Boullosa Martinez y Garrido Lorenzo de Soutomaior (Pontevedra)

Procuras de familiares
sofiamtavares
Novo
Novo

Boullosa Martinez y Garrido Lorenzo de Soutomaior (Pontevedra)

Mensaje por sofiamtavares »

Boas a todos!

Estou a buscar información sobre a miña familia, xa que os meus bisavós emigraron a Portugal no final do século XIX, e gustaría saber se hai algúen aquí que teña conexión coa súa familia na Galiza.

Os meus bisavós eran de Soutomaior: o meu bisavó chamábase Manuel Boullosa Martínez e a miña bisavó Manuela Garrido Lorenzo. Manuel nacería en agosto de 1871 en Montesiña (Soutomaior) e Manuela en abril de 1874 en Pedreira (Soutomaior). Só recentemente, despois dunha visita aos Arquivos Diocesanos na Catedral de Tui para investigar a árbore xenealóxica da miña familia, descubrín estes detalles. A miña nai contaba que un familiar chegou a ter unha tenda em Redondela. Tamén contaba que, máis ou menos, na década dos 60, a tenda da familia era unha mestura de mercería cunha tasca, onde se servían petiscos e copas de viño 🙂 Un tipo de negocio que debeu desaparecer ou evolucionar cara a algo diferente.

Se hai algo máis en que te poida axudar, non dubides en dicirmo!

Agradecería calquera información ou contacto relacionado coa súa posible familia en Soutomaior ou Redondela.

Moitas grazas!
Responder