Família Uz Piñeiro

Procuras de familiares
Responder
Avatar de Usuario
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Mensajes: 1306
Registrado: 04 Nov 2001, 09:00
Ubicación: Galiza
Contactar:

Família Uz Piñeiro

Mensaje por Milleiro »

Silvia Mariana Luna escrebe:



mi abuelo, se llamaba JOSE MARIA UZ PIÑEIRO, sus padres eran JOSE UZ, Y JOSEFA PIÑEIRO el nacio en el año 1897 supuestamente porque lo que yo tengo en mi poder es la partida de defunción que la pude encontrar en el registro civil de MADARIAGA donde el vino a radicarce cuando vino de ESPAñA el murio en el año 1958 cuando mi madre tenia 8 años y ella no se acuerda de nada de su padre poreso es mi anciedad de averiguar sobre mi abuelo y por ese motibo te pido ayuda, yo se que no tenes nada que ver con el apellido UZ lastima porque me uviera encantado que tengas que ver con migo pero bueno las cosas son haci, te cuento tambien que mi abuelo vino escapado de la guerra de ESPANIA supuesta mente la guerra fue esntre los años 1936 y 1939 entre esos años el vino a ARGENTINA,y lo que se acuerda mi tio que es el mayor que el recivia unas cartas de una hermana que le escrivia pero esas cartas no existen.
Última edición por Milleiro el 22 Sep 2004, 08:40, editado 1 vez en total.
Avatar de Usuario
lumebóo
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 128
Registrado: 03 Feb 2002, 09:00
Ubicación: Ferrol

Uz Piñeiro

Mensaje por lumebóo »

Ola Silvia:

Non creo que debas desculpar-te polo teu desexo de coñecer acerca dos teus devanceiros. Aínda que os galegos que marcharan para aí foran xa teus abós, é perfeitamente comprensible ese sentimento.
Pola miña parte, que tamén tiven abós emigrantes en Cuba a principios do século pasado, procurarei axudar-te no que me seña posible.
Eu non me vou desculpar por che escrebir en galego. É a nosa lingua ainda que históricamente se procurase que non o fora; e ti, que demostras preocupación polas túas raíces, supoño que entenderás que o idioma propio forma parte desas raíces. De calquera maneira penso que cunha pequena dose de paciencia e algo de esforzo poderalo entender.

Non son moitos os datos que proporcionas para iniciar unha investigación, e ti xa mencionas as dificultades que atopas para saber máis polos teus propios medios. Non obstante penso que ese tío teu ha de saber de onde eran oriundos os teus abós; ou ben esa partida que citas de Madariaga poida que mencione algo en relación con isto.

De entrada, e da consulta da guía de teléfonos fixos das provincias galegas de Pagínas-Blancas.ya.com, aparecen os usuarios apelidados Uz que relaciono de seguido, ainda que tamén existen abonados no resto de España (Asturias, Madrid, etc.). Pola parte de Piñeiro. hei-che dicir que é un apelido moito numeroso nas catro provincias, especialmente na Coruña e máis en Pontevedra, estando asimesmo moi diseminado, co cal se fai imposible nin sequera unha aproximación á súa probable orixe territorial.

LUIS UZ GARCIA
Alcalde Quintanilla Martínez, Bl 5
FERROL Tel.: 981 319 168

RAMON UZ GARCIA
Valenta, s/n
FERROL Tel.: 981 313 422

JOSE RAMON UZ GOMEZ
Trav. Universidade, 4-6
FERROL Tel.: 981 351 469

JOSEFA UZ NOVO
Ntra. Sra. de la Luz, 16
A CORUÑA Tel.: 981 246 147

ISAIAS CALVO DE LA UZ
Varsovia, 27
SANTIAGO DE COMPOSTELA Tel.: 981 577 068

ELENA HERNANDEZ UZ
Humboldt, 1
OLEIROS Tel.: 981 639 574

JOSE RAMON VEGA UZ
Visitación de la Encina, 20
CULLEREDO Tel.: 981 662 314

JOSE RAMON VEGA UZ
Av. Ribados, 15
CULLEREDO Tel.: 981 664 035

JOSE DE LA UZ GONZALEZ
Av. Gral. Antero Rubín, 12
PONTEVEDRA Tel.: 986 858 852

Responder