López de Loureiro - Sarria - Lugo

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Responder
María Carballedo
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 20 Sep 2021, 22:44

López de Loureiro - Sarria - Lugo

Mensaje por María Carballedo »

Hola a todos. Soy gallega por los cuatro costados, y busco incansable información sobre mis antepasados del lado materno: López de Loureiro. Todos vivieron en la Comarca de Sarria. Mi bisabuelo, Manuel López de Loureiro y López era de Ortoá. Mi bisabuela, Manuela Vázquez López era de Barbadelo. Estoy hablando de 1800 y pico. Soy consciente de que es como buscar una aguja en un pajar, pero si alguien me puede decir qué puedo hacer, se lo agradeceré muchísimo.
Por el lado paterno, Carballedo, todos del Concello de Castroverde, he llegado hasta 1590, año en el que nació Domingo Carballedo.
caquiroga
Novo
Novo
Mensajes: 6
Registrado: 02 Nov 2019, 19:32

Re: López de Loureiro - Sarria - Lugo

Mensaje por caquiroga »

Hola Maria

Na miña árbore teño unha rama de Loureiros na zona de Sarria. Espero que te sexa de axuda.

1.- Domingo Loureiro (fillo de Domingo e María) casou con Cathalina Díaz (Loureira) (filla adoptiva de Marta díaz) no ano 1722 en San Fiz de Reymondez, Sarria.

2.- Felipe Loureiro (fillo de Domingo e Cathalina) casou en San Fiz de Reymondez con María López (filla de Pedro e María e nada en San Mamede da Chanca). Tiveron como fillos a Pedro e María Antonia Juana (nada no ano 1759)

3.- Pedro Loureiro (fillo de Felipe e Maria) casou en San Fiz de Reymondez con Juliana Díaz (filla de Juan Gil e Josefa Díaz).

4.- Francisca Clara Loureiro Díaz (filla de Pedro e Juliana e nada no 1786 en San Fiz de Reymondez) casou con Francisco Méndez no ano 1813 na mesma parroquia.

5- Ignacio Méndez Loureiro (fillo de Francisco e Francisca e nada en Farbán) casou con Antonia González Losada.[/list][/list]

Saúdos
Responder