Página 1 de 1

Ferrol, 14 de xuño. Presentación de "En cadea sen prijon"

Publicado: 08 Jun 2013, 16:25
por Fernando Dopico B.
* Estimados amigos, xa podedes ir reservando sitio ... Espero que asistades e vos congratuledes co que escoitedes. Tamén, se vos prace, que difundades este interesante acto.
acto.jpg

Ferrol, 14 de xuño. Presentación de "En cadea sen prijon"

Publicado: 14 Jun 2013, 08:57
por serba
Buenos días:

Gracias, Fernando. Si preparan grabación de audio o vídeo, avísame.

- Enlace del Foro: viewtopic.php?f=6&t=8991

¡Feliz jornada! :D