Apelidos balcánicos na Galiza

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Avatar de Usuario
Eliseo
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 25 Ago 2006, 09:00
Contactar:

Apelidos balcánicos na Galiza

Mensaje por Eliseo »

O meu bisavó chamábase Marcos Casanegra (ou Kazanegra) e debeu chegar a Camariñas a comezos do século XIX, casando alí coa miña bisavoa. Era orixinario de Kotor (Montenegro), e quedou a vivir en Camariñas. Nos censos de Camariñas saen outros apelidos de orixe balcánica, de homes nacidos nalgunhas illas daquela costa, en Montenegro ou Croacia.

Estou tentando averiguar algo da historia familiar e tiña interese en saber se existen apelidos daquela orixe noutras vilas galegas. Ao cabo, o que máis me interesaría sería saber cómo foi que toda aquela xente chegou a Camariñas. A hipótese romántica sería a do naufraxio, e a máis realista sería a dunha compañía de cabotaxe cunha base en Camariñas.

Actualmente o apelido está perdido na Galiza. Unha das últimas persoas que levou o apelido foi a miña aboa, mais despois foise perdendo. Temos, sen embargo unha rama da familia en Arxentina, xa que un dos Casanegra emigrou alá a finais do século XIX.

Agradecerei calquera información ou suxerencia.
Avatar de Usuario
caurel
Mozo
Mozo
Mensajes: 47
Registrado: 14 Ago 2006, 09:00
Contactar:

Mensaje por caurel »

Curiosidades de la vida. Yo también tengo un antepasado que llegó por esas fechas de Kotor o Cattaro, en Dalmacia, de la pequeña Montenegro.

Se trata de Antonio Andrés Nicolás NICOLICH SANCOVICH (la grafía original sería, creo, Nicolic Stancovic), hijo de Marcos Nicolás Nicolich e Inés Sancovich, nacido en la parroquia de Lastua el 17-11-1793.

Llegó en un bergantín de su propiedad y nunca regresó a su patria, quizás tuviese que huir en 1814 cuando el imperio astro-húngaro se anexiona Dalmacia.

NICOLICH se estableció en Fontán (Sada) y las primeras noticias que se tienen de él son de 1820, cuando se casa con Manuela Da pena, de Fontán-Sada. Tuvo al menos una hija llamada Manuela Nicolich da Pena que casó con el señor del pazo de Santa María de Sada don José Benito Posse Aguiar y tuvo por hijo, entre otros, a don Francisco Posse Nicolich, que tiene calle en La Coruña y en Sada.
Pablito
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 05 Feb 2021, 16:07

Re: Apelidos balcánicos na Galiza

Mensaje por Pablito »

Hola Elíseo

Aunque hace unos años de este post, lo acabo de ver. Mi bisabuela también era Casanegra de la parte Argentina aunque volvió a Galicia para casarse. Su nombre es Paulina Casanegra Battestini, no se si la llegaste a conocer.
Un abrazo
Pablo
Responder