Labandal

Procuras sobor de apelidos ou temas relacionados
Responder
LAVANDAL
Foreiro Maior
Foreiro Maior

Labandal

Mensaje por LAVANDAL »

Ola a tod@s:

Gustaríame saber se tedes datos sobre o apelido LABANDAL.
Actualmente está perdido en Galiza (creo). Seguramente proveña do lugar de Lavandal, na parroquia de Presno, no concello da Galiza irredenta de Castropol.
A última familia que o usou (que eu saiba) en Galiza foi a miña, mediante apelido composto GARCÍA-LABANDAL. Hoxe en día consérvase na Arxentina xa sexa só ou na súa modalidade composta. Imaxino que poidan ser descendentes dos meus antepasados que emigraron.

Ah, somos de Cervo.

Un saúdo.
Última edición por LAVANDAL el 30 Ago 2005, 20:01, editado 1 vez en total.
Milleiro
Super Foreiro
Super Foreiro
Contactar:

Lavandal

Mensaje por Milleiro »

LAVANDAL

TOPONIMIA
Aldea da freguesia de Presno (Castropol)

DISTRIBUCIÓN NO PAIS GALEGO
Non se atopan actualmente no territorio nacional galego nen no estado español, ainda que existe actualmente na Arxentina.

LIÑAXE E PEDRAS ARMEIRAS
Non teño constancia

OPINIÓN PERSOAL
Tratase, presumibelmente, dun apelido eonaviego de natureza toponímica que ten a sua orixe no concello de Castropol
Invitado

Re: Labandal

Mensaje por Invitado »

LAVANDAL escribió:Ola a tod@s:

Gustaríame saber se tedes datos sobre o apelido LABANDAL.
Actualmente está perdido en Galiza (creo). Seguramente proveña do lugar de Lavandal, na parroquia de Presno, no concello da Galiza irredenta de Castropol.
A última familia que o usou (que eu saiba) en Galiza foi a miña, mediante apelido composto GARCÍA-LABANDAL. Hoxe en día consérvase na Arxentina xa sexa só ou na súa modalidade composta. Imaxino que poidan ser descendentes dos meus antepasados que emigraron.

Ah, somos de Cervo.

Un saúdo.
Responder