resultaroni os cambios no tratamento que esperaba dos robots, volto a un Inicio na liña do anterior.
É máis lixeiro, con predominio das noticias, pero cun seguimento de toda actividade por bloques que da menos traballo no diario para publicar.
Responder