Guimeráns

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Respostar
Eloy
Novo
Novo
Mensaxes: 1
Rexistrado: 13 Out 2006, 09:00
Contactar:

Guimeráns

Mensaxe por Eloy » 13 Out 2006, 20:41

Pensaba que o orixe era de outro lugar

Eu pensaba que o orige era de outro lugar, pois unha vez topei nangún lugar que a orixe de Guimerans era de Guimerá, pobo que se apota no norte da provincia de Lleida, ata aproveitei un viaxe turistico que pasaba cerca do lugar, a visitar-lo castelo e o pobo, por certo moi bonito.

Eu procedo dun lugar moi próximo a parroquia do Campo, municipio de Marín, e nunca oin falar do outerio ese, de toda-las formas gracias pola información, pero ainda quedanme dubidas.

PD: Perdón polas faltas de ortografia que poidese cometer, pero eu sufrín unha epoca na que na escola non se insinaba o galego, ainda que o falo a menudo, pese a vivir fola da terra, son conscente de que o escribo mal.

Un saludo. Eloy Guimerans.

maviac
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensaxes: 379
Rexistrado: 17 Dec 2004, 09:00

Mensaxe por maviac » 23 Out 2006, 12:31

Non se trata dun outeiro senon dun pazo ou torre; a casa de Guimeráns e as terras de frente.
Por outra banda, lugares e apelidos Guimeráns ou Guimarás (é en Portugal Guimaraes) non son infrecuentes porque derivan todos dun nome xermánico Wimara-anis. Que en Cataluña exista Guimerá como topónimo e apelido explícase pola mesma razón sen que haxa relación algunha.

Leonardo Landín
Novo
Novo
Mensaxes: 3
Rexistrado: 01 Ago 2008, 22:38

Mensaxe por Leonardo Landín » 02 Ago 2008, 00:14

Estimados: mi abuela se llamaba Nieves Guimerans Landí­n.
Su padre era Antonio Guimerans, viejos parientes mí­os decí­an que era nacido en Portugal, aunque no tení­a por qué serlo, dado que por lo que me informan el apellido es común también en Galicia. En todo caso, ellos viví­an en Pontevedra, y tengo por allí­ una foto de estudio en la cual aparece mi abuela de bebé, vestida a la usanza de 1910, con su madre, por supuesto también a la misma usanza, con un vestido muy largo y acampanado. Supongo que Antonio Guimerans haya nacido alrededor de 1880, y no mucho después, dado que mi abuela era de 1909.

Un saludo a D. Eloy Guimeráns

Respostar