Loureiro

Foro de traballo de Apelidos de Galicia. Pode publicar informacións de apelidos, ou modificar os xa publicados
Responder
Avatar de Usuario
Marialoureiro
Novo
Novo
Mensajes: 1
Registrado: 30 May 2007, 09:00
Contactar:

Loureiro

Mensaje por Marialoureiro »

Busco información sobre o apelido Loureiro

Hola! Apelídome Loureiro e vivo na parroquia de Cespón, en Boiro, pero meu pai e meus avós son de Extramundi, Padrón. Estou buscando a historia da familia e a súa procedencia e gustaríame que se aguén tivese información sobre ela, ma enviase. Grazas
Avatar de Usuario
Loureiro87
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 05 Ago 2007, 09:00
Contactar:

Mensaje por Loureiro87 »

Hola. Chamome Ruben Loureiro, meu pai e meu avó eran da zona da Laracha e arredores, realmente non creo que che sirva de nada esta información pero eu tamén estou buscando a historia do meu (noso) apelido e non sei, vin a tua mensaxe e decidin escribirche, porque realmente somos moi poucos. Unha aperta e un saudo.
Avatar de Usuario
Tito11
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Mensajes: 248
Registrado: 16 Ago 2005, 09:00
Ubicación: Val da Maia

Mensaje por Tito11 »

Eu teño o apelido Loureiro na miña xenealoxia. O meu procede de San Vicente de Niveiro, e teñoo localizado a mediados do s. XVIII. Sen embargo penso que ten que ter a sua orixen en un topónimo referente a esta arbore. No nomenclator de Galicia aparecen estos dez lugares Loureiro/Loureiros.
ABEGONDO (A Coruña) Abegondo (Santaia) Loureiro, O
ABEGONDO (A Coruña) Leiro (Santaia) Loureiro, O
AMES (A Coruña) Covas (Santo Estevo) Loureiros
AMOEIRO (Ourense) Rouzós (San Cibrao) Loureiro
ARZÚA (A Coruña) Branzá (Santa Locaia) Loureiros
BALEIRA (Lugo) Martín (Santiago) Loureiro
BAÑA, A (A Coruña) Riba, A (San Xoán) Loureiro Pequeno, O
BOQUEIXÓN (A Coruña) Pousada (San Lourenzo) Loureiro
BUEU (Pontevedra) Bueu (San Martiño) Loureiro
CAMBADOS (Pontevedra) Oubiña (San Vicenzo) Loureiro, O

Pero para saber realmente cal é a orixen do apelido hai que investigar a rama ata encontrar o lugar de onde procede.
Avatar de Usuario
Loureiro87
Novo
Novo
Mensajes: 2
Registrado: 05 Ago 2007, 09:00
Contactar:

Mensaje por Loureiro87 »

Sei que o pai de meu avó e meu avó eran de Baldaio, e meu avó era do 1913, asique ... . Tamén teño un amigo Loureiro e seu pai é de Caión. Algun dia hai que facer xuntanza de Loureiros jeje.
Responder