Problemas coa páxina da USC
- lamigueiro
- Foreiro Maior

- Contactar:
Problemas coa páxina da USC
Hola a todos, a ver que me pode votar unha mán. Intento entrar na paxina de universidade de Compostela e despois de poñe-las claves e entrar, e facer unha búsqueda có icono da lupa, ísta nunca se me carga, tampouco me da mensaxe de instalar o famoso activex, ¿que debo de facer? 8O
Lamigueiro ©
- Milcuentos
- Mozo

- Contactar:
Ola, Lamigueiro
Eu acabo de probar e non teño ningún problema para que se cargue a páxina de busca.
Se é a primeira vez que queres ver os documentos en rede, terás que instalar os codec. Para eso pinchas na imaxe (a pequena cámara de fotos á esquerda do documento) e o propio sistema che indicará que e preciso instalalos e darache a posibilidade de facelo. Só terás que instalalos directamente e xa poderás acceder as dixitalización que queiras.
O que non entendo é que non che abra a páxina de busca... quizáis foi algo momentáneo e xa poidas acceder sen problemas.
Un saúdo
Eu acabo de probar e non teño ningún problema para que se cargue a páxina de busca.
Se é a primeira vez que queres ver os documentos en rede, terás que instalar os codec. Para eso pinchas na imaxe (a pequena cámara de fotos á esquerda do documento) e o propio sistema che indicará que e preciso instalalos e darache a posibilidade de facelo. Só terás que instalalos directamente e xa poderás acceder as dixitalización que queiras.
O que non entendo é que non che abra a páxina de busca... quizáis foi algo momentáneo e xa poidas acceder sen problemas.
Un saúdo
- lamigueiro
- Foreiro Maior

- Contactar:
Os Codec
Hola Milcuentos, gracias pola túa resposta o problema é efectivamente que non se cargan as consultas e nunca chega a aparecer a famosa cámara de fotos 
Lamigueiro ©
- kruzul
- Administrador

- Contactar:
Archidoc
Ola:
A min tamén se me carga ben no Firefox 1.5 e no Explorer 6.0.
José, entendo ben decindo que unha vez dentro da páxina, pulsas a lupa. Ó pulsar a lupa desplégase verticalmente un formulario de busca "Buscar Fichas que:", pos un termo ¿i é entón que non recibes resposta despois dun tempo? ou ¿xa non che aparece o formulario de busca? ¿Con que navegador e versión che acontece?
A min tamén se me carga ben no Firefox 1.5 e no Explorer 6.0.
José, entendo ben decindo que unha vez dentro da páxina, pulsas a lupa. Ó pulsar a lupa desplégase verticalmente un formulario de busca "Buscar Fichas que:", pos un termo ¿i é entón que non recibes resposta despois dun tempo? ou ¿xa non che aparece o formulario de busca? ¿Con que navegador e versión che acontece?