Levo un bo tempo na busca da historia do paelido leboráns, e o único que é conseguido ata a data son os relatos da miña familia.
A pesar de residir en Vigo, a miña familia é de Bastabales, onde residía a miña aboa e onde naceu a miña nai.Según conta a miña avoa, o seu avó viu de Cataluña a Galicia, por iso creo que pode ser que o apelido leboráns teña algo que ver con Cataluña.
Non coñezo a outras persoas en Galicia que leven o apelido leboráns, na guía telefónica de Pontevedra soamente aparecen familiares meus.
Nunha parroquia cercana a Bastabales atópase un pazo que se chama "pazo leboráns", pregunteille a miña avoa se ese pazo é da miña familia, pero non ten constancia de que pertenza a nosa familia.
Familia Leboráns
-
leb114
hola yo tambien soy un Leboran resido en suiza y tengo familia en la region de santiago, cacheiras, me gustaria compartir alguna que otra info con tigo contestame a diegoleb@msn.com
Efectivamente, existe un pazo chamado o de Leboráns, e esta no lugar e aldea de Leboráns, parroquia de Santa María de Transmonte, concello de Ames, efectivamente moi cerca de Bastavales.
Sen embargo, o apelido Leboráns non procede do pazo, xa que este foi dos Leis e dos Caamaño.
O apelido é de orixen toponímico, o que quere decir que cara principios da idade moderna, ou incluso na idade media, algún ascendente teu procedía e era natural de tal lugar. Só eso.
Sen embargo, o apelido Leboráns non procede do pazo, xa que este foi dos Leis e dos Caamaño.
O apelido é de orixen toponímico, o que quere decir que cara principios da idade moderna, ou incluso na idade media, algún ascendente teu procedía e era natural de tal lugar. Só eso.