Dans

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Artai
Novo
Novo
Contactar:

Dans

Mensaje por Artai »

Querido Milleiro:

Segundo o libro "Dos mil nombres gallegos", de D. Francisco Lanza Álvarez e maila "Geografía General do Reino de Galicia", na parte correspondente a A Coruña, de E. Carré Aldao, o lugar "Dans", de onde vén o apelido, existíu como propio en Bergondo.
Non entendo moi ben por qué insistir en que a súa orixe está en ANS, Carral, segundo comprobei no teu traballo. Penso que deberías rectificalo. :?
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Contactar:

Mensaje por Milleiro »

Estimado Artai,
Ben, decirche que eu non vou rectificar, de momento, porque non me convence, cos datos que dispoño, que o apelido DANS proceda dun lugar chamado así no concello de Bergondo.
Antes de nada, comentarche que unha cousa é Xenealoxia.org e outra é o meu traballo sobre os apelidos na web.
Xenealoxia.org ten un mecanismo de engadir todos os comentarios que existan nos foros sobre apelidos, polo que cando toque se meterá a información que ti das sobre apelido Dans na Enciclopedia e a túa opinión persoal.
Aclarado isto, e polo tanto separando o funcionamento de Xenealoxia.org dos meus comentarios realizados nos foros, che explico porque non me convence ainda a tua teoría (que pode ser certa) sobre a orixe do apelido Dans. Se Dans procedese dun lugar chamado DANS, o lóxico é atopar persoas chamadas "de Dans". Como verás, nen os datos que hai do Arquivo do Reino de Galiza aparece así, nen tampouco no Arquivo Histórico Universitario de Compostela:

Carta de obligación de otorgada por Fernando Dans e Francisco Ares Seoane, zapateiros veciños de Santiago ao correiro Xoan Mouro por 21 ducados e 8 reais que lle prestara. 25.01.1520

Este dato é moito mais antigo que os que hai no ARG, e tampouco aparece a forma "de dans". Se atopas esta grafía nalgún documento, entón si que rectificaría no mesmo intre.

Un saúdo

Xavier
Responder