Manoel Venàncio Vasques (1828) de Santa Eulália Ourense

Procuras de familiares
Responder
LFVasques
Novo
Novo

Manoel Venàncio Vasques (1828) de Santa Eulália Ourense

Mensaje por LFVasques »

Estou encontrando dificuldades na localização de meus antepassados galegos. Em Portugal encontrei dados do meu trisavô Manoel Venàncio Vasques, que lá foi morar e casou com a cidadã portuguesa Maria do Rosário Fraga de Carvalho. Tiveram um filho que recebeu o nome de Manoel Venâncio Vasques nascido em Canela e que foi batisado na Igreja Paroquial de São Miguel de Poiares, Concelho do Peso da Regua, Distrito de Vila Real, onde seus pais haviam casado no dia 15/01/1860. Na certidão de casamento constou que ele estava com 32 anos de idade, portanto nasceu em 1828, e que fora batisado na Freguesia de Santa Eulália, Bispado de Ourence, filho legítimo de SELIDONIO (ou Celidonio) e BELCHIORA (ou Melchiora) LOURENÇA VASQUES, galegos, "moradores no lugar de Bouzzas da Freguesia de Santa Eulália". Em realidade o local onde o casal residia está ilegível e em razão disso não estou conseguindo encontrar no mapa do Distrito de Ourense tal localidade. Pediria à comunidade Galega, a qual pertenciam meus antepassados Selidonio e Belchiora, se possível, que me ajudassem a encontrar maiores dados sobre eles. Já escrevi ao Bispado de Ourense mas ainda não obtive resposta, indagando da existência de registro de batismo do filho MANOEL VENÀNCIO VASQUES, que também é espanhol e lá nasceu em 1826. Agradecido por qualquer informação. RETIFIQUEI O NOME DO LOCAL ONDE RESIDIAM POIS DEVE SER BOUZAS, NA ÉPOCA GRAFADO COMO DOIS (2) ZZ.
kruzul
Administrador
Administrador
Contactar:

Re: Manoel Venàncio Vasques (1828) de Santa Eulália Ourense

Mensaje por kruzul »

Entendo, Bouzas na escrita de hoxe. Santa Eulalia en galego é Santa Baia (a igrexa en Galicia empregaba castellano).
Se tiras entón do Nomenclator da Xunta de Galicia, Lugar = Bouzas , parroquia = Santa Baia e provincia = Ourense temos que o lugar que buscas é Bouzas, da parroquia de Santa Baia de Boimorto, concello de Vilamarín (Ourense) e pertence á diócese de Ourense.

http://www.xunta.es/nomenclator/busca.jsp
Breo-jan
Super Foreiro
Super Foreiro
Contactar:

Mensaje por Breo-jan »

Pois ainda que non estou seguro ó 100%,creo que non,Ricardo.Máis bén a partida de casamento da que sacou o dato creo que se refire a Bousés(Oimbra).En calqueira dos casos,o amigo portugués tería que buscar a partida de nacemento do seu familiar no arquivo histórico diocesano de Ourense.

kruzul
Administrador
Administrador
Contactar:

Mensaje por kruzul »

ben visto Breo, ti xe viches o meu razoamento.
sería entón o lugar de Bousés, da parroquia de Santa Baia de Bousés, concello de Oímbra (Ourense)
Breo-jan
Super Foreiro
Super Foreiro
Contactar:

Mensaje por Breo-jan »

Bueno,o amigo creo lembrar que é brasileiro,pero bueno,tendo en conta os seus antecedentes,podese dicir que é tamén portugués e até galego,así que o ''lapsus'' non ten importancia jeje.Saudos.

Breo-jan
Super Foreiro
Super Foreiro
Contactar:

Mensaje por Breo-jan »

Eu buscaría nos 2 lugares pra asegurarme

LFVasques
Novo
Novo

Mensaje por LFVasques »

Face aos dois caminhos que me foram indicados tentarei localizar onde foi o batismo de meu antepassado galego Manoel Venàncio Vasques, que teria nascido no ano de 1828. Muito agradecido pelo interesse em ajudar-me.
LFVasques
Novo
Novo

Mensaje por LFVasques »

Graças aos dois companheiros do Forum consegui junto ao Bispado de Ourense o registro de Batismo de meu antepassado Manoel Venàncio Vasques. O fato aconteceu na Paróquia de Santa Baia de Boimorto, Concelho de Vilamarin no dia 05 de janeiro de 1826, tendo ele nascido no lugar chamado Bouzas. Obrigado pela atenção e inestimável ajuda.
Embora não tenha datas dos nascimentos e do casamento dos pais dele CELIDONIO VASQUES e MELCHIORA LORENZA VASQUES, vou continuar aprofundando a minha pesquisa na Província de Ourense, ainda que entenda muito difícil descobrir tais dados.
LFVasques
Novo
Novo

Mensaje por LFVasques »

Consegui nomes e locais de antepassados mais distantes sendo que agora desejo obter informações (locais e datas dos nascimentos) dos meus ancestrais galegos Domingo e Francisca Vazquez, Santos e Francisca Lorenzo e de Celidonio e Melchiora Vazquez, que viveram na Província de Ourense, Concelho de Vilamarin, entre os séculos 18 e 19, Parróquia de Sta. Baia de Boimorto. Agradeceria muito se algumas informações me fossem repassadas para poder montar minhas origens e de meus descendentes.
Responder